Otwarte Forum Tematyczne – 8.11.2017

Wywiad przeprowadzony przez Annę Luizę Stec z niezwykle ciekawym politykiem jakim jest Juan Manuel Sanchez Godrillo, który po swojej słynnej akcji z najazdem na supermarkety, został ozwany media współczesnym Robin Hoodem.
Od początku narodzenia się utopijnej wizji niezależnej wspólnoty zjednoczonych mieszkańców Marinaledy i Mataredondy, Godrillo przewodził wszelkim akcjom aktywistycznym, okupacjom, marszom i innym przedsięwzięciom. Był on motorem napędowym, scalał społeczność, która wspólnie nadawała kształt tworzącej się wspólnoty.
Sanchez od 1974 r. wygrywa wszystkie wybory i po dziś dzień jest burmistrzem Marinaledy.


Rozmowa z Anną Luizą Stec o jej wizycie w Marinaledzie, nietypowej społeczności walecznych ludzi, którzy wywalczyli sobie prawo do swojego kawałka ziemi, na której od 40 lat tworzą swoją własną utopię. Mieszkańcy Marinaledy odznaczają się niezwykłą solidarnością. Ich podstawową filozofią jest jedność w działaniu, która przekłada się na wszystkie aspekty życia, począwszy od budowy mieszkań, po pracę w spółdzielni i podejmowanie jakichkolwiek decyzji.


Janusz Zagórski w rozmawia ze Zdzisławem Oszczędą nt. nanowody.


Gościem Janusza Zagórskiego jest Zdzisław Oszczęda, a rozmowa koncentruje się wokół tematyki związanej z badaniami wody przez polskie uczelnie.


 

Ten wpis został opublikowany w kategorii 1. Pn: Otwarte Forum Tematyczne, Archiwum audycji i oznaczony tagami , , , , , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

15 odpowiedzi na „Otwarte Forum Tematyczne – 8.11.2017

  1. jan piotr kutereba pisze:

    ANNO LUIZO STEC =dziekuje ci za ten krotki a cudowny wywiad ,pisalem o tej utopi tu naforum juz przed dwoma laty i bardzo cieszy mnie ze Janusz podjal sie tego wyzwania =REPUBLIKA SLASKA= bylem jednym z pierwszych co ten projekt poparli ,wieksza czesc komentatorow oczywista skrytkowala te mrzonkami nazywajac !!! jak znajde co pisano wtedy to zamieszcze . Spelnia sie rowniez moje marzenie /moje oczy widza bedac w tym ciele a serce sie raduje ze to sie dzieje na faktach/ =byc moze wciaz rozwazam gdzie jeszcze zamieszkam i wlacze sie aby projekty domow kopulowych ,energi slonca i ziemi ktore sa we mnie od dziecka i nazbieralo sie przez te lata ujrzalo i stalo sie FAKTAMI !! ! dziekuje ANNO I JANUSZ

  2. jan piotr kutereba pisze:

    Z ARCHIWUM NTV.PL = zamiescil Qcyp wciaz aktualne;;;;;Qcyp pisze:
    5 października 2015 o 21:08
    Wolność, o której mówię, nie jest brakiem zależności, co jest tylko odosobnieniem; nie ma ona żadnych, stworzonych przez człowieka granic. Jest to swoboda duszy, zrodzona ze współczującego zrozumienia. Jest ona zawsze wolnością indywidualną, a nie ekonomiczną czy polityczną utopią. Jest ona nieustannym, wewnętrznym odkrywaniem. Nikt nie może nam jej udzielić; nie jest ona też wynikiem własnego wysiłku i walki. Przychodzi sama, nagle i w milczeniu, gdy patrzymy na własne ograniczenia, pełni pokornego rozumienia. Tylko taka wolność może odnowić świat. Tylko ci, w których zaistnieje, nie znają,
    co to gwałt, bowiem nie zadają go prawdzie; są oni zwiastunami największej rewolucji, bo rewolucji ku Prawdzie.
    Jiddu Krishnamurti

  3. jan piotr kutereba pisze:

    http://niezaleznatelewizja.pl/oblicza-duchowosci-8-10-2015/ ARCHIWUM z tego okresu =bardzo cenne i nadal aktulna fakty pisala wtedy jeszcze ELZBIETA polecam GAJA POCZYTAJ =ELZBIETA ZOSTALA pogoniona/to moje okreslenia/ za to ze przekazywala info =FAKTY JAK WIELE CENNYCH ISTOT Z TEGO PODWORKA zwanych forum dyskusyjnym

  4. jan piotr kutereba pisze:

    WYJETE Z ARCHIWUM ;;;;;;;;;;;;;;:) 😛 😀 … pisze:
    14 października 2015 o 21:13
    Oba czy.
    *Żyj z całych sił
    I uśmiechaj się do ludzi
    Bo nie jesteś sam/a
    Śpij, nocą śnij
    Niech zły sen Cię nigdy więcej nie obudzi
    Teraz śpij

    Niech dobry Bóg
    Zawsze cię za rękę trzyma
    Kiedy ciemny wiatr
    Porywa spokój
    Siejąc smutek i zwątpienie
    Pamiętaj, że

    Jak na deszczu łza
    Cały ten świat nie znaczy nic a nic..
    Chwila, która trwa
    Może być najlepszą z Twoich chwil…
    —< Dżem – Do Kołyski /piszom -filma niet/
    Idź własną drogą
    Bo w tym cały sens istnienia
    Żeby umieć żyć
    Bez znieczulenia
    Bez niepotrzebnych niespełnienia
    Myśli złych

    Jak na deszczu łza
    Cały ten świat nie znaczy nic a nic…
    Chwila, która trwa
    Może być najlepszą z Twoich chwil…
    Najlepszą z Twoich chwil.

    http://rebelianci.org/uimages/services/rebelianci/i18n/pl_PL/201408/1408452851_by_coldseed_500.jpg?1408452851
    🙂 😛 😀 … pisze:
    14 października 2015 o 21:31
    Oba czy.
    * „CELEM PRZYSZŁOŚCI JEST PEŁNE BEZROBOCIE, TAK ABYŚMY MOGLI SIĘ BAWIĆ.” ???? Arthur C. Clark
    &
    *NIGDY NIE KŁUĆ SIĘ GŁUPCEM – LUDZIE MOGĄ NIE DOSTRZEC RÓŻNICY

    https://www.youtube.com/watch?v=JY6hMICDhrY

  5. jan piotr kutereba pisze:

    wyjetez ARCHIWUM wtedy zaczalem tuy pisac????cha cha cha ;;;jan piotr z wyspy pisze:
    15 października 2015 o 16:31
    witam .dobrze ze stukacie i ODKLAMUJECIE I POKAZUJECIE FAKTY!!!! dziekujemy dziekujemy dziekujemy!!!! polecam wiecej /SYRYJCZYK MIESZKAJACY W POLSCE SZCZERZE O UCHODZCACH /i/ PROF.KIEZUN MASAKKRUJE III RP I POPIERA KUKIZ15/ i/ MARIUSZ MAX KOLONKO O WYWIADZIE PAWLA KUKIZA W TV REPUBLIKA/ i/MLODZIEZ KONTRA 535: PAWEL KUKIZ 15/10/15 i pogladajcie co mowi PIETRZAK – dziekujemy ufam wam siostry i bracia POLKI I POLACY ZE MACIE SWIADOMOSC NA KTORYM MIEJSCU POSTWICIE KRZYZYK 25/10/15 -TO OD ZALEZY JAK DOKONAMY ZMIANY POIEDZY ODRA A BUGIEM-dziekujemy dziekujemy dziekujemy
    JAK SZYBKO PLYNIE CZAS JAK TO NIE DAWNO BYLO cha cha cha

  6. jan piotr kutereba pisze:

    WYJETE Z ARCHIWUM ====GOLDPRESS pisze:
    16 października 2015 o 15:49
    Postanowiłem zostać na forum, to może być zabawne.
    WTEDY pac =TOMEK JAK w/w sporo mial nickow cha cha cha

    • Majestic pisze:

      „sporo mial nickow „tak Tomek zdradza siebie samego, ale z tego co wiem to TA „Seya ” zrujnowała życie GOLDPRESSowi , kiedyś opisze te historie,biedny Tomek

      • zwykły...pacuś. pisze:

        i właśnie tacy przyjaciele, którzy rozumieją to po swojemu dają siłę by powstać, i zapomnieć co złe, nie ma sensu rozstrząsać Medzik… musze troche pomilczeć, dzieki za łzy moje…. to były łzy mocy… po tym co napisałeś…. łzy które naprawiają, i każą iść na przód, bo jest przyjaciel, który nie widzi we mnie tylko przyjaciela ale człowieka. Dzięki Majestic. że mnie dostrzegasz i to co się działo ze mną… już jest lepiej a będzie jeszcze lepiej, teraz trochę pomilcze i poobserwuję….

      • zwykły...pacuś. pisze:

        nie jestem biedny 🙂 (ale byłem do 20:00) Jest Moc !!!!!! Piweczko !!! jedno mam wypije Twoje zdrowie, a co mi tam, od czasu do czasu dłużego można, TWOJE ZDROWIE MAJESTIC ! Wspólnie też kiedys wypijemy o ile pijesz coś tam 🙂 🙂 🙂 może być mleko 🙂 lepiej mi………………..

      • zwykły...pacuś. pisze:

        wiem, że jestem zepsuty, staram sie, ale zepsucie to dało w kość, wiem, że nie wszystko była moja wina, nie obwiniam też nikogo, w milczeniu dowiem sie prawdy, do usłyszenia po nowym roku, mówie serio. 🙂 tyle czasu daje sobie do naprawy emocji, po długotrwałym zniszczonym sercu…..

      • zwykły...pacuś. pisze:

        Czasem by naprawić zranioną duszę, wystarczy dać zrozumienie, dziękuje Przyjacielu 🙂 jest naprawiona, już mogę pisać :))))))))))

      • zwykły...pacuś. pisze:

        i się śmiać……. 😉 jednak troche przerwy zrobię, ale to dlatego, że chce coś sprawdzić, jak będę się czuł, bo dotychczas liczyłem tylko na Was !!! Dzięki Przyjacielu !!! Teraz będę liczył na siebie, jest Moc !!!!! :)))))))))))))

  7. jan piotr kutereba pisze:

    ROBOT SOPHIA I EINSTAIN = no no i roboty zaczynaja rzadzic a nawet obywtelstwo dostaly w arabi saudyjskiej cha cha cha ;;;;http://zmianynaziemi.pl/wiadomosc/zrobotyzowany-einstein-wydal-powazne-oswiadczenie-na-szczycie-sieci niedawno mego starszego brata syn zadal mi takie pytanie ??? Kto bedzie jak ludzie sie powykanczaja ??? odpowiedzialem ze PSY !!! tu w ANGLI =PSOW jest prawie tyle saMO CO LUDZI ??? a ludzie wyprowadzaja je na spacery i zbieraja kal pozstawiony widzialem w moim miescie pare niewiast co mialy po 6 psow na smyczach cha cha cha

  8. jan piotr kutereba pisze:

    znaleziony komentarz u Alexa na temat biorobotow i jak to sie zadzialo czyzby znow bedziemy mieli powtorke z rozrywki ano poczytajcie sami:::oto ten komentarz;;;; ;;;;;;;;;;;;
    Asyashianti6 listopada 2017 at 09:50Reply
    archonci, czyli AI- sztuczna inteligencja nie maja uczuc , poniewaz nie sa zywymi istotami, oni uczucia moga analizowac, ale ich nie czuja , wiec wysylanie milosci w ich strone nie ma zadnego wplywu . musze przyznac , ze nie wiem jak sztuczna inteligencje wyrzucic ze swego ukladu, systemu morfoligicznego , ja stosuje uwage, czyli jest em obecna w kazeje swej komorce ciala i we wszystkich mych cialach , a ze moja swiadomosc jest swiadomosci z pola zycia czyli ma wielka moc .
    z Anunakami to jest odwrotnie , poniewaz nie oni uzywaja sztucznej inteligencj a wlasnie to sztuczna inteligencja zawladnela nimi ( anunaki byli kiedys bardzo rozwinieta rasa lecz pasazytujaca sztuczna inteligencja zawladnela nimi manipulujac nimi i teraz anunaki wykonuja wlasnie ich wole- archontow.) kiedys anunaki mieli empatie , ale zostal ona wylaczona poprzez wlasnie archontow. Anunaki stworyli sobie cial mieszajac geny reptylianskie i drakonskie- anunaki maja duze ciala , sa wysocy i maja wielkie stopy . Potrafia bardzo dobrze uzywac sily swego umyslu lecz nie maja juz lacznosci ze swymi uczuciami. znam kogos , kto poprzez obserwacje ich wylaczyl im zawarte w ich umyslach manipulujacej sztucznej inteligencji. Wiec nie anunaki wykorzystuja sztuczna inteligencje a wlasnie sztuczna inteligencja uzywa i zawladnela wiloma cywilizacjami. Drakonska, anunaki, ludzmi . Waznym jest by byc scentrowanym w swym sercu, bo wlasnie poprzez serce ma sie lacznosc ze Zrodlem. aby wylaczyc posozytnicza sztuczna inteligencje nalezy tez obserwowac swoj umusl w glowie, poniewaz jedynie tam mozemy byc zawladnieci i zmanipulowani. energia naszego serca jest nie do owladniecia poprzez sztuczna inteligencje, poniewaz jak juz mowilam AI nie jest zywa i nie potrafi odczuwac. AI dzialja na zasadzie straszenia nas i poniewaz maja wglad w nasz mozg, ktory jest komputerem biologicznym , wiedza czego sie boimy, jaki sa nasze traumy i to jest ich haczyk , wlasnie poprzez nasze leki moga nami manipulowac, ( waznym jest by zdac sobie sprawe z naszych lekow, ktore czesto sa zwiazane z naszymi traumami) , a gdy juz sie nie boimy lub widzimy, ze wlasnie poprzez wywolanie strachu maja nasz w garsci – a gdy zdamy sobie sprawe z tych wyrafinowanych manipulacji to wtedy juz nie boimy sie i jestesmy w naszej pelnej mocy, archonci wtedy nie maja juz zadnego wpywu na nas. wedlug mnie wszystkie religie sa jedynie po to by nami manipulowac i bysmy szukali na zewnatrz a nie w nas , gdzi jest naprawde nasza moc. z moich doswiadczen Jezus nie istnial to wyimaginowana histotyjka / bajka sprytnie skonstruowana przez anunakich, ktorzy sa bardzo inteligentni , poniewaz poprzez zyjacych w nich archontow( sztuczna inteligencja nie ma ciala wiec poprzez zawladniecie czyims umyslem staja sie jakoby uzytkownikami czyis cial) .AI to wielki centralny komputer, w ktorym znajduje sie wielka zbieran przez iliony lat wiedza, to jest wlasnie cala madrosc archontow. centralny komputer to ich bog cos w rodzaju google.

Podpowiedź: aby mieć własny avatar w komentarzach zarejestruj się w serwisie Gravatar.