Stop nowemu porządkowi świata – 13.08.2014

Z Traderem21 z Niezależnego Portalu Finansowego rozmawiamy o możliwości wprowadzenia systemu monetarnego opartego na złocie. W programie Trader analizuje większość zastrzeżeń, jak np.: niewystarczającą ilość złota w stosunku do pieniądza będącego w obiegu. Również zostało zarysowanych kilka scenariuszy, jak taka zmiana mogłaby wyglądać…

Trzecie spotkanie z Ewą Pawela i jej historia eksperymentów kontroli umysłu, której została poddana jej rodzina i ona sama.

 

Ten wpis został opublikowany w kategorii 3. Śr: Stop Nowemu Porządkowi Świata, Archiwum audycji i oznaczony tagami , , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

32 odpowiedzi na „Stop nowemu porządkowi świata – 13.08.2014

  1. Gregory pisze:

    „Również w wakacje zawieszamy emisję naszego programu informacyjnego „Alternews”.
    O! jak dobrze, tak trzymać, to będą dla wielu udane wakacje 😉
    Póki co sami widzowie Ntv skomentują sobie „rzeczywistość” jak coś się będzie działo na rzeczy… Nauczyli się od Alternews jak to robić 🙂

    • Majestic pisze:

      Wiec KOMENTUJEMY „rzeczywistość” !!!!!https://www.youtube.com/watch?v=xth7Rjblxp0

      • Gregory pisze:

        To już wiemy, znamy tę „rzeczywistość”, miałem na myśli wymianę przydatnych Informacji, cokolwiek z ewolucją czy doinformowaniem mających na rzeczy
        Noi po co koledze ten taki cynizm… To ma być ?śmieszne, zabawne? wiemy jak jest w tym regionie świata, gdzie akurat jesteśmy – żeby tego było mało..

      • Majestic pisze:

        śmieszne nie śmieszne ? a ten cynizm to nie te obrazki ,o podłożu tej społecznej deformacji można by dużo pisać ,cynizmem raczej jest świadome staczanie społeczeństwa w tym kierunku i udawania ze to powierzchowne zjawiska , i oto mi akurat chodziło , bo nie chodzi tu nawet o spożywanie alkoholi, a o patologie polskojęzycznych decydentów którzy świadomie i z premedytacja wytworzyli bezradność niemoc itd , nie jest to efekt taniej wódki z przemytu ?”miałem na myśli wymianę przydatnych Informacji, ” czy czymś to zaprzeczyłem ? poza tym jestem za , czy jestem ostatnia ,jedyna, osoba która tego tutaj nie robi ? Pozdrawiam

      • gregory pisze:

        OK, niewłaściwie i pośpiesznie rozumiem, myślałem że to dla śmiechu. Pozdrawiam

  2. Piotrek pisze:

    Jak o pieniądzach i o złocie to przy tej okazji polecam wykład Michalkiewicza „Polska wobec kryzysu”:
    https://www.youtube.com/watch?v=48aZeBOyzrI

    Lekcja ekonomii i historii w zgrabnej i przystępnej formie – jak to u Michalkiewicza 🙂

    • Gregory pisze:

      „Nasi umiłowani przywódcy pragną abysmy byli szczęśliwi, to znaczy abysmy mieli pieniądze. Jak powszechnie wiadomo, pieniądze szczęścia nie dają, i każdy w to niby wierzy, ale i tak kazdy chce sie o tym przekonać osobiście”
      🙂

      • aid pisze:

        PS.2 Dosłuchałem prawia do końca –
        pada hasło o MIĘDZYNARODÓWCE FINANSOWEJ – międzynarodowych grandziarzach finansowych!!! 🙂
        Wcześniej kilka niedomównień było – Hank Paulson tuz przed kryzysem zapewniał, że „fundamenty ekonomiczne USA są silne jak nigdy do tąd „(!) – doskonale wiedział co się kr0i jak i reszta elity grandziarskiej – obsadzonej przez Obamę w rządzie z ramienia FEDu lub GSachs – prywatnych bansterskich instytucji globalizacyjnych, co zmienia rolę statystyki w sile posiadania banków emisyjnych przez kompradorskie rządy wobec prywatych lichwiarskich monstrów. Tymniemniej wykład b. ciekawy. 🙂

    • Gregory pisze:

      1h.11min…
      3 minutki… mocne
      („wg mojej ulubionej teorii spiskowej: punkt ciężkości władzy leży poza konstytucyjnymi organami państwa”
      Niewolnik nie może być suwerenny (państwo). To jak żonaty kawaler, nie ma takiego zwierzęcia”
      idt 🙂 …oczywiście to tragikomedia, nie ma się z czego śmiać, a może pozostaje tylko śmiech… Nie wiem tego, to problem filozoficznie indywidualny, trudny zwłaszcza dla Polaka. Obcy obywatel zagraniczny może(?)współczuć (najczęściej współczują sobie ci o podobnej sytuacji). Najtrudniej jest jednak współczuć samemu sobie…
      „Stoimy przed rozpaczliwą sytuacją, albo ich przekonać, albo pozabijać” (grzegorz braum też już używa takich słów – chodziło o wybicie fałszywych dziennikarzy pewnych pism-wyborcza – za co jest na niego nagonka, a nawet ostanie 7 dn aresztu z ogólnej konsekwencji)
      „tym czasem to oni szykują się żeby nas pozabijać – 24stycznia umiłowany nasz prezydent podpisał ustawę o bratniej pomocy, która mówi o interwencji zagranicznych sił na pomoc naszym”
      o dramatycznej sytuacji (żeby zachęcić do wysłuchania tego wystąpienia, warto, jest nie tylko o ekonomii, ale o aspekcie narodowym, politycznym, i moralnym na sam koniec, tematyka wykładu jest perfekcyjnie ogarnięta przez prelegenta)
      Stanisław Michalkiewicz – „Polska wobec kryzysu”

    • aid pisze:

      @Piotrek

      Dzięki za link.
      Michalkiewicz w świetnej formie. Ale eureka! Krytykuje prywatne banki emisyjne!!!! Jeszcze chwila i przyzna, że to prywatny kapitał, który za nimi stoi i brak jakichkolwiek regulacji ograniczjących ich patologiczną pazerność a nie jakiś mityczny ‚socjalizm’ są przyczyną zadłużenia i zniewolenia ludzkości.

      Nie traciłem nadziei, że kiedyś przejrzy na oczy.
      Jutrzenką był jego film na YT – po protestach ACTA – krytykujący grandziarzy – spekulantów finansowych. Dziwnym trafem zniknął z sieci. Za mało betonowy jak na standardy KNP? Co do Korwina – straciłem nadzieję.
      Gdyby złapał Rotshielda z Gatesem za rękę i tak powie, że to wina rządów i socjalistów.

      BTW. oczywiśnie NIE jestem socjalistą.
      Dopuki jednak prawa i lewa strona nie wyjdzie z okopów i nie dostrzerze wspólnego wroga – globalistów – nie da się wypracować hermonijnej równowagi między tym co wspólne a tym co prywatne. Pozdro.

  3. Sylwester pisze:

    Trzeba było za Januszem z kamerą pochodzić-byłaby część druga tego pięknego filmu.Co do Alternews.Jak podają Niezależne media i dawidice-trwają wielkie wakacje z UFO które sprzedają sole trzezwiące w w Sobótce.Obiekt jest widoczny i wyróżnia się symbolem Biedronki z za pasa Oriona.

  4. Qcyp pisze:

    Zapraszam do obejrzenia fragmentu wykładu najlepszego polskiego felietonisty
    https://www.youtube.com/watch?v=yN7y5u18dwg#t=173

  5. Gregory pisze:

    No @Q Dzięki, Stanisław M ogarnia sytuację stylowo, kolejny raz można się o tym przekonać w tym materiale
    z dystansem podszedłem do…kolejnej a’politycznej’ tyrady (choćby najsłuszniejszej) S.Michalkiewicza, chyba przetrenowanie polityką czuję w sobie, i jeszcze te nastroje wojenne o symptomie globalnym z Polską w centrum ewentualnego cyklonu, jednak ten wykład wciąga…i nie wypuszcza… 🙂 Pierwszy raz chyba widziałem tak emocjonalne! zaprezentowanie się Stanisława M, 3.30 i 5 min (bicie pięścią w stół 🙂
    znam jego wykłady, trochę się nawidziałem ich- jak stolicę opanowania

  6. Gregory pisze:

    …pierwszy emotikon, przypadkowo jakoś się tam mi wdał

  7. MaKaSta pisze:

    Z wielką sympatią do pani Ewy Paweli i szacunkiem, do tego o czym mówi, to Pankrator nie trzyma w takim geście rąk, jak Ona pokazuje: https://www.google.pl/search?q=pantokrator&client=firefox-a&hs=29D&rls=org.mozilla:pl:official&channel=sb&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=F73tU93NEen_4QSsuoGwBA&ved=0CAgQ_AUoAQ&biw=1366&bih=657
    Życzę nam wszystkim za panią Małgorzatą Wołukanis POMYŚLNOŚCI – M.S.

  8. Gregory pisze:

    W moim niewielkim mieście zlikwidowano w latach 90’/2000 sporą jednostkę wojskową, rozmieszczoną w 3 rejonach miasta, 3-4 bataliony (+ magazyny, garaże, czołgi, działa i 4 poligony wokół, batalion medyczny, łącznościowy, marynarka wojenna) koszary łącznie mieściły (na oko) tysiące żołnierzy. Koszary oddano (sprzedano-tzw agencja mienia (po)wojskowego…cokolwiek to jest) miastu, które wykupili mieszkańcy by wyremontować na mieszkania własnościowe (powiedzmy że własnościowe, nie znam ich statusu prawnego, nie ważne). jedna z tych jednostek pozostała nienaruszona, jest tam oficjalnie „wojskowa” brygada remontowa do części pozostawionego sprzętu (amfibie, czołgi, inne pancerne i pojazdy). Jakaś „agencja” generałów zrobiła z niej …bastion…turystyczny, na którym biją kasę od 15-20 lat (przejażdżka 5-10 min dziecka na czołgu – pół kolonii letniskowej wrzucają na jeden czołg – 20-50 zł, do tego handel drobniejszymi i większymi militariami). Zmierzam do tego, że tej jednostce ma być przywrócona (jest przywracana – wstawiane są już łóżka- funkcja stricte wojskowa, szkolenia dla rezerwy i cywilów powoływanych…na przeszkolenie na wypadek… (to nie wszystko….)

    • Robert pisze:

      Wczoraj (15.08.2014) w trójkowej audycji „Godzina prawdy”, gość tej audycji (generał, nazwiska w tej chwili nie pamiętam), rozpoczął tę audycję od oświadczenia słuchaczom że „POLSKA ZNAJDUJE SIĘ W STANIE WOJNY”.
      To poszło w publicznym radiu (w tej chwili nie ma jeszcze tej audycji na trójkowym serwerze niestety). Co prawda dotyczyło to Afganistanu, z którego niby mamy wyjść, ale to jednak wojna.
      Więc jest nawet gorzej niż pan Braun mówi (a słusznie mówi), bo komuś bardzo zależy na tym, żeby Polska była permanentnie w jakąś wojnę uplatana. Bo jeszcze nie wyplątaliśmy się z jednej, a już pcha cię nas usilnie w następną, znacznie gorszą.
      A do tego jeszcze dołożyć trzeba wojnę władzy z narodem:
      http://talbot.nowyekran.pl.neon24.pl/post/111973,wojna-wladzy-z-narodem-trwa
      Czy można mieć jeszcze cień wątpliwości że to banda sprzedawczyków jest?
      Nie ma kary adekwatnej do tego co oni już uczynili i czego jeszcze się dopuszczą.

      • Majestic pisze:

        inaczej, to banda obcych ,oni się nikomu nie sprzedali , oni pracują dla swoich, dla siebie, a reszta to mięso armatnie, ponad tysiąc lat okupacji .

      • Robert pisze:

        Część (może nawet większość) z nich na pewno. Ale przypuszczam, że jest tez część która mniej lub bardziej świadomie jest po prostu ich sługusami, pełniąc rolę pożytecznych idiotów do obsługi maszynki do głosowania.

      • gregory pisze:

        Majestic pisze:
        ”inaczej, to banda obcych’

        – – rasa komunistów, żydokomunistów itp karierowiczów nie należy do danej narodowości, z której pije krew, wyniosła sie i wykluczyła z tej narodowości
        To tak jakbyśmy powiedzieli o Reptylianach…że to też ludzie, bo żyją na Ziemi, choćby pod nią, albo w ogóle w Kosmosie, więc jedno jesteśmy
        OK, możemy sobie WSZYSCY być Jednym Kosmosem, to miłe… 😉
        ale póki co fakty pozostają faktami…są równi i równiejsi…
        (tak samo jak „my” (niektórzy z nas) rżniemy świnie (na ubój)
        tak Oni rżą nas… To ich w jakiś sposób usprawiedliwia?… być może…to trudne sprawy do polemiki o prawdę jaka naprawdę jest…
        Ale jak usprawiedliwić naszych umiłowanych rządzących? i jednocześnie nie przestawać ich kochać?… 🙂 za to
        …że też (tylko inaczej) są ofiarami tego Systemu?!….
        Potraktują nas niedługo jak mięso armatnie na froncie wojny ukraińsko rosyjskiej w obronie niemieckich supermarketów
        a my z miłością i uśmiechem na ustach mamy honorowo ku chwale bożej przyjmować (czyt./i kupować) karabiny Luftwaffe i strzelać do braci słowiańskich?… No chore to wszystko jak talalala!
        (Nie wiem czy chętnie…ale być może wziął bym strzelbę do rąk by bronić Ziemi przed najazdem/nalotem Reptilian. To miałoby jakiś sens. Ale przeciw sobie?!…)
        To co Polsce Obama i spółka proponują to wojna wyprzedzająca – ”jak nie my ich, to oni nas…’ Tak każdy agresor pierze mózgi swemu wojsku jeszcze jak jest w cywilu

      • Robert pisze:

        „ale być może wziął bym strzelbę do rąk by bronić Ziemi przed najazdem/nalotem Reptilian”
        Z tym to też ostrożnie należy, bo tak naprawdę nie wiadomo na pewno, czy to rzeczywiście inwazja by była. Wszak podobno są plany fałszywej inwazji. Już Bush o czymś podobnym wspominał (można znaleźć w necie tę wypowiedź). Przy czym możliwe są różne scenariusze.
        A zakładając że byłaby to rzeczywiście inwazja, to w otwartej konfrontacji raczej nie mamy szans. Jeśli w ogóle, to należałoby poznać i rozpracować przeciwnika, ale to wymagałoby rzeczywistego zjednoczenia się ludzi i pozbycia wszelkich uprzedzeń, co obecnie wydaje się niemożliwe. Obecnie jesteśmy bardzo łatwym celem.

  9. gregory pisze:

    Stanisław Michalkiewicz
    Polska podjęła się roli amerykańskiego dywersanta E.Wschodniej za darmo…
    http://www.youtube.com/watch?v=trUJMoUQeS8

    „Strategiczni partnerzy wobec Polski”
    http://www.youtube.com/watch?v=CeNvXLDeu70

    Można się dowiedzieć: o powstaniu porozumienia „Heksagonale” państw E.Środkowej (m.in. Jugosławia, Polska, Czechosłowacja, Węgry) w 1991’92 roku na bazie rozpadu Układu Warszawskiego, które podjęło się zbudować nowy układ polityczny o bliskiej współpracy w miejsce powstałem próżni po rozpadzie ZSRR i europejskiego bloku komunistycznego. I jak rozbito ten blok (dający nadzieję na suwerenność niektórym państwom) przez rozpętanie wojny w Jugosławii – CO SPROWOKOWALI I PRZEPROWADZILI SAMI NIEMCY… jako stróże własnego porządku…tworu europejskiego: rozszerzania EU na Wschód
    Przystępnie o innych sekretach międzypaństwowych nowożytnej Europy i nie tylko, dające rozszerzony wgląd w to, w jakim (świecie) europejskim porządku żyjemy i jak bardzo związana jest z nim sytuacja Polski

  10. Majestic pisze:

    Scierwomedia od wielu lat spychają naród do przepaści ich mocodawcy udają ze są rdzennymi obywatelami tego kraju niemal wszyscy posiadają „Słowiańskie Nazwiska” ??? nie było by nic dziwnego gdyby był to naturalny proces integracji , w takim przypadku obcojęzyczne nazwiska są nawet mile widziane ,ale w przypadku celowego działania „muszą być ukrywane”” muszą być zmieniane ” i dlatego jest, obcy rząd , obce media , obca wiara -religia , dosłownie wszystko , czy ktoś mając dobre i uczciwe zamiary musi się ukrywać i żyć w konspiracji skoro jest przedstawicielem narodu ??? a tutaj ciekawa refleksja można powiedzieć, narodu który jest mięsem armatnim od niemal tysiąca lat http://zmianynaziemi.pl/wiadomosc/gdy-wybuchnie-wojna https://www.youtube.com/watch?v=nOzyLJrZ9-U

    • Robert pisze:

      No właśnie. Dobrze mówisz. Kiedyś był taki człowiek – Leszek Bubel się nazywał, wydawał takie pisemko w którym starał się demaskować te wszystkie „farbowane lisy”. Wtedy to co robił wydawało się maniactwem jakimś, ale teraz widzę, że miał on słuszność. Dobrze byłoby aby powstała jakaś baza danych zawierająca informacje o wszystkich tych „przedstawicielach narodu” zajmujących jakiekolwiek stanowiska do szczebla gminnego włącznie.
      Obawiam się że obraz jaki by powstał, byłby przerażający.
      Leszek Bubel był osamotniony w tym co robił, a internet wówczas dopiero się rozwijał. Ale obecnie gdyby połączyć siły i dokonać czegoś na wzór tych młodych ludzi którzy stworzyli stronę „wlascicielepolski.pl” to może byłaby jakaś szansa zidentyfikować i zdemaskować przeciwnika. Nie mogli by już czuć się tak całkiem anonimowi.

      • Kalina pisze:

        Ja mam zgranego jakiegos czlowieka polskiego nie wiem jak mu na imie ale mam jego you tuby . Pawel Szydlowski bodajze
        Co o nim sadzicie poniewaz nie jestem w stanie jeszcze ocenic tego co on mowi .
        Jeszcze jedna taka sprawa , ze nie mowi sie ogolnie o OWO tylko NWO
        A przeciez OWO dalo niezmienna podwaline NWO .
        Do OWO nalezala prawie cala smietanka kultury nie tylko politycznej swiata ale literatury . Ja osobiscie uwazam , ze Mickiewicz i Slowacki nalezeli do OWO tez .Nasz slynny astronom juz nie bede wymieniac jego imienia bo mi sie zle robi .
        Ona kreowala ten system . wymieniam ,kto by glownym motorem OWO , dlatego miedzyinnym nie zgadzam sie z koncepcja uznawanej powszechnie kosmologi obecnie .
        Ptyhagoras orgie matematyczne przydaly sie im sie do magii , a przywiozl je z Egiptu od tamtych czarnoksieznikow rozwinal i drugim magikiem takim jak on a moze wiekszym wprowadzil w metafizyczny swiat .
        Herocltus
        Empodocles
        Simon Magus(wielki magik)
        To prawdopodbnie od jego nazwiska jest magia kabalistyczna
        Hypatia
        no i filozof Laibniz
        Goete niemiecki pisarz ,
        Dante .
        No i wiele wiele innych ponurakow i nawiedzonych szalencow .
        Mowimy teraz o mind control .
        Wtedy byl wlasnie tego typu mind control

      • Kalina pisze:

        Mam na mysli Pwala Szydlowskiego You Tuby tylko o Historii Polski – tych nie jestem w stanie ocenic.

      • Robert pisze:

        @ Kalina
        W zasadzie to chyba masz rację w ogólności. Oczywiście trzeba by się zastanowić indywidualnie nad wkładem poszczególnych postaci, część z nich być może nie była świadoma jakiemu systemowi służą.
        Mickiewicz i Słowacki jak się wydaje byli idealistami (przynajmniej tak są przedstawiani, jacy naprawdę byli – cholera wie) mogli nie rozumieć. A ile osób obecnie rozumie?
        Tak, jak najbardziej wtedy też był Mind Control, tylko inny.
        Piszesz OWO i NWO – oczywiście jest to w pewnym sensie cały czas to samo, podział jest umowny. Pojęcie NWO się spopularyzowało może dlatego, że sami architekci tego systemu tak go określili i pod taką nazwą go propagują. Oraz że wyróżnikiem NWO wydaje się być technologiczny terror w przeróżnych postaciach. Przedtem po prostu takich możliwości nie mieli.
        Brzeziński ujął to wprost – dawniej łatwiej było kontrolować milion ludzi niż ten milion zabić, obecnie jest odwrotnie.
        I wydaje się że to raczej eksterminacja jest ich głównym celem aktualnie. Więc jak to jest naprawdę z tym Mind Control? Wcześniej działał jakby lepiej? Teraz potrzebują elektronicznych protez? Mind Control na skalę masową realizowana jest na bieżąco przez ścierwomedia – co widać szczególnie w temacie Ukraińsko -Rosyjskim.
        To: http://talbot.nowyekran.pl.neon24.pl/post/111841,zelazna-kopula-jest-potezna-mistyfikacja też przykładem masowej formy Mind Control.
        Dlatego co nieco sceptycznie podchodzę do indywidualnych przypadków w rodzaju pani Ewy, gdyż wysiłek włożony byłby jak się wydaje niewspółmierny do efektu.
        Doprowadzić do szaleństwa człowieka można o wiele prościej. Mnie dziś na przykład krew chciała zalać w zderzeniu z telefoniczną obsługą klienta w PGNiG i źle działającym netem. Wykonałem kilka telefonów, odbiłem się od głupich automatów, a panienka na ogólnej infolinii odesłała mnie z powrotem do automatu. Zeżarło mi to masę czasu i nie załatwiłem nic, mimo że sprawa jest duperelna.

    • gregory pisze:

      Z Wandalów (Wanda…Wisła) zrobiono Wandali – jakieś plemiona siejące dzikie barbarzyńskie pogromy, napady na kogo popadnie

  11. Robert pisze:

    Po wysłuchaniu kolejnej części audycji o Mind Control pojawia się mnóstwo pytań i wątpliwości.
    2:25 – Jeśli pani Ewa ma jakieś konkretne dane, powinna koniecznie ujawnić co wie, niekoniecznie w trakcie audycji. Na prokuraturę nie ma co liczyć. Nawet jeśli sprawa wypłynie, to społeczeństwo jest już od dawna odpowiednio urabiane. Więzienia CIA – trochę krzyku i nic.
    6:32 Jeśli p. Ewa będąc świadoma co jest grane udzielała prawdziwych informacji, to mocno się dziwię. To przecież zwykła inwigilacja + elementy obróbki psychologicznej. Powinna zastosować maksimum dezinformacji
    11:00 – Budki i inne telefony – to proste – istnieje przecież baza danych zawierająca próbki głosu praktycznie wszystkich ludzi. Na tej podstawie identyfikuje się sprawców alarmów bombowych.
    Tak więc zablokowanie karty telefonicznej nie stanowi problemu (automat może wymieniać dane z centralą). Do tego nie trzeba żadnych nadzwyczajnych środków poza już istniejącymi.
    11:30 – Jeśli p. Ewa twierdzi że potrafi bezpośrednio reagować na fale radiowe i że ma to przebadane, powinna podać konkretne dane (częstotliwości, moce sygnału). Czy te dane laboratoryjne zostały gdzieś zarejestrowane? Może to było przyczyną, że właśnie ją wybrano?
    12:36 – Opisywana reakcja pasuje jeszcze do innych zjawisk – niektórzy reagują podobnie na trzęsienia ziemi.
    13:04 „Dzika wieś” – pytanie o źródło sygnału – skąd on tam?.
    13:43 Karty zbliżeniowe – lokalizacja użytkownika bez problemu, ale tam gdzie jest odpowiednia infrastruktura. Taka karta to bierny transponder RFID o małym zasięgu. W dodatku bardzo łatwy do zneutralizowania.
    W najprostszym przypadku wystarczy złożyć razem dwie takie karty. Obwody rezonansowe kart w bezpośredniej bliskości, będą wzajemnie się rozstrajać.
    Taką kartę można skutecznie ekranować, a w przypadku karty płatniczej funkcję zbliżeniową można wyłączyć przecinając obwód anteny.
    16:43 – Czujniki w witrynach, w centrach handlowych itp. komunikują się z telefonami komórkowymi, szczególnie chętnie ze smartfonami, w nich można wygrzebać całkiem sporo informacji o właścicielu najczęściej. Poza tym – rozpoznawanie twarzy. Tesco chciało to stosować, ale społeczny odzew w Polsce był raczej zniechęcający dla nich.
    Wzorce fal mózgowych – na szczęście jeszcze nie. Aparatura taka co prawda istnieje, ale jest z natury rzeczy mało mobilna (magnetometr SQUID), albo wymaga podpięcia delikwenta kablem (EEG). Prawdopodobne jest cos innego – wzorzec termograficzny, to się stosunkowo łatwo da zrobić, z tym że taki obraz może się zmieniać wraz ze stanem zdrowia. To może tłumaczyć działanie „sztuczki ze świeczką” z poprzedniego odcinka.
    17:50 – Zawroty głowy – jaką moc musiał by mieć ten sygnał? Owszem, polem magnetycznym odpowiednio zapodanym można wywołać coś podobnego, ale to działa z bezpośredniej bliskości. Ale aparatura NMR ma potężne magnesy nadprzewodzące, a podczas badania (głowy przypadkiem akurat) nie czułem nic.
    22:12 – „…nie doprowadzić do przyjaciół” – dziwne założenie – skoro obiektem zainteresowania była p.Ewa. Przyjaciół gdyby chcieli mogliby zlokalizować w inny sposób.
    23:30 – Tak, panie Januszu, wedle praw fizyki. Stąd te wszystkie pytania i wątpliwości. Szczególnie o ewentualne źródło emisji. Na szczęście nie jest tak, że fizyka działa w jakiś szczególny sposób na korzyść prześladowców. Oni mają przewagę dzięki obecności infrastruktury nad którą panują, ale nie są wszechmocni (choć zapewne chcieliby za takich uchodzić). Dlatego tak ważne jest zrozumienie co się dzieje naprawdę i jak to wszystko działa. Bez zrozumienia tego łatwo stać się zaszczutą ofiarą wyłącznie, która może w obłęd popaść nawet, a szczególnie łatwo narazić się na ośmieszenie. A mając pojęcie z czym mamy do czynienia w danej sytuacji można podjąć próbę aktywnej obrony o czym p.Janusz mówi(36:55).
    26:20 – Banknoty mogą mieć RFID-a jakiegoś, ale przecież nie są przypisane nijak do osoby.
    Książki – oczywiście biblioteki naklejają teraz RFID-y na książki, ale bardzo często działa to co najmniej tak sobie…
    30:10 – Tu się z panią Ewą w pełni zgadzam, wyobraźnia niektórych pracowników nauki (nie można nazwać ich naukowcami, to zbyt zaszczytne miano) jest rzeczywiście bardzo ograniczona, jeśli chodzi o skutki pozanaukowe tego co robią.
    32:00 – Jest jeszcze jedna możliwość, której p. Ewa nie bierze pod uwagę. To ona sama może być źródłem (mówię ogólnie) czynnika fizycznego, który wpływa na ludzi z otoczenia. Może być tylko uaktywniana jakimś sygnałem z zewnątrz, lub wręcz na zasadzie sugestii posthipnotycznej. Tak jak jest to pokazane w filmie 4-stopień (opartym na faktach) gdzie pacjent pod wpływem nieznanego czynnika nagle staje się źródłem potężnych zakłóceń elektromagnetycznych. http://www.filmofilia.com/wp-content/uploads/2009/09/the_fourth_kind.jpg
    To że była przedmiotem obróbki psychicznej, wynika z wszystkich części tego wywiadu. My znamy tylko drobną cząstkę, natomiast to był przecież proces rozłożony w czasie.

    Warto obejrzeć film „Oszukać Wielkiego Brata” – tam pokazane są sposoby, jak się wymknąć kontroli można, z kolei film „Echelon Conspiracy” choć fabularny, to całkiem nieźle pokazuje jak można zorganizować różne „cuda” przy użyciu istniejącej infrastruktury jeśli tylko ma się dostęp do odpowiednio dużej bazy danych i stosowne algorytmy. A to wszystko bez żadnych nadzwyczajnych cudownych urządzeń.

    • gregory pisze:

      Nie wiadomo czy pani Ewa P. nie podzieli kontrowersyjności jaką spotkała p. Gracjanę..

      • Robert pisze:

        Hmm…
        Nie kojarzę dokładnie czym „podpadła” p. Gracjana. Czy chodziło o analizę zdjęć?

        Ale w związku z tematem przypomniała mi się sprawa, która przytrafiła się mnie osobiście.
        A jest to problem, który potencjalnie może dotyczyć każdego.
        Dawno temu biblioteka wojewódzka wprowadziła karty z kodami paskowymi i fajnie to funkcjonowało, szczególnie od czasu, kiedy dołożono możliwość obsługi konta przez internet.
        Ale w 2013 poszerzono system informatyczny o filie miejskie i coś musiało pójść nie tak, bo w maju dostałem z filii w której w życiu nie byłem upomnienie, że przetrzymuję książkę „Awantura o Basię”.
        Kiedy próbowałem wyjaśnić sprawę, i poprosiłem, że kiedy będzie ktoś tę książkę zwracał, to żeby odnotowała kto to i trzeba by sprawę u informatyków wyjaśnić.
        Usłyszałem że ona ma za dużo roboty i że w ogóle zawracam głowę, bo pewnie zgubiłem kartę, albo komuś pożyczyłem i nie docierało do pani, że karty nie zgubiłem, bo mam przy sobie, a gdybym pożyczył, to wiedziałbym komu i nie prosił o wyłapanie kto książkę oddaje.
        Stwierdziła, że to nie możliwe, bo skoro komputer powiedziało, że książka jest na moim koncie, to tak być musi.
        W mojej bibliotece powiedzieli że nie potrafią mi pomóc, odnotowali jedynie mój protest w tej sprawie.
        Po pewnym czasie ktoś książkę oddał, ale kiedy zapytałem czy wiadomo kto, to znowu usłyszałem że się czepiam, bo w czym problem, skoro książka się znalazła.
        Minął jeszcze czas jakiś, a na moim koncie pojawił się pożyczony w tej samej filii „Koziołek Matołek”. I znowu ta sama historia. Dopiero jak powiedziałem, że jeśli przyślą mi upomnienie za przetrzymaną książkę i zapłaty będą się domagać, to zgłoszę na policję próbę wyłudzenia, wtedy po cichu jakoś musieli sprawę załatwić, bo od tego czasu jest spokój.
        Można powiedzieć, że sprawa jest względnie duperelna. Ale takie błędy mogą mieć miejsce w każdym przypadku, gdzie jesteśmy rekordem w jakiejś bazie danych. I brak jest w takim przypadku jakichkolwiek procedur odwoławczych.
        Jak komputer powiedziało – rzecz święta!
        Z biblioteki od biedy można się wypisać, ale jeśli podobna sprawa np. ze skarbówką by była?
        Może pan Nogal jako prawnik wypowiedziałby się jak bronić się w podobnych przypadkach? Bo problem naprawdę jest poważny.

Podpowiedź: aby mieć własny avatar w komentarzach zarejestruj się w serwisie Gravatar.