Otwarte Forum Tematyczne – 26.10.2016

Janusz Zagórski w podziękowaniu za dotychczasowe wsparcie akcji na portalu Polak Potrafi. Praktycznie projekt został ufundowany dwa tygodnie przed końcem akcji.


Janusz Zagórski rozmawia z dr hab. Arturem Ławniczakiem z Uniwersytetu Wrocławskiego.


O warszawskiej aferze dzikiej reprywatyzacji i jej mechanizmach dopuszczających taki stan rzeczy (w majestacie prawa, oczywiście) z Witoldem Hake rozmawia Janusz Zagórski.


Janusz Zagórski w apelu z prośbą o pomoc dla naszego kolegi, który popadł w problemy z ZUSem.


 

Ten wpis został opublikowany w kategorii 1. Pn: Otwarte Forum Tematyczne, Archiwum audycji i oznaczony tagami , , , , , , , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

32 odpowiedzi na „Otwarte Forum Tematyczne – 26.10.2016

  1. Tomek_Pacuś pisze:

    Co jeśli Bóg jest jednym z nas?
    Takim niechlujnym, jak jeden z nas
    Tylko obcym w autobusie
    Próbującym wrócić do domu
    Próbującym po prostu wrócić do domu
    Jak święty włóczęga
    Wrócić do nieba całkiem sam
    https://www.youtube.com/watch?v=nPFnHdJ0dl0

  2. Lukas pisze:

    Fajna rozmowa o demokracji, takie głosowania on-line lepiej zacząć testować na poziomie gminy czy powiatu, Ciekawe jak by to mogło wyglądać.

  3. Kalina pisze:

    https://www.youtube.com/watch?v=iMxVkeHIOaU
    Czy jest zabity- otrury albo nawet uduszony prza sluzby specjalne -powiazanie to dzialanie z prukwa Clinton (ile ona ludzi zalatwila kolo siebie i w swoich sprawach )? Czy jest poprostu zamkniety i ma milczec Julian Assange?

    • Tomek_Pacuś pisze:

      Nie wiem czy dobrze zrozumiałem, ale podobno jest zaginiony tak? Nie wiem co ten gościu mówił o Ekwadorze, ale jak Julian dostał status rezydenta w Anglii to przemieszczać się mógł, czy on miał coś wspólnego z tymi mailami Clintonowej? Zaginął, porwany, zginął, więziony, czy jest otruty, uduszony? za dużo nie zrozumiałem muszę podszkolić angielski, bez napisów ani rusz, wiem że Asssange, był komputerowym szpecem, hakerem, i mógł mieć coś wspólnego z mailami Clintonowej, to ta zimna bitch, chciała się chyba odegrać na nim, co on w tym Ekwadorze zaginął??? Co to za daty podkreślane były??? Sorki Kalinka, ale tylko pojedyńcze słowa czasem rozumiem, raz mówili że Alive, że żyje, a raz że Dead. Missing, zaginiony, załzawiona buzka, pod wpisem tego Ekwadorczyka, sugeruje mi, że coś się stało,ale za dużo nie zrozumiałem niestety, teraz obejrzę ten drugi filmik coś mi się wydaję żęe Julien nie żyje. !??

      • Kalina pisze:

        Nie On nic nie mowil O Equadorze Tomus On tam jest zamkniety ale wiesz jak polityczne kacyki moga sie w jedna godzine przyjaznic wnastepna isc na piwo a w druga moga oddac swoich bez mrugniecia Oka .To nie sa ludzie z honorem a wogole to nie sa ludzie prawdziwi z sumieniem Moze Equador zgodzil sie na doposzczenie na teren ambasady wywiad CIA ,UK To przeciz to samo .
        Tak ja mam slabosc do hakerow 🙂 ale nie tych co ludziom zwyklym obywatelom bruzdza po katach i meilach ale do tych ktorzy szukaja rzadowych – wojskowych klamstw i przewal .
        Jaby ich nie bylo to by bylo kiepsko z ludzkoscia juz teraz wszyscy by mieli totalnie mozg screup
        Kolega mojej corki by swietnym hakerem i w Melbourne pamietam mieli spotkanie bylo ich okolo 200 bylo to podziemne spotkanie oczywiscie .
        Pisze to ci dlatego zeby podkreslic , ze na tym spotkaniu byla tylko jedna dziewczyna .
        Byla to dziewczyna jednego z hakerow ha ha ha
        Diamanda Galas w swojej muzyce przewidziala co ludzkosci robia i jak zaciskaja sznur na karku wszystkich nacji na swiecie . Dlatego ci ja przesylam . jest to bardzo piekna piosenka .
        https://www.youtube.com/watch?v=2MWlgX0dDuo

      • Kalina pisze:

        Wczoraj nam wyszlo przez sprawdzanie czucie , ze go injected a potem go troche a moze nawet pobili ale tez nam wyszlo ale trudno bylo czuc kogos kto jest w chemikaliach i nieprzytomny moze , wyszlo nam tez o dziwo , ze Assange bedzie wolny .
        Ciekawe zrobili z nim porozumienie , zeby zamknal ryja i nic nie mowil o tych torturach na nim .Moze go poszcza bo process w Ameryce przeciwko Hillary jest prowadzony i sledze go caly czas .
        prowadzi go mlody Trey Gowdy prawnik jest totalnie jak chodzace prawo wiec trudno go zagiac . Nie wiedzialam jeszcze tak nie emocjonalnego prawnika i tak zgodnego z prawem az go lubie sluchac . Nie jest zydem z pochodzenia wiec o korupcje bedzie trudno jego nzwisko swiadczy , ze ma Irish pochodzenie .

      • Tomek_Pacuś pisze:

        No rzeczywiście piękna, pogłębiłaś właśnie moją wiedzę muzyczną, ja też uwielbiam rządowych hakerów, lubie film Hakerzy i Haker Polski… tam się włamują do rządów.. 😀

  4. Kalina pisze:

    Powiem tak dokumenty te sa dobrze schowane wiec tylko sobie bruzdza tymi mordestwami na ludziach , ktorzy cos ujawniaja.

    • Tomek_Pacuś pisze:

      Ja Ci powiem tak Kalinka, jak wybiorą Clintonową, to będzie skandal ! I apokalipsa się zacznie….

      • Kalina pisze:

        No wiesz Tomus zaczne piosenka bo lubisz
        https://www.youtube.com/watch?v=FqcHYIVu2k8
        Sprawa wyglada tak , ze Clintonowie powinni siedziec w ciupie a kogo wybiora to juz wiadomo ,ze nastepnego skurwiela . Jedno jest pewne , ze Bushes i Clintonowie powinni odpowiadac za zbrodnie na ludziach .
        Po drugiej wojnie swiatowej US stalo sie nazistowskim pantwem pod kazdym aspektem . Zalatwili Australie z jedzeniem juz 60 lat temu i teraz australijczycy kto moze wychodzi z ich parabenow zywnosciowych i kreuja organiczne zagrody gdzie sie da . Ja kupowalam tez organic food w Au i moja corka tez na to zwracala uwage bardziej niz zwracaja na to ludzie w Polsce Wiele swiadomych ludzi w AU jest skupiona na organicznym jedzeniu coraz bardziej sie tego domaga .Ale w Polsce jeszcze kilka lat temu nie bylo tak zle z jedzeniem . Bo jak przyjezdzalam to na rynku pachnialo warzywami .
        W Australi w supermarketach nic nie pachnie marchwia czy seler .
        Druga nazistowska eskapacja US
        To intrygi wojenne ,cwaniacko pod Swiss ideologia zwabili do swojej polityki szwjacarsko-austriacko -beligijskiej – nazistowskiej rasy -wszystko co sie wiaze z genetyka Roman Imperium a potem zaczeli napadac na Wietnam
        Burma -zrobili swietna droge masakry wykreowanej przez ich pupett Polpota , ktory sobie dlugo potem zyl nie odpowiadajac za nic pod plaszczykiem czarnych magow na przyklad Kisingera ( on zreszta te powinien byc powieszony za j…a ale jaja )http://www.thirdworldtraveler.com/Kissinger/PolPotKissinger_Herman.html
        Dla przykladu podam jak mozna bylo sie wpakowac w uklad NATO z nazistowskim krajem jakim jest US
        Przeciez oni napadli na suwerenne panstwo Irak bez zadnych podstaw ( oczerniajac totalnie polityke tego kraju bo do dzisiaj mam watpliwosci co do przekazow medialnych o Iraku ) – bo tam nie bylo broni masowego razenia i caly swiat o tym trabil i na gwalt swiadome organizacje wysylaly nawet komisje Nic nie pomoglo Bo US mialo ochote napasc i tak sie stalo .
        Nagle wszyscy zapomnieli o tym ?
        Jak bylo mozna przystapic do paktu z morderca setki tysiec . ludzi bez zadnej refleksji I ja mam powiedziec , ze politycy Polscy maja poprawne myslenie nawet w kwesti zabojstw swiatowych. Chodza do tych katedr katolickich padaja na kolana a tutaj maja totalnie w nosie , ze ich sojusznik morduje ludzi Jak Pan Walesa -katolicki opresor tego kraju i do tego durny jak but .
        Tutaj sie ciagle kracze w tym kraju o katyniu i drugiej wojnie swiatowej Szmaty sie wiesza na Niemcach a wlasciwie Niemcy juz wczesniej niz Polacy prawdziwi nie istnieja jako Niemcy tribe (zostalo ich moze 20 procent) Tak jak prawie juz nie istnieja w Polsce slowianie i ich moze zostalo 40 procent . Reszta to sa pochodne o dziwnej genetyce Egipskich parametrow .
        Prawdopodbnie w Polsce tez jest duzo lebkow z pozostalosci Imperiu Rzymsko- dodam Katolickiego .
        I ci co chodza do kosciola i sie zawziecie modla to bym sprawdzila swoja genetyke czy naprawde powinnam mieszkac tutaj na tych terenach . :)Prusy rozlaly sie wszedzie jak zaraza 🙂
        Ja pisze z czucia tez wiec nie podaje faktow ale jak dobrze przeanalizujecie to co pisze to bedziecie mocno zdziwioni o co tutaj chodzi w tej calej histori POLONI
        No wiec Katyn na tapecie uwazajcie bo nastepne 200 lat moze byc mowione o Fema camps 🙂 I caly czas zycie w wielkiej iluzji cierpien i zbrodni . No coz trzeba myslec i nie sluchac medi przed ta iluzja . I byc totalnie niezaleznym .
        I tak wyglada , ze mamy durniow wszedzie a szczegolnie bardzo „niby madrych” polskich politykow , ze nie nauczyli sie poprawnej politologi i uczciwie nie patrza na wydarzenia swiatowe bo sa poprostu mind control przez swiatowe domino powielanych informacji .Jak ktos wroci z jakiegos innego kraju opresji i mowi , ze wie i widzial co sie tam dzieje i ocenia sytuacje na pdstwie doswiadczen To sie jemu nie wierzy tylko to co media powiedza .To tak jak chemtrials jak ktos mowi , ze wala na niebo i ma pelna zdjec To sie mu nie wierzy bo media nie powiedzialy o tym .
        No to dalej nazistowska Ameryka
        https://en.wikipedia.org/wiki/United_States_embargo_against_Cuba
        Fidel Castro amerykanskich freemasonow pupett przyczynil sie do zabicia Che guveara a udawal przez tyle lat jego przyjaciela Jego polowe narodu o tym moze nie wie , ze to zwykly amerykanski pupett .Ale chociaz juz wie ze to opresor
        Mozesz to Tomus sluchac Over i over to poczujesz ten syf na swiecie https://www.youtube.com/watch?v=dr_g23qi9hg
        https://www.youtube.com/watch?v=SSRVtlTwFs8
        I wtedy zrozumiesz ze swojego wnetrza co sie dzieje na tym swiecie .
        https://www.youtube.com/watch?v=ZK926hGidhc&list=RDSSRVtlTwFs8&index=3
        Condor operacja
        https://en.wikipedia.org/wiki/Operation_Condor
        A yteraz sie laduja sie do Polski i do zachodnio-polnocnej europy Moze nawet jak czujemy chca zrobic bum bum na Lotwie .
        Sluchac tych piosenek bo one moga byc nasze w przyszlosci .
        Chyba sobie kupie koszulke z maestro wolnosci i power inside Che Guevara
        https://www.youtube.com/watch?v=ZK926hGidhc&list=RDSSRVtlTwFs8&index=3- ten song jest najbardziej autentyczny .
        A teraz po Afganistanie
        I Iranie bo jest cos niebezpiecznego jakas bomba atomowa
        Oh teraz na tapecie jest Siria .A putin skurwysyn chce cos od Syri wiec trzeba bronic Syri , To taka ogolna plenta . Putin jest taki jaki jest i my wiemy kto to jest a oni caly czas udaja i graja swoj swiatowy teatr amerykanskich ofiar ( miliony ludzi zostalo zamorodowanych ) .Ciezkie ma lapy ten kraj US z usmiechnieta pusta geba i blyszczacymi oczami sztuczna wesoloscia . Gra sie kiedys konczy i mam nadzieje , ze wlsnie sie zaczela konczyc na dobre .
        No ja sie dziwie , ze Polittology na swiecienie nie widza tych syfow amerykansko szwajcarskiej homocapensisi polityki .I nie oponuja ile sie da >
        https://www.youtube.com/watch?v=71Xw4zt9O-E&list=RD71Xw4zt9O-E#t=18- Salvador Allende byl zbombordowany przez US jego dom .
        Dalej nie rozumiem Gdzie spojrze w pszeszlosc widze przyszlosc .
        Nasz kraj jest w niebezpieczenstwie , wlasciwie moje dwa kraje sa w podbnej sytuacji chociaz to wyglad z zewnatrz inaczej .
        https://www.youtube.com/watch?v=ZDO4I5aT0hg

      • Tomek_Pacuś pisze:

        Kalinko dziękuję, że podzieliłaś się tym z nami, teraz mam czym się interesować. Dziękuję również za piosenki, będę słuchał i oglądał over and over. Na Tobie zawsze można polegać, ostatnio Twoja wiedza przekracza najśmielsze oczekiwania, Dziękuję.

      • Tomek_Pacuś pisze:

        Przeczytałem sobie to jeszcze raz dokładnie, i wkleiłem w notatki, żeby pamiętać, Polska, Rosja, Us, Australia, Austria, Szwajcaria, Argentyna (Che Guevara) Cuba (Castro) Afganistan, Irak,Birma,Słowianie,9/11 poruszyłaś tu wiele istotnych spraw, kościół katolicki, wszystko w jednym poście, Kalinko najkochańsza, o to mi zawsze chodziło, by mówić w skali światowej, poruszać tematy też które dotyczą świata, a nie tylko własnego nosa, przypomniałaś mi o Che Guevarze, zawsze był podziwiany przez Amerykę Południową, w Angli są jego portrety wciąż na ścianie malowane, zauważyłaś że Anglia, odłączyła się od wszystkiego? mówi sie o Wojnach a praktycznie już w oóle o Anglii, ciągle tylko te Niemcy, Usa, Rosja, i ostatnio coraz częściej o Chinach, Japoni, a gdzie się mieści polityka małych państw, nieznanych, nie udzielających się, Dominika, Dominikana, Bangladesz, Haiti, itp czy kraje Afrykańskie, Nigeria, znana z handlu kobietami i ludzmi, a co słychać, w Demokratycznej Republice Konga? Skąd czerpać wiedzę? W każdym kraju jakoś jest, w każdym coś się dzieje, w każdym są ludzie, a cisza jak makiem zasiał, więc poruszamy tutaj dziękuje kKalinka, sprawy Światowe, bo nie tylko wojna w Syrii jest istotna, może taki kraj jak Mongolia czy Madagaskar,mieć największy wpływ na pokój…? 🙂

  5. Kalina pisze:

    Czyzby mu wybrali okrutna smierc poprostu czyzby sie nad nim znecali ?. Trzeba pisac co sie z czucia wie .Trzeba pisac . To nie tylko ja tak wiem .https://www.youtube.com/watch?v=UoE73WNoCXo

  6. Tomek_Pacuś pisze:

    Mówię Wam Clinton wygra, chociaz przewagę ma Trump, obaj miliarderzy, ale elity wspierają Clintonową, to moga nie być czyste wybory, przekonamy sie 8 listopada coraz większe brudy wychodzą Clinton, okazuje się ,ze wystraczy się troche przyjrzeć, ale czy trafia to do społeczeństwa Amerykańskie nie wiadomo, pewnie nikt się tam nie orientuję, ze Clinton jest dziwnego rodu, może Reptyliańskiego, że ma za uszami kasowanie maili czy być może nawet porwania, jak nie morderstwa, to szok, ze taka osoba jeszcze jest popierana, to będzie armageddon jak ona będzie prezydentem, Monika Lewiński jak miała styczności z jej mężem to broniła męża, nogami i rękami, nie chciałbym wracać do epoki Clintonów, widać jak powiązania rodzinne i mafijne działają !!!

  7. Kalina pisze:

    Nie wiem co myslec o slynnym Smolensku. Jak slucham jakie metody morderstw byly dokonane z lap Clintonow i amerykanskiej polityki wplywow .
    A przeciez z takimi oprawcami sie Polska przyjazni ( bylo bardzo duzo samolotow crush spisane mam wszystkie ).
    https://www.youtube.com/watch?v=UoE73WNoCXo
    Zabici (114 osob a moze wiecej ) przez Clintonow -pupets CIA i calej tej grupie za kotarka ( Jezuickich -freemasonskich oprychow) + Julian Assange i jego prawnik moze dokoptowac do tej grupy .

  8. anna pisze:

    ,,W Polsce opłaty za wody opadowe i roztopowe zostały wprowadzone po raz pierwszy przez Miejskie Wodociągi i Kanalizację Sp. z o.o. w Pile w 2003 r., choć przygotowania do wdrożenia opłat były prowadzone od 1993 r. Od tamtej pory są one wdrażane sukcesywnie w kolejnych miastach.”

    https://youtu.be/hFw96gPw8go
    http://kuznicki-pasieka.pl/podstawy-prawne-poboru-oplat-za-wody-opadowe-relacja-z-konferencji-w-ladku-zdroju/

  9. Tomek_Pacuś pisze:

    Tak się zastanawiam, że wszystkie moje odpowiedzi na jakieś linki, filmiki czy słowa, czy nawet własne słowa, to jest moja pierwsza myśl… postaram się dogłębniej coś przemyśleć, zanim się wypowiem 😛 Progres ! Hihihi

  10. Tomek_Pacuś pisze:

    Dzieci stają się dorosłe, warto ich okiem spojrzeć na świat, mają nowe doznania, nowe piosenki, nowe filmy i te starsze naz, gdy słuch się pierwszy raz jakiegoś hitu jest się pod wrażeniem ile pięknych wrażeńda im jeszcze muzyka, czytam komentarze pod mnóstwo piosenkami, i dochodzę do wniosku,że zaczynają się wypowiadać młodzi że piękne, widać ich wzruszenie jakąś piosenką, w Polsce słucha się rapu i to jest priorytet, ale np na piosence Varius Manx Piosenka Księżycowa, widać ,jak się zachwycają rockiem, starą muzyką z lat 90 i 80 to były piękne piosenki, ja mam 35 lat i wciąż poznaję nowe, ale te najbardziej znane już znam, a dla nich to nowość, uwielbiam patrzeć, jak wzruszają się, jak pozytywnie komentują emocjami młodzieńczymi, na zagraniczne, polskie, klasyczne, jak Michael Jackson, to dla nich jest stworzony piekny świat, mogą podróżować po muzyce w nieskończoność, niektórzy są zapatrzeni w rap, ale jeszcze ich czeka piękno muzyki i filmów, co do filmów to wyobrażam sobie, że oglądają w Tv np Armageddon, czy Romeo i Julię pierwszy raz, albo Titanica, wyobrażam sobie ich wzruszenia, kocham wzruszenia u mnłodych po muzyce już widać co z nich wyrośnie, ale oni mają dopiero po 20 lat a Ci co mają teraz 10 słuchają dziecięcych, za 10 lat będą mieli ogrom muzyki, Guns,n roses, metallice, wszędzie czytam komentarze, szczególnie młodych, to piękne 🙂

    • Tomek_Pacuś pisze:

      szczególnie uwielbiam te komentarze, gdzie pierwszy raz słyszeli piosenkę, i jakie na nich wrażenie zrobiło 😀

    • Kalina pisze:

      Majestic
      Chce ci cos powiedziec .
      Toszka zniknela poprostu od wrzesnia nic o niej nie slychac .Zawsze mialam od niej e-mails . Podrozowala -byla na urlopie do poludniowej europy Mialam ostatnia wiadomosc , ze jest blisko Triest a potem usyszalm od znajomego , ktory mial z nia kontakt jak ja przez maile ,ze zostala zatrzymana w wiezieniu w Chorwacji . Nie ma jej do teraz . Wiemy z czucia , ze jest gdzies zamknieta i zastraszana , ze nikt sie nie bedzie interesowal i nikt nie bedzie wiedzial .
      Dzwonilam do Rosyjskiego konsulatu ale wiem , ze Toszka ma rodzine na Krymie nikogo w Polsce nie ma z rodziny . Napisze jeszcze do Konsulatu Rosyjskiego zeby dali znac jej rodzinie na Krymie . Ona ma obywatelstwo polskie a nie rosyjskie zrzekla sie rosyjskiego . Prawdopodbnie nie bylo mozna miec dwoch jak sie zorientowalam .
      Tak do wiadomosci .
      Nie wiem za co ja zamkneli . Wiem , ze nie pila ,nie palila nie drugowala siebie miala pokojowa nature i byla vegeterianem . Przyposzczam , ze mogla sie wpakowac w przypadkowe towarzystwo nie wyczuwajac intencji grupy i czarnej przeszlosci . A ta grupa mogla miec cos na sumieniu i jest poprostu ofiara czegos . Nie wiem trudno jest tak precyzyjnie powiedziec .

      • Kalina pisze:

        Wiem cos wiecej Majestic o Toszy prawdopodbnie ja zamkneli w Chorwacji bo miala na sobie jakies radioaktywne kamienie dekoracyjne albo cos w tym rodzaju Kolega mi napisal , ze policjanci przeszukiwali jej mieszkanie w Polsce i nic nie znalezli denerwujacego ale powiedzieli , ze chodzi tutaj o cos radioaktywnego . Najsmieszniejsze jest to , ze obsesja terrorystyczna trwa na ziemi I najsmieszniejsze jest to w tej calej tragedi ,ze jedna z pierwszych grup terorystycznych prawdopobnie w Europie w naszych czasach powstala wlasnie w Chorwacji Ustasze 86 lat temu z ramienia Ante Pavelić – założyciela Ustaszy Czyli szefa Niepodległego Państwa Chorwackiego.

      • Majestic pisze:

        Kalinko czy to nie jest coś wspulnego z BND , Przyjaciel Toszy miał problemy a jego rodzina tam pracowała , radziłem Toszy żeby On się wyprowadził i usamodzielnił ,pamietasz te aferę z tym szpitalem- klinka ? zapewne rodzina na Krymie coś wie , jeżeli dostaniesz odpowiedz od Konsulatu to warto podać rodzinie ostatnie miejsce pobytu Toszy , jako rodzina będzie miała większe mozliwosci znalezienia Toszy poprzez Rosyjska Ambasadę w Chorwacji . ale teraz jako Obywatelka Polski podlega Polskiemu konsulatowi i warto by zapytać , choć to nikle szanse Polskie placówki są zazwyczaj do utrudniania Polakom życia poza granicami , obce placówki więcej pomagają od tych arogantów i karierowiczów .Bądźmy dobrej myśli że to fałszywy alarm !?

  11. Kalina pisze:

    Nie sadze zeby z nim bo On wlasnie tez nic nie wie niej . I jest dosyc zaniepokojony co sie z Tosza stalo i dzwonil do Ambasady w Chorwacji ale Oni nic nie chca nikomu mowic tylko rodzinie . Ja tez dzwonilam do Rosyjskiego konsulatu i kazali mi napisac informacje na jej temat i wyslac do nich .
    Wiec w Poniedzialek bede pisac zeby zawiadomili Toszy rodzine na Krymie . Ona ma obywatelstwo polskie ale oni sa Rosjanami wiec moge w ten sposob zeby ktos z zewnatrz byl nia zainteresowany i zeby zadzwonil tam gdzie jest przetrzymywana . jak beda wiedziec , ze ktos sie nia interesuje z rodziny to moze beda inaczej grac .

  12. Kalina pisze:

    Chcialabym wrocic troche w przeszlosc . Janusz nagral bardzo wartosciowe wedlug mnie video z Dr Ed Spencer ale coz zauwazylysmy , ze Janusz ma niechec do niego . https://www.youtube.com/watch?v=yd74ouy1YLs
    Tak wiec mowie , ze Janusz zle patrzy i powinien zejsc na ziemia i nie fruwac w oblokach . Bo to co ten czlowiek mowi pokrywa sie juz w dokumentacji swiatowej i mozna sobie sprawdzic .I ciekawe dlaczego zalatwili Lloyd Pye ?Czyzby to byl przypadek ?. Dlaczego zabili Mac Tonnies ,Czyzby byl to przypadek ?
    I dlaczego dopiero teraz zrobili odkrycie na temat dlugich czaszek , ktore juz mieli kilkadziesiat lat w Peru Paracaz – bo L A Marzulli zastosowal trick i dal do badania wlosy do labolatorium nie mowiac skad pochodza I stwerdzili , ze wlosy nie maja ludzkiego DNA ( Oh !!Ach!! wielkie zaklopotanie sie rozwiklalo ) .A wlosy byly czerwone jak truskawka i pochodzily z dlugich czach . Dlaczego kobieta w pelni organic human zostala znaleziona w grobowcu z ciaza 7 miesiecznego noworodka . Dlaczego noworodek mial dluga czache i nie cechowal go gen -czynnik DNA ze strony ojca tylko matki bo tylko mogl miec matki a ojciec byl biomechaniczna forma , Homocapensis ,Cryptoteriestal nie maja ludzkiego DNA i ich formy sie wyksztalcily tutaj na ziemi i dominowaly niby to swoja inteligencja nauk scislych nad ludzmi ale ich wisdom czyli madrosc istnienia organicznego to OOOOOOO w porownaniu z nasza . Totalny niedorozwoj emocjonalny -okrutnosc i leb duzy pelen matematyki i klamliwej astrologii i astronomi DCT .Kreacja prawa , polityki i hierarchi spolecznych To nie sa kosmici Janusz nie sa w oblokach i nie sa to zadne Plejadjanskie duszki ale sa na ziemi wsrod nas .
    I to Oni steruja Watykanem I Oktopus- Oktaton-Pentagon . I to oni zrobili okrutna cywilizacje w Egipcie i Bizancjum I to Oni sa odpowiedzialni za Roman Imperium z tymi czachami dlugimi porozrzucani po calej kuli ziemskiej nawet w Australi i rzad Australijski nawet nie zamacza palca przylozyc do badan Totalnie bakatelizuje przekazy aborygenow , Ktorzy bez zadnych problemow mowia , ze byli na ich ziemi Egipcjanie i nie byli to ludzie i byli dosyc dlugi okres czasu . Po co byli zeby uczyc sie od aborygenow ( oczywiscie podstepnie ) magi o ziemi Tak bo sami jej nie mieli bo byli tylko w technologii .Zreszta wszystkie rzady swiatowe sa pochodna prawdopodbnie tych lebkow . Sama chec kontroli to nie jest organicznego czlowieka sprawa .Troche bardziej patrzec na dokumentacje na ziemi a nie na te bzdetne chanellingi naslane pewno przez niedoscwiadczona zyciowo mloda kobiete New Age Dominisie :)))). Sorry ale mi to wyglada na dziecieca zabawe raczej a nie na doswiadczenie zyciowe a szczegolnie doswiadczenie ziemsko spirytualne i globalne .
    Jak mozna traktowac szarlatna Swerdlowa z takim pietyzmem a z takim odrzutem Dr Spencer . Jak mozna zaufac takiem Swerdlowowi a nie zaufac wyksztalconemu spokojnem neurologowi .
    Ciekawa sprawa jaki mind control leci po glowie Janusza .
    Czy bedziesz to czytal czy nie ale moze ktos ci przekaze .Uwazam , ze i tak to robie dla twojego dobra .
    Odnosze ludzi do materialu Dr Ed Spencer i ZYDOWKi tak zydowki !!!!!!fantastycznej kobiety Karen Hudes . Oni sa przyjaciolmi i dziela ze soba opinie .Ona zna zydowska religie i cala podwaline zydowskiej filozofii .

    • Tomek_Pacuś pisze:

      https://www.youtube.com/watch?v=SRbSes0Hwss wielkie czaszki. Homo Capensis (bo się jakiś czas temu zainteresowałem po Twoich wpisach) z innego punktu widzenia, mówi się już, że elita rządząca jest Homo Capensis, Ci w Watykanie, ta kobieta mówi, że Homo Capensis to nie są ludzie i to są Ci co rządzą, że wciąż istnieją Homo Capensis…

Podpowiedź: aby mieć własny avatar w komentarzach zarejestruj się w serwisie Gravatar.