UFO? Oni już tu są! – 5.12.2014

W studio Ewa Pawela i Janusz Zagórski, którzy uczestniczyli w konferencji Covert Harassment Conference 2014 w Brukseli. Kanwę rozmowy stanowi wywiad udzielony przez Melanie Vritschan. Wywiad przeprowadziła Beata Zalewska. Tłumaczenie i napisy Paulina Maciejewska.

Ostatni program poświęcony teorii Elektrycznego Kosmosu. Cały cykl zaprezentował pan Krzysztof Michalik próbując zarysować istotę Elektrycznego Wszechświata i Kosmologii Plazmowej.

Więcej materiałów źródłowych do tego odcinka na blogu autora:
https://krzysztof-michalik.com/blog/media-ntv-television-on-plasma-cosmology-electric-universe-part-5-last/


Ten wpis został opublikowany w kategorii 5. Pt: UFO? Oni już tu są!, Archiwum audycji i oznaczony tagami , , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

258 odpowiedzi na „UFO? Oni już tu są! – 5.12.2014

  1. Młody pisze:

    Zestaw linków na temat kontroli umysłu
    http://pokazywarka.pl/kontrola/

  2. Joanna pisze:

    Mam pytania w związku z wywiadem z Melani. Pojawiły się u niej jakieś czarne elementy wydobywające się ze skóry. Co to jest, czy próbowano badać te „elementy” ?
    Może nie oficjalnie bo można mieć wątpliwości do wyników, ale z prywatnego dostępu do jakiegoś laboratorium. Czy te wydalane „implanty” były by zdolne do powielania się in vitro na pożywkach biologicznych ? Jaka jest ich budowa, skład, reakcja na pola fizyczne,chemię ? Takie badania były by bardzo ciekawe i pomocne w ocenie zjawiska
    Mówi się o syndromie Morgellonów gdzie ze skóry wydobywają się kolorowe nitki nieznanego pochodzenia (oficjalna diagnoza to choroba psychiczna ?) Czy Melani może mieć coś podobnego.

  3. Kalina pisze:

    Melanie Vritschan
    Dear my friend . I wish you best I can feel you and I am just in tears at the moment I Know you are suffering a lot . I don,t understand why humans just doing to humans most horrible things.I don,t excuse anybody Who is working for electronics harassment experiments .
    I hope all people which have this kind of problem soon will get together and will change this situation for ever .
    Greetings from Kalina masarz

  4. Kalina pisze:

    Tak Pani Ewo . Przez 6 miesiecy , zeby ocalic meza w nocy od tej technologii chodzilam spac do innych sypialni i livings . Spalam we wszystkich pokojach jakie mielismy az wreszcie konczylam na poslaniu z psem a potem nastepny krok samochod ( bylo zimno w samochodzie wiec bralam spiwory i termiczna odziez , ktora mielismy na wspinaczki w gory ). Na koncu przenioslam sie ze spaniem do kolezanki mieszkajacej na poludniu Tasmani . I wreszcie ucieczka z wyspy .

  5. 4x4 pisze:

    może i dobry film ale ni chce mi sie tego czytać…wróciłem z pracy i jestem mocno zmęczony..
    dajcie mi napisy do filmu to zrobie lektora
    do wszystkich filmów Janusza ..
    pozdro…………..

  6. FL pisze:

    Co sądzicie o tych wykopaliskach co to może być? Nigdzie nie ma na ten temat wiadomości dziwne struktury na ziemi w Gizie niedaleko piramid.
    https://www.google.com/maps/place/Giza,+Al+Omraneyah,+Prowincja+Giza,+Egipt/@29.9068314,31.134174,195m/data=!3m1!1e3!4m2!3m1!1s0x1458469235579697:0x4e91d61f9878fc52

    • Majestic pisze:

      FL to są wykopaliska ? to od kogo ta wiadomość ze to wykopaliska ? może to zwyczajna urbanistyka , kompleks militarny ?

  7. Kiara pisze:

    W Rosji również działa zorganizowana opozycja przeciwko elektronicznemu terroryzmowi.

    http://www.objawienia.pl/leary/mc/4cheryl.htm

    Kalina zmiana miejsca zamieszkania… nie wiele znaczy , oni namierzają nasze fale życia i szukają emocjonalnego podpięcia się pod nie z zasady wystarczy kontakt mentalny, włączenie się do dyskusji , odpowiedzi osobie wymuszającej prowokacją kontakt.
    Tak to działa , podpinają się pod świadomość, musi zaistnieć połączenie pośrednie , lub bezpośrednie.

    Las…. drzewa są naszą naturalną ochrona nie przepuszczają tych fal w stopniu inwazyjnym.
    Druga sprawa to 50 cm pod powierzchnią ziemi już nie mogą ingerować w nas, czyli piwnica , suteryna , albo odpowiednio zbudowany dom na którym jest 50 cm. ziemi, trawka , kwiatki… 🙂

    Trzecia sprawa to nasza osobista wibracja , ona stworzy zapory energetyczne, czyli osiągnie taką moc iż nic prze nią nie przejdzie.

    Wiem o czym piszesz, bo mam bardzo bogate doświadczenia w tej dziedzinie, aż nadto bogate , by ufać wszystkim słownym deklaracjom ludzi.

    Zaprezentowany piękny fragment puzli widziany jako cześć obrazu , nie zawsze jest obrazem piękna całości. Dosyć często możliwość oglądu całokształtu pokazuje potrzebę jego wmontowania w obrazie nie koniecznie zachwycającym nas swoją całą pełnią.

    Kilka lat temu ktoś poprosił mnie o ochronę swojego ukochanego w jednej niezmiernie niebezpiecznej akcji. Ja głupia i naiwna w imię wiary w miłość zrobiłam to, poszłam z nim energetycznie jako ochrona.
    Przeżył, wyszedł z tego na wózku inwalidzkim na kilka lat, okazał się być jedną z czołowych postaci w obecnych połączonych międzynarodowych służbach specjalnych…… co gorsze biorobot nowej generacji,oczywiście że nie powiedziałam nikomu co się tam działo i jak się działo… ale moje kilka słów o tej akcji z tą znajomą wystarczyło by uznać mnie za niezmiernie niebezpieczną osobę.

    Ludzie o takich perspektywicznych możliwościach oglądu rzeczywistości fizycznej i poza fizycznej są uznawani za najbardziej niebezpiecznych z powodu możliwości ich depozytu w DNAi RNa.
    System albo ich przejmuje i manipuluje nimi jak Stewardem Swerdlowem , jak się nie da zabija, lub przeznacza się nas do doświadczeń poznawczych naszego systemu obrony.
    I nigdy nie ma inaczej.
    Ale.. zaistniało od kilku lat COŚ…. z czym sobie oni nie radzą , zadziwia ich TO niezmiernie, ta ich technologia nie na wszystkich już działa! Wręcz okrutnymi metodami jakie doświadczamy oni nieświadomie pomagają nam w rozwoju !

    Weszliśmy w wyższy poziom wibracji , który tak naprawdę jest odbiciem naszej wewnętrznej energii dużo silniejszej niż zewnętrzna materialna, manifestująca się zarowno w technologiach jak i w flach przesyłanych przez nie.

    Znaczy to tyle iż nasze ciała energetyczne ( u różnych LUDZI różnie) odbierają te uderzenia w słabszych swoich punktach nawet bardzo boleśnie, ale jak balonik uciśnięty przesyłają energię wewnętrzną w miejsca ucisku, która regeneruje od wewnątrz zaburzenia. My też mamy system samoregeneracji energetyczny i biologiczny. Następuje silne wzmocnienie punktów zaburzeń ,kolejny atak już nie ma takiego efektu.
    Takie doświadczenia samoobrony w sposób naturalny tworzą nasze niezmiernie mocne i nietykalne ciała energetyczne ochronę ciał fizycznych.
    I to jest to NOWE czego nie spodziewali się agresorzy!
    Całym sercem wzywam prawo przyczyny i skutku, które zwróci im całą wysyłaną energie w celu niszczenia, zabijania, przejmowania LUDZI i wywoła skutki wysyłanych intencji w polach WSZYSTKICH NADAWCÓW !
    Że się tak stanie to jest pewne, siejesz , zbierasz, a czas przyspiesza z prędkością uczuć.

    Kiara.

    • Majestic pisze:

      Kiara. Czekamy na Ciebie w Nowym Roku ,właśnie te praktyczne porady są bezcenne, Pozdrawiam Cie Serdecznie 🙂

      • thre pisze:

        😉

      • Kiara pisze:

        Majestic pisze:
        7 grudnia 2014 o 15:52

        Kiara. Czekamy na Ciebie w Nowym Roku ,właśnie te praktyczne porady są bezcenne, Pozdrawiam Cie Serdecznie 🙂

        ******

        Dzięki Majestic … 🙂 damy radę… i znowu nam się uda….. 🙂

        Samych radości Ci życzę. 🙂

        Kiara.

    • SeJa pisze:

      To akurat o tym uodpornieniu i wręcz wypchnięciu w wyższe wibracje to świetne spostrzeżenie Kiara 🙂

  8. Kiara pisze:

    Nie o to chodzi żeby nikomu nie ufać… ale żeby nie być naiwnym i nie dać się przejąć, ani swoja naiwnością nie spowodować zagrożeń dla innych!

    Chodzi o to, by być BARDZO OSTROŻNYM , SPRAWDZAĆ KILKA RAZY WIELOŚCIĄ SPOSOBOWA… bo jedno przekroczenie progu bywa nieodwołalną konsekwencja, z której trudno się wyplatać.

    http://www.prisonplanet.pl/nauka_i_technologia/umysl_nie_posiada_zapory,p787190611

    Kiara.

    • Majestic pisze:

      Kiara ,możemy się dużo domyślać , zauważyłem ze wiekszosc projektów nie była klauzuli ścisłe tajne , angażowano w nich firmy cywilne , bo nie znano efektów końcowych , gdy takowe efekty były ,zacieśniano grono ,a cywilne firmy nie miały i nie maja pojęcia co i do czego są zaangażowane , a wszystkie przecieki zamieniono na teorie spiskowe .

    • thre pisze:

      to autentyczne….przed chwilą sprawdzałem najnowsze komentarze ale zamiast nicków było wpisane Lucyfer ……… nie żartuje zamiast innych – waszych ników !!!!!!! klikam ale nie było nastawu na komentarz ale poczatek tytułu bloku tematycznego….

      • thre pisze:

        może poza jednym …..

      • thre pisze:

        Lucyfer o UFO? Oni już tu są! – 5.12.2014
        Lucyfer o UFO? Oni już tu są! – 5.12.2014
        nik autentyczny o UFO? Oni już tu są! – 5.12.2014
        Lucyfer o Oblicza Duchowości – 4.12.2014
        Lucyfer o Alternews – 5.12.2014

        ćoś podobnego w tym stylu

  9. Kalina pisze:

    Kiara
    Zmiana mojego zamieszkania byla absolutnie spontaniczna i dosyc odlegosciowo duza .Wzmocnilam swojej cialo przez jakies 2 tygodnie w Polsce z ciaglego nie spania przez kilka miesiecy i potem juz na mnie ta technologia faktem jest nie dzialala .Jeszcze jedno, nie bylam latwa ofiara wrecz attackerem ( generalnie ja nigdy nie czulam sie ofiara w moim zyciu w zadnej sytuacji ) Moze wlasciwie w tym lezy sekret.

  10. FL pisze:

    @Majestic
    Być może to jest podziemny kompleks militarny. właśnie się pytam, Nie mniej jednak ciekawe kształty tego kompleksu, który częściowo jest przysypany.

  11. BoBo pisze:

    Ja tez bardzo dziekuje p.Krzysztofie i mam nadzieje na dalsze programy przez Pana przygotowane.Dla mnie wszystko wokolo to tylko hologram ,ktory bez elektrycznosci{zasilania} z tzw.elektrycznego kosmosu”poprostu zniknie…bo wlasciwie nic nie istnieje…pozdrawiam

  12. Tomasz Ferre pisze:

    i powiem Wam coś , czego nikt nie wie, najtrudniej jest uwierzyć w Siebie

    • Kiara pisze:

      Tomasz Ferre pisze:
      7 grudnia 2014 o 22:55

      i powiem Wam coś , czego nikt nie wie, najtrudniej jest uwierzyć w Siebie

      *****
      🙂 🙂

      Ja Ci powiem iż to jest święta prawda! Zdjęło mi to sporo czasu, ale udało się dlatego otworzyłam sobie w sobie dostęp do wiedzy. Mogę poznawać siebie wewnętrzną przez kontakt z zewnętrznością, ale jedynym prawdziwym autorytetem w tym poznawaniu są MOJE uczucia i odczucia, bo tylko one są dla mnie miernikiem prawdy.

      Dopóki priorytetem i wyrocznią dla nas są autorytety zewnętrzne taka okoliczność nie zaistnieje.
      Uwierz w siebie, a przesuniesz góry…..

      Kiara.

    • Qcyp pisze:

      Czyli już po tobie/was.Wiara jest niczym w porównaniu z WIEDZĄ o sobie i otaczającym nas świecie.Wiara to ignorancja czyli jesteście ignorantami zresztą widać to w waszych wystraszonych wpisach,uważaj na to!bądź taki a taki,przesuniesz góry itp bzdury hihihihhiihii… 🙂

      • Kalina pisze:

        Faktem jest , ze ta kobieta wyzej cierpi . I kuswa nikt mnie przekona , ze nie jest to cierpienie jak ci wystaje jakies cos we wnatrz i zewnatrz ciala . Teraz jeszcze mi trzeba posluchac nawiedzonego mistyka ze powinnismy sie udac do wnetrza siebie :)jakiego wnetrza pelnego drutow , ludzie wtedy wylatuja na zewnatrz do bibli do jezusa do astralu , wszedzie lataja bo ich cialo nie spelnia swiatyni ich soul .jezeli tutaj jakis mistyk zacznie mi mowic o wnetrzu To chyba go wlasnymi rekoma zalatwie :0
        Takich jak pani Melanie widzialam dwie osoby juz nie mowie o mnie bo ja nie mam zadnych technologii w sobie wiec gadanie o sobie jest kompletnie nie na miejscu . I mogam faktycznie wejsc we wnatrz , zeby sie umacniac i byam tylko namierzonym celem beemowania , zeby mnie wykurzyc z tego uspionego ladu marihuany i szczescia .

      • paniznaprzeciwka pisze:

        Tak poznać swoje wnętrze aby otworzyć się na zewnętrzną miłość i mądrość. Właśnie to zwenętrzne jest odpowiedzialne za sytuacje jaką tu mamy, z zewnątrz przyszedł ten destruktywny wirus w postaci technologi i obcej duchowości i podstępnie wciąga w tą maniane udręczonych ludzi oferując im warsztaty, seminaria, kursy nt rozwoju duchowego. Zatruwając umysły że nie ma zła ani dobra , że to my sami generujemy negatywne myśli i czyny przy okazji czerpie całą energie ze swych ofiar. Podstępna kosmiczna kabała opierająca się na rytuałach i rozkochana w pieniądzach , które są częscią tej chorej niekończącej się infekcji, bo jej wyznawcy zrobią wszystko aby utrzymać ją wibracyjnie.

      • Kiara pisze:

        Wiedza to jedno, a wiara to drugie…:) Wiara w moim twierdzeniu , to wiara we własną moc ,w siebie i swoje wnętrz, o czym piszę cały czas.

        Qcyp , czy ty masz problemy ze zrozumieniem , czy tak lubisz wszystko na odwyrtkę? 🙂
        Nie ceduj swoich odczuć strachu na innych , ludzie zabierający tu głos piszą o zdarzeniach i sposobach bycia nie dotkniętymi nimi, nie o strachu.

        Ostrożność i korzystanie z wiedzy, to jedno, używanie swojej mocy to drugie, a bohaterskie czyny… po których zostają jedynie nagrobki …. to trzecie.

        Kiara.

      • Mira pisze:

        …jedni wolą na odwyrtkę/odwracanie kamieni/poszukiwanie prawdy a inni lubią kadzenie/basowanie/miłe błogie uśpienie — jedno wynika z samodzielnego myślenia/nie poszukiwania autorytetów – a inne niejako na odwyrtkę…fuj :))))

  13. Qcyp pisze:

    Kalina pisze:żeby mnie wykurzyć z tego uśpionego lądu marihuany i szczęścia .

    Welcome in the real world. hihihihhiihii… 🙂

  14. loona pisze:

    Witam was serdecznie i zapraszam na : https://www.youtube.com/watch?v=D1Ula4oPeJg
    Chcialam przekazac 5 ksiazek ” Za Kurtyna Tetni Zyciem” – wiec kto jest zainteresowany, prosze sie zglosic umnie na E-mail : vidente.grazja@gmail.com

    pozatym Zapraszam na na „przekazy w sesjach Hipnotycznych na mojej stronie :

    https://www.youtube.com/channel/UCWe2Yc9hdSCiJciH8soRTCw

    – dalsze nagrania sesjii sa w przygotowaniu, znajdziecie je na w/w stronie- wiec serdecznie Zapraszam – Namaste

  15. Qcyp pisze:

    paniznaprzeciwka pisze:Podstępna kosmiczna kabała opierająca się na rytuałach i rozkochana w pieniądzach.
    Hebrajczycy dlatego byli są i będą prześladowani ponieważ stosuj bierny opór ,natomiast pieniądze upodobali sobie wszyscy,bez wyjątku na rasę,kolor skóry,wyznanie polityczne czy religijne po prostu ludzie kochają pieniądze ponad wszystko i to właśnie pieniądze obrócą się w wkrótce przeciwko nim.
    He Ram!

  16. Panda pisze:

    UWAGA ! 10 i 12 grudnia obeda sie posiedzenia komisji senackich na ktorych zostana zaproponowane zmiany w ustawie o gmo.

    PODPISUJCIE I NAGŁAŚNIAJCIE PETYCJĘ „NIE DLA GMO, TAK DLA DOBREJ ŻYWNOŚCI”
    http://www.petycjeonline.com/nie_dla_gmo_tak_dla_dobrej_ywnoci

  17. paniznaprzeciwka pisze:

    tutaj też przez pięć dni debatowali wysocy rangą przedstawiciele świata polityki,nauki,wojska,religii na temat ufo,zapewne byli też ich inteligentni przedstawiciele aby nadzorować przebieg spotkania. Pamiętam że w studio padały apelacje aby ”obcy” pomogli nam rozwiązać nasze problemy na Ziemi . W internecie też takie petycje krążyły.
    http://youtu.be/UJWDyFMkwJk

    czy zatem należy całkowicie wykluczyć, że na konferencji Covert Harassment Conference 2014 w Brukseli nie było osób spełniających podwójną rolę?
    Czy uczestnicy mieli zapewnioną maksymalną ochronę i bezpieczeństwo i po wszystkim mogą liczyć ,że ruszy się sumienie władz polityki i zadość uczynienie w tej sprawie?

  18. "gUral" pisze:

    🙂
    *SZCZERZE 😀

  19. Qcyp pisze:

    Kiara pisze:Wiedza to jedno, a wiara to drugie…:) Wiara w moim twierdzeniu , to wiara we własną moc ,w siebie i swoje wnętrz, o czym piszę cały czas.

    Qcyp , czy ty masz problemy ze zrozumieniem , czy tak lubisz wszystko na odwyrtkę? 🙂

    Wiara to wiara i tyle.Wierzysz ze sobie pomożesz,umierasz(iluzja)nie masz narzędzi jesteś pusta.
    Wiedza, jestem chory wiem jak się uleczyć.(Prawda)
    To tylko 2 przykłady prozaiczne,nie adekwatne do twojej nie za ciekawej sytuacji życia w wierze,strachu i jeszcze straszenia innych,szkoda ze Kalina tego nie wyczuła.hihihihihhihiii 😀

    • Kiara pisze:

      Wiara to wiara i tyle.Wierzysz ze sobie pomożesz,umierasz(iluzja)nie masz narzędzi jesteś pusta.
      Wiedza, jestem chory wiem jak się uleczyć.(Prawda)
      To tylko 2 przykłady prozaiczne,nie adekwatne do twojej nie za ciekawej sytuacji życia w wierze,strachu i jeszcze straszenia innych,szkoda ze Kalina tego nie wyczuła.hihihihihhihiii 😀

      *****

      Moje życie nie jest obfite w bogactwa materialne, to prawda, ale jest arcy ciekawe i arcy bogate w doświadczenia w różnych zakątkach ziemi . Poznawczo aż nadto urozmaicone , strach … powiadasz…. 🙂 ostrożność, rozwaga, analizy na podstawie wiedzy… tak ale nie strach !
      Zaczęłam się zastanawiać jakom ty tu pełnisz naprawdę rolę ?

      Coś nie bardzo podoba ci się odkrywanie mocy LUDZI w sobie, wiara w siebie i w nią.

      Kiara.

  20. Qcyp pisze:

    Kiara pisze:Las…. drzewa są naszą naturalną ochrona nie przepuszczają tych fal w stopniu inwazyjnym.
    Druga sprawa to 50 cm pod powierzchnią ziemi już nie mogą ingerować w nas, czyli piwnica , suteryna , albo odpowiednio zbudowany dom na którym jest 50 cm. ziemi, trawka , kwiatki… 🙂 DALEJ KIARA PISZE;Zaczęłam się zastanawiać jakom ty tu pełnisz naprawdę rolę ?
    Coś nie bardzo podoba ci się odkrywanie mocy LUDZI w sobie, wiara w siebie i w nią.

    O jakiej ty mocy piszesz ?bo ja widzę tu zwykle tchórzostwo, uciekanie do sutereny,piwnicy, pod ziemie. Co ty jesteś teletubiś?hihihihhihiii 😀
    https://www.youtube.com/watch?v=RVOQAAjMiQI

    • Qcyp pisze:

      Spoko mam piękne ząbki tylko szkliwo troszeczkę uszkodzone.
      Pozdrawiam Ramthe bez jaj 😀

  21. Robert pisze:

    Panie Krzysztofie! Zawiodłem się na panu! Mówi pan [9:44 – 10:40] „to że nie możliwe przebycie tego przez ludzi jest absurdem” oraz „ nie będę tego dalej komentował, bo to potem generuje teorie spiskowe”. Z przykrością stwierdzam, że „teorie spiskowe” jak pan to ujął generują te właśnie tego rodzaju pseudowyjasnienia. To co pan powiedział jest argumentacją typu „jest tak, ponieważ tak mówimy, a każdy kto to kwestionuje to nieuk, albo osobnik niespełna rozumu” Skąd my znamy podobną retorykę?
    Określenie „teorie spiskowe” należy do tego samego zbioru co „antysemityzm” i „poprawność polityczna” i służy do kneblowania ust przeciwnikowi, kiedy brakuje konkretnych argumentów. I absolutnie nie powinno występować w słowniku badacza i poszukiwacza prawdy.
    Fakty fizyczne są następujące – ISS (na którą się pan powołuje) krąży poniżej (apogeum 429km) wewnętrznego pasa VA, a i tak mają z tym problem, ponieważ jest coś takiego jak „Anomalia południowoatlantycka”, z powodu której ISS wymagała zainstalowania dodatkowych osłon. Z tym że ISS budowana była po kawałku, przez dłuższy czas i można było takie osłony zainstalować. Natomiast misja Apollo była krytyczna ze względu na masę, oraz w jednym kawałku, tam się nie dało wynieść na orbitę nic osobno i dopiero poskładać na górze. A przelot przez VA miał trwać ok. czterech godzin. Przytaczany jest tu i ówdzie argument, że cząstki uwięzione w pasach VA „mają zbyt niską energię by spenetrować ściany kabiny”, tylko że jest to dezinformacja. One nie muszą niczego penetrować. Wystarczy, że się na zewnętrznej powłoce zatrzymają – generują coś co się nazywa promieniowanie hamowania, a w ludzkiej mowie – lampa rentgenowska. Wewnętrzny pas zawiera cząstki o energiach od setek keV do przekraczających 100MeV w porywach. Zewnętrzny pas zawiera elektrony o energiach w przedziale 0.1 – 10MeV. Oznacza to, że w przypadku zahamowania takiej cząstki na materiale kabiny otrzymujemy fotony o górnej granicy energii takiej jak wyżej wymienione. Dla porównania – typowa lampa rentgenowska to ok. 150KeV, akcelerator medyczny przeznaczony do niszczenia nowotworów to ok. 50 MeV. Promieniowanie Co60 o energii 1,17-1,33 MeV przez aluminium o grubości kilku centymetrów przechodzi praktycznie bez strat, a co ciekawe począwszy od pewnej grubości wydaje się nawet wzmagać. Związane jest to w występowaniem pewnych wtórnych efektów w materiale -co osobiście miałem okazję zobaczyć. Błysk promieniowania z lampy rentgenowskiej, trwający ułamek sekundy jest w stanie zaczernić kliszę. A przelot przez pasy trwał godziny. Już samo to może być dostatecznym powodem, dla którego zaistnieć mogła potrzeba zrobienia w studiu obrazków które tyle kontrowersji wzbudzają. Po prostu klisze, które przywieziono by z księżyca byłyby czarne, bardzo czarne… 🙂 A przecież one musiały być udane ze względów czysto „pijarowych”. Amerykanie w tamtych czasach rozpaczliwie potrzebowali sukcesu i mało istotne było przy tym w jaki sposób tego dokonają (a kto stworzył slogan „fake it, till you make it”?). A jakby to wyglądało, gdyby rząd powiedział – „tak posłaliśmy ludzi, narażając ich na ogromne niebezpieczeństwo, a w dodatku fotki które mieli przywieźć z wycieczki amba zeżarła…” ? 😛
    Oczywiście nie twierdzę, że nie da się w żaden sposób polecieć na księżyc, tylko że jest to mocno problematyczne w taki sposób i takimi środkami jakie były do dyspozycji wtedy. Przecież ledwie kilka dni temu trąbiono o ogromnym sukcesie testowej misji która miała na celu przetestowanie nowego rodzaju osłon radiacyjnych i termicznych. Czyli co? Przez tyle lat problem był daleki od zadowalającego rozwiązania?

    • Majestic pisze:

      Robert slusznie ! dodam ze w czasie lądowania na „księżycu ” na plan filmowy wyszła koza z okolicznych wzniesień , szukając pod warstwa rozsypanego cementu resztek trawy pustynnej .

    • Szanowny Panie Robercie
      Podkreśliłem, że nie wykluczam spisków ale wykluczam jedynie – i taki był kontekst mojej wypowiedzi – rzekome nie dotarcie Amerykanów na Księżyc. Nie wolno nam zbyt pochopnie traktować niewiadomych jako spiski, aczkolwiek one faktycznie istnieją. Dowodów (bo o to chodziło w mojej – przywołanej przez Pana – wypowiedzi) lądowania USA na Księżycu jest zbyt wiele. Pojawiło się natomiast – co nazwałem absurdem – wiele pseudoteorii, w artykułach w pismach nie naukowych, że to lądowanie to jakiś ustawiony bluff (był znany film sci-fi na ten temat).
      Pozdrawiam,
      KM

      • Zielarz pisze:

        Byc moze temat trzeba potraktowac inaczej, i postawic (na poczatek) inne pytanie. Nie „czy mialo miejsce ladowanie na ksiezycu ?” ale „czy to co zostalo nam pokazane pochodzi z ladowania na ksiezycu”
        https://www.youtube.com/watch?v=0mzh-CWImMA
        https://www.youtube.com/watch?v=W79mIGx9Ib4

      • gregory pisze:

        Panie Krzysztofie,
        nie wykluczone, że prawda (jak to często w tym świecie bywa) leży pośrodku, tzn lądowanie amerykańskie na księżycu było, ale następne (a może nawet…wcześniejsze…) odbywały się już…w studio (oszczędności budżetowe.. 🙂
        Czym jest taki księżyc dla Nich w porównaniu z innymi mistyfikacjami jak WTC… ,czy choćby sprowadzenie Piramidy w Gizie do kupy kamieni… (itp itd etc)

    • Majestic pisze:

      To wystarczy , nie wiadomo kogo tu zaangażować, psychiatrę, psychologa ? ale wystarczy podejść bez emocji do tych „emocji” i widać gdzie się rozegrały te emocje ,niektórzy maja nadzieje ze dowody na największy ,jeden z większych szwindli światowych rozwieje dowód na pozostawione tam graty ? niestety było już wystarczajaco dużo czasu aby podrzucić tam cale tabory kolejowe, wiec to będzie musztarda po obiedzie , mięliśmy misje Republiki Ludowej wszystko zgodnie z planem ucichło . https://www.youtube.com/watch?v=ifx0Yx8vlrY

      • Kalina pisze:

        Przedstawienia teatralne eskapad na ksiezyc byly tylko w jednym celu , zeby zdobyc jak najwieksze fundusze na secret space program.

    • SeJa pisze:

      A Ziemniakóf jak się nie hodowało tak się nie hoduje na Księżycu 😛 😀

      • thre pisze:

        Seja
        Napij się wódki Księżycowej może to sprawi ze zejdziesz na Ziemię
        ..okreslone grupy dawno pozakładały kolonie na Marsie księzycu z ludzi
        ..a na księzyc człowiek poleciał juz w 1896 roku bo juz wtedy była taka technologia (ukrywana)
        ..afera z lądowaniem na księzycu spowodowana jest tym że w prawdziwe filmy i foto są wklejone z Ziemi
        ..Astronauci nie lecieli na ksiezyc w tej puszcce po konserwach ale lecieli transportowani przez Alien w ich statku i byli tam nadzorowani co widac na jednym foto z misji

      • Majestic pisze:

        thre ,jak najbardziej zgadzam się z tym ,http://de.wikipedia.org/wiki/Reichsflugscheibe, realizuje się fałszywe filmy z autentycznych wydarzeń jak np obdukcja kosmity z Roswell aby stworzyć podwujna teorie spisku, prawdziwe a nieprawdziwe ? było, nie było ? thre” lecieli transportowani przez Alien „zapewniam Cie ze tak jest bo ich widziałem dziesiątki razy 90 % wehikułów była niepowtarzalna, największy miał okołu 500 metrów rozpietosci , i jest teraz już nieważne czy to ziemskie nie ziemskie pewne jest ze to ta sama banda , dlatego od setek lat niszczy się artefakty ,historia kłamie , archeologia jeszcze więcej ,religie z ufoli zrobiły bogów , z kosmonautów aniołów ,z innych diabłów , jeszcze z innych świętych z orędziami , mamy tutaj totalna walkę przeciw LUDZKOŚCI ,poprzez ukrywanie ( niszczenie ) wolnej energii , pełnej kontroli przez światową korporacje morduje się ludzi poprzez chemie ,zabójcze energie (fale ) trujące i wyniszczające technologie ,a teraz to np ze ceny ropy spadają pomijając wszystko, widzimy mimo wysokiego opodatkowania jaki to oszukańczy procedur,jak były wywindowane ceny ropy , ile ludzkość musiała nadpłacać za monopolistyczny szwindel .tak jest w każdej bez WYJĄTKU dziedzinie!!! zabić ludzkość za wszelka cenę,mordując jednocześnie Planetę , bo jak wszystko zatrują i ludzie „pozdychają” wyniosą się na jakiś czas na swoje kolonie aby Ziemia miała czas na regeneracje , albo wylecą na kosmiczny rok,a na Ziemi upłyną setki lat , Pozdrawiam

      • Majestic pisze:

        thre ,jak najbardziej zgadzam się z tym ,http://de.wikipedia.org/wiki/Reichsflugscheibe, realizuje się fałszywe filmy z autentycznych wydarzeń jak np obdukcja kosmity z Roswell aby stworzyć podwujna teorie spisku, prawdziwe a nieprawdziwe ? było, nie było ? thre” lecieli transportowani przez Alien „zapewniam Cie ze tak jest bo ich widziałem dziesiątki razy 90 % wehikułów była niepowtarzalna, największy miał okołu 500 metrów rozpietosci , i jest teraz już nieważne czy to ziemskie nie ziemskie pewne jest ze to ta sama banda , dlatego od setek lat niszczy się artefakty ,historia kłamie , archeologia jeszcze więcej ,religie z ufoli zrobiły bogów , z kosmonautów aniołów ,z innych diabłów , jeszcze z innych świętych z orędziami , mamy tutaj totalna walkę przeciw LUDZKOŚCI ,poprzez ukrywanie ( niszczenie ) wolnej energii , pełnej kontroli przez światową korporacje morduje się ludzi poprzez chemie ,zabójcze energie (fale ) trujące i wyniszczające technologie ,a teraz to np ze ceny ropy spadają pomijając wszystko, widzimy mimo wysokiego opodatkowania jaki to oszukańczy procedur,jak były wywindowane ceny ropy , ile ludzkość musiała nadpłacać za monopolistyczny szwindel .tak jest w każdej bez WYJĄTKU dziedzinie!!! zabić ludzkość za wszelka cenę,mordując jednocześnie Planetę , bo jak wszystko zatrują i ludzie „pozdychają” wyniosą się na jakiś czas na swoje kolonie aby Ziemia miała czas na regeneracje , albo wylecą na kosmiczny rok,a na Ziemi upłyną setki lat , Pozdrawiam

      • SeJa pisze:

        Chłopaki, no bez Księżycówki to się zdaje, raczej nie obeńdzie. 😀 Dzołchy ześtom tys 😉

    • SeJa pisze:

      No ale same klisze można było zabezpieczyć ołowiem Robert 🙂 Nie wiem tego na pewno ale to wydaje się logiczne 😉

      • Majestic pisze:

        a jajka tez ołowiem owinąć ? to wydaje się logiczne 😉 Ps zapomniałem o Grasicy napić się płynu ołowianego, to wydaje się logiczne 🙂

      • SeJa pisze:

        A to Pcieprasiam 😛 Akurat z Tym to Ty sobie radź we własnym zakresie, mnie zostało jedynie poczucie humoru 😀 Więc nie wnikam kto czym był podszyty. 😀
        Poza tym bez księżycófki to ja bym nie wsiadła nawet do takiego złomu, no chyba że wstanie wskazującym i to mocno, na desce by mnie musieli wciągnąć. 😀 Bo na takie fury to ja się nie pisze ;P

    • Panie Robercie,

      Nie jest tak. Pierwszy pas Van Allena zaczyna się już powyżej 100 kilometrów i sięga 10.000 km! ISS krąży na wysokości około 400-430 kilometrów – CZYLI W 1 PASIE VAN ALLENA! Dodajmy do tego, a bardzo łatwo to policzyć jak krótko wobec ISS przelatywała te 2 pasy misja Apollo.
      Natomiast – jest inny problem – tzw. koronalne wyrzuty masy. One już misji Apollo mogły zagrozić. Zmierzam jednak do innej misji – na Marsa. W tym przypadku faktycznie istnieje poważne zagrożenie zdrowia astronautów, z jednej strony z powodu wspomnianego promieniowania kosmicznego, a z drugiej strony – tych koronalnych wyrzutów. Ale gdy znamy problem i prawa nauki mu nie przeczą, to naukowcy na pewno znajdą rozwiązanie. Już powstało kila pomysłów jak się „schować” i gdzie na wypadek alarmu o takim wyrzucie ze Słońca.

      Pozdrawiam,
      Krzysztof Michalik
      P.S.: Proponuję zwrócić uwagę na „arcywielką” tajemnicę pokazanych obiektów, np. Puma Punku, Baalbek o Piramidzie w tym gronie nawet nie trzeba wspominać. Zachęcam również do książki Velikovsky’ego „Zderzenie światów” dostępnej w księgarniach Internetowyh. Nb. – w miarę czasu (jako informatyk naukowiec) będę te sprawy monitorował na moim blogu.

  22. Kiara pisze:

    Tak.. oni tu już są, albo są cały czas…. ale nie są tak neutralni, bynajmniej nie wszyscy jak informuje nas autor publikacji.
    Im zawdzięczamy większość degradacji naszego systemu życia, ingerencje w jego wszystkie sektory.
    Bo spodobała im się bardzo nasza niebieska planeta i chcą ją przejąć!
    Nie tylko dlatego że jest piękna, ale dlatego że pełni rolę I czakry, czakry życia dla naszej Galaktyki! Zablokowanie jej i przejęcie jest przejęciem możliwości rozwoju życia w GALAKTYCE , a następnie w innych GALAKTYKACH!

    http://innemedium.pl/wiadomosc/naukowcy-university-california-twierdza-ze-zakamuflowani-kosmici-zyja-wsrod-nas

    ps, Mam nadzieje iż zawiść i głupota ludzka podsycana manipulacją mentalną przez te istoty straci swoją moc , odezwie się w LUDZIACH logika i zrozumieją iż są manipulowani przez zaspakajanie ich potrzeb ego.

    Chcesz być naczelny….. w tym co chcesz… masz… ale zrobisz, napiszesz, wykonasz, opublikujesz ,namalujesz, powiesz… to, co MY tobie przekażemy…. i uznamy za właściwe, za to uzyskasz sławę…. 🙂

    a jak nie…. to przypniemy ci etykietkę, psychpla, szatana, lucyfera, demona , głupka, gada, itp…. poniżymy , ośmieszymy, zdegradujemy….
    albo dasz się przejąc jak większość, albo … mamy dobrą technologię i wszelakie sposoby bezkarności…… 🙂

    No cóż …. JA mówię NIE!

    ps. na księżycu .. pędzą od dawna „księżycówkę”….. 🙂 tylko dostawy jakoś nie regularne są…. 🙂 🙂

    Kiara.

    • "gUral" pisze:

      🙂
      Pierej nich złozy zapoczebowanie i zaliczke y jaki gatunek & %-njy za „księżycówkę”Y cy płaci karto, cy gotofcem, pszy łodbirze. 😀 https://www.youtube.com/watch?v=E0lMPBRbVYo
      Dostawa bay UPS w czy-(3) dni. 😀
      🙂

    • Alina7 pisze:

      Pragnę, Kiaro Ci przypomnieć, że nie dalej jak wczoraj, TO TY WŁAŚNIE usiłowałaś przyczepić takąż etykietkę, SeJi.
      Nie pierwszy już raz, w stosunku do tych, którzy mają odmienne od Twojego zdanie, niedwuznacznie sugerujesz, że albo są biorobotami, albo kosmitami (załączone przez Ciebie zdjęcie z rasami, krążące po internecie) , a w końcu i z samym Lucyferem, która to istność przez większość, jednak kojarzona jest negatywnie.
      Krótko – nie podoba mi się to, tym bardziej, że zarzucasz teraz innym etykietowanie, a sama postępujesz, jak wyżej opisałam.

      • Qcyp pisze:

        Czarownica ..na stos z nią 😀
        https://www.youtube.com/watch?v=PrafvP1QwQ0

      • Kiara pisze:

        Przepraszam bardzo ja traktuję poważnie ludzi i ich deklaracje słowne.
        Niczego nie sugerowałam , a wylacznie przypomniałam kim jest Lucyfer, jakie imiona inne nosi.

        To SeJa w jednym ze swoich postów ogłosiła wszystkim iż jest tą osobą bez podawania imienia. ale w odniesieniu do info Vojtka już inaczej zareagowała na autoreklamę.
        Zatem bardzo proszę bez insynuacji Alina. Bo czymś innym jest obwieszczanie publiczne swojej osoby a czymś zupełnie innym intencjonalne przyczepianie etykietek z używaniem negatywnych skojarzeń, a jeszcze inią kwestią jest prawda związana z tymi nazwami i imionami.

        Gdybym była naprawdę LUCYFER …. to niesamowita wyjątkowość i zaszczyt być taką Energią!

        🙂 🙂

        Qcyp pisze:
        9 grudnia 2014 o 13:48

        Czarownica ..na stos z nią 😀
        https://www.youtube.com/watch?v=PrafvP1QwQ0
        🙂 🙂

        świetne….. jak tu….. 🙂

        Kiara.

      • Mira pisze:

        hmmm… to ciekawe że @Alina7 zauważyła niejako to samo zjawisko/sposób postępowania kiarowy co ja już wiele razy zauważałam – moralność kalego/kiarego – mi wolno innym nie iiii albo się zgadzasz/kadzisz to jesteś cacy a jak zauważasz/zadajesz niewygodne pytania to sio/ignoruję cię/kariery nie zrobisz – wypisz wymaluj ten sam schemat o którym pisze Kiara w kontekście postępowania Onych – przecież mnie tak potraktowała/przypięła łatkę rozrabiacza – ot przewrotność/niespójność kiarowa – można poczytać wcześniejsze jej dialogi/rekcje więc to co ja piszę nie jest to insynuacja !!

      • Mira pisze:

        …a ten znowu od czapy/na odwyrtkę @Qcyp jesteś za a nawet przeciw :))))))))))

      • SeJa pisze:

        Noo 😉 To przynajmniej Kiara 🙂 Każde z Twoich imion czy też określeń było by w Encyklopedii 😀

        Abstrahując 😉
        (a Ty była byś niewolnicą etykietek a nie sobą. Jak inne Napoleony co sobie chcą przydać blaskiem przeszłości, jakoby anim Tu i Teraz nie byli? Jak zwał tak zwał. Bo gdybyś była wieczna, jakiego imienia byś potrzebowała poza tym jakie teraz nosisz by się podeprzeć? Kim w zasadzie byś była przemierzywszy czas na wskroś i przyszłe żywoty przehopsała? Po to tylko by sama sobą się zachwycać, jakież to puste być by musiało, tak i wszystko by Ci spowszedniało a nowe nęciło, w nieznaną abstrakcję od siebie by choćby mną się zachwycić. Tak tylko kto zgubił szuka, a kto nie ma pragnie, choć nie wiele jeszcze wiem i się nie wyżyłam i nie wyhopsałam, choć tyle wiem lub domyślać się mogę. 🙂 )

      • SeJa pisze:

        Jak rozpoznać prawdziwą Chwałę? Nie tę udawaną z dowolnego tłumu.

        Wystarczy wyciągnąć dłoń z koroną do każdego z osobna tak jak by się chciało ją Oddać właścicielowi (jak szklany pantofelek). Zapewniam że wzrok każdego rozbłyśnie a twarz się rozpromieni. Lecz w tłumie będzie jeden, którego i owszem plecy się wyprostują, ale oczy wyszlachetnieją jak by smutek zdradzając. Ten jeden zna ciężar korony, ten Jedyny nie sięgnie ochoczo do dnia powszedniego. Tak i łysy marzy o grzebieniu a szewc bez butów chodzi. 😉

        Kto chwały swej nie zgubił, ten szuka jej i w innych 😉

      • Mira pisze:

        @SeJa: Kto chwały swej nie zgubił, ten szuka jej i w innych 😉
        *
        Zaiste 🙂

      • Alina7 pisze:

        Bez insynuacji, Kiaro? Skieruj te słowa w swoją stronę, co pisałaś zawarłam w komentarzu. Z Seją było zupełnie inaczej, a jak? – proszę bardzo:

        Kiara pisze:
        8 grudnia 2014 o 16:00

        SeJa w jednym ze swoich postów podałaś się za córkę Stwórcy… która wie wszystko i może wszystko jest wiedzą [to akurat SeJa napisała, a to co dalej, to Twoja własnie insynuacja]. Wiadomo wiedza jest światłem … a jedno z wielu imion tej córki to Lucyfer , Venus, Jutrzenka, , Mądrość, Sofia, Duch Święty.. oj dużo jest ich jeszcze, dużo.

        Jak , to teraz, cieszysz się iż pozbawiono cię możliwości przejawu kreacji?

        Kiaro, tak. SeJa pisała, że jest córką stwórcy. Natomiast to, że imię tej córki to Lucyfer – napisalaś Ty!
        I nie ma dwóch zdań, bo udowadniam Ci teraz przekłamanie, którego się dopuściłaś. A trzeba jeszcze zaznaczyć dlaczego to napisałaś – ponieważ, ktoś zrobił „włam” tutaj i wszystkie nicki nosiły miano Lucyfera, z czym Admin sobie poradził i wywalił to. Twój komentarz też jest zastanawiający, pod tamtą informacją.
        Możesz być sobie piewcą Lucyfera, natomiast wykorzystałaś w stosunku do SeJi, pejoratywne odczucia, które z Lucyferem wiąże większość osób i włożyłaś w jej usta coś, czego nigdy nie wyraziła.
        Daruj sobie zatem święte oburzenie. Czy tak postępuje człowiek, który na każdym kroku powtarza, że kieruje się miłością, a prawość jest jego cechą?
        Chcesz jeszcze dowodów na to co napisałam odnośnie określania Twoich adwersarzy biorobotami lub kosmitami, w sensie negatywnym oczywiście? Podam tylko dwa, a było tego więcej:

        Kiara pisze:
        5 grudnia 2014 o 17:06

        Chyba muszę zrobić maleńką przerwę w dalszym komentarzu Selekcjonerów….. bo coś energia postu stała się zbyt mocna dla niektórych osób…..:)
        ale mam pytanie , czy to jest Wasza galaktyczna rodzina, ona tak wygląda???????

        https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfa1/v/t1.0-9/1375960_388160251350458_1838017875590160780_n.jpg?oh=aa1bf12ff07a067169be209b19112291&oe=551CD725&__gda__=1426060149_3281a312c251faeda57aa31973fc5d23

        Moja nie, moja jest inna ma wygląd swojej energetycznej formy identyczny jak jej odbicie w fizyczności CZŁOWIEK.

        Kiara.

        Oczywiście Kiaro, Twoja (rodzina) jest inna – czysta jak kryształ. My to kosmici z załączonych ilustracji (-:

        I wcześniej, perełka znów w kierunku SeJI:
        Kiara pisze:
        29 października 2014 o 22:08
        Jeżeli prawdą są Twoje informacje SeJa , to niestety nie jest to dobra nowina dla Ciebie jesteś eksperymentem testującym nowy kombinezon biologiczny samoregenerującego się ciała materialnego, którym miano zastąpić LUDZKĄ linię DNA .
        Takich osób jest sporo na ziemi, LUDZKI rozwój duchowy, jego droga , wygląda nieco inaczej.[…] Mam taką znajomą ( powiedzmy wcześniejszy prototyp testowy ) ona „też wyczyniała” różne dziwadła, a raczej z nią to wyczyniali jej programatorzy, testując możliwości jej ciała […]
        Ja nie jestem z tej bajki …[…]

        Oczywiście Kiaro, Ty z tej bajki nie Jesteś.

        Jak SeJa kiedyś pisała – WSZYSCY jesteśmy biorobotami. To Dusza wybiera ciało (biomaszynę), nie odwrotnie. Już dokonałaś tutaj podziału, na osoby z węglowym (dobre), i krzemowym (złe) DNA, czyli posiadaczy potrójnej i podwójnej helisy, a także postawiłaś w opozycji prawdziwego człowieka (wg Ciebie) czyli tego z gwiazd, do tego z Ziemi – Ziemianina, nie człowieka, efekt nieudanego eksperymentu, jak pisałaś.

        Nawoływałaś tu nie raz do batalii p-ko Ziemianom, z podwójnym DNA. Pytałam Ciebie, czy bierzesz pod uwagę, że te ciała zasiedla Dusza, i w końcu, przyznałaś, że tak, jest to możliwe.
        Zastanawiam się cały czas Kiaro, kim Jesteś i jaka naprawdę jest Twoja rola?
        Przeczysz sobie pisząc o miłości bezwarunkowej, którą sobie przypisujesz, bo ta bezwarunkowo właśnie ogarnia swoim uczuciem wszystko, co jest, wszystkie istoty. Proszę zatem zaprzestań przynajmniej określania siebie tym przymiotem, pozostając przy spełnianiu swojej tu roli – informatora, którego celem jak mniemam jest wzbudzić czujność w stosunku do członka rodziny, kolegi czy sąsiada. Nie używam mocnych określeń, zauważ.
        To tyle na razie.
        Nie obawiaj się, nie mam złych odczuć w stosunku do Ciebie, więc możesz spać spokojnie, bo informowałaś tutaj kiedyś, że dotykają Cię ataki energ. i znów było to w kontekście ewentualnych Twoich przeciwników w dyskusji. Wyrażam tu tylko to, co zauważyłam, i bez emocji, jak cytowana tu, biomaszyna.
        (-:

      • Majestic pisze:

        Alina , całkiem bezstronnie, ale odebrałem to jak Kiara to skomentowała w sprostowaniu, przez myśl mi nie przyszło ze była to jakaś aluzja etc , gdyby tak nawet było to nie wywlekajmy tego ?patrzmy na temat wiodący dyskusje , wszystko to kwestia poglądów, ścierania się wiedzy, informacji, opinii itp ,jak widać jestesmy zwięzła grupa , a orientacje zmieniają wektory w miarę pozyskiwania swiadomosci , Pozdrawiam

      • Alina7 pisze:

        Majesticu, ależ ja tego nie wywlekam! Ty może nie jesteś czuły, ale ja tak, na pewnych punktach. Lubię jasne sytuacje i chciałabym mieć pewność, co do intencji osób, które przekazują swoją wiedzę, jako jedną, jedyną prawdę, nie zostawiając „miejsca” na jakiekolwiek wątpliwości. Przy czym rzucają na oponentów podejrzenia, podpierając się swoimi „rewelacjami”, które mogą wpłynąć na szerszą opinię, o tychże osobach. Takie działania nie przystoją tym, którzy uważają się za wnoszących światło w umysły ludzi.

      • Majestic pisze:

        Alinku ,Ok ,jak są niedomówienia to trzeba je w konsekwencji wyprostować ,jestem za szczerością i otwartością ,Pozdrawiam 🙂

      • Kiara pisze:

        Alina 7 są to twoje filozofie na mój temat po zinterpretowaniu napisanych przeze mnie treści.

        Wychodzę z założenia iż każdy sam i tylko sam może zmieniać siebie, nie jest włąściwe wymuszanie niczego na nikim. Pozostań przy swoich interpretacjach , tak długo jak uznasz je za swoją prawdę.
        Żadna dyskusja niczego nie wniesie do świadomości czlowieka , który chce utrzymać ją na uznanym przez siebie poziomie.
        Akceptuję twoją odmienność myśli i to wszystko co mogę zrobić.

        natomiast co do tego fragmentu….

        „Nawoływałaś tu nie raz do batalii p-ko Ziemianom, z podwójnym DNA. Pytałam Ciebie, czy bierzesz pod uwagę, że te ciała zasiedla Dusza, i w końcu, przyznałaś, że tak, jest to możliwe.”

        *****
        To chyba nie zrozumiałyśmy się.
        Istotą CZŁOWIEKA niosącego w sobie ISKRĘ ŻYCIA , czyli JAŹŃ jest jego ziarno życia czyli 1 czakra , która tworzy kanał energetyczny wzdłuż kręgoslupa . Inaczej główną helisę LUDZKIEGO DNA . Z 1 czakry wydziela się 6 pozostałych, one tworzą główny system energetyczny CZŁOWIEKA To wokół Lucyferycznego świetlnego kanału splatają się ze sobą dwie pozostałe helisy.
        Taka jest obecna energetyczna budowa CZŁOWIEKA wywodząca się ze świetlnego Ziarna Życia/ ISKRY ŻYCIA.

        Bioroboty usiłowały stworzyć nowy kombinezon materialnego ciała z dwoma helisami oparty na krzemie i wymusić na LUDZIACH wcielanie się weń przez zniszczenie obecnej węglowej linii genetycznej z 3 helisami.

        Jeżeli coś nie jasno napisalam to koryguję.

        Natomiast jeszcze raz , nie ponoszę ŻADNEJ odpowiedzialności za dowolną interpretację napisanych prze zemnie tekstów i tworzenie z nich cudzych filozofii , domniemań i przypuszczeń..

        Kiara.

      • Alina7 pisze:

        Kiaro. Interpretacje są interpretacjami. Natomiast tutaj, to co przytoczyłam to ścisłe fakty, dosłownie przytoczone Twoje słowa i przytoczone słowa SeJi.

        Mylisz pojęcia, a dokładniej nawet nie mylisz a widzę celowo przeinaczasz, po raz wtóry. Jest takie określenie nadinterpretacja i ewentualnie można to podciągnąć pod to, jak potraktowałaś słowa SeJi. Choć to bardzo łagodne sformułowanie w tej sytuacji.
        Nie bierzesz odpowiedzialności za interpretacje innych?
        Ależ nikt tego od Ciebie nie oczekuje!
        Natomiast bierz odpowiedzialność za własne słowa, własne interpretacje, chyba jasne to jest? Za własne, Kiaro, tym bardziej, że skierowane przeciwko innym i niemające nic wspólnego z prawdą.

        Co do reszty – krótko. Odnosiłam sie do naszych dyskusji sprzed może 2-ch miesięcy, gdy ogłosiłaś podział na człowieka z węglowym DNA i biorobota – Ziemianina z krzemowym, efekt nieudanego eksperymentu. Nie interesuje mnie Twoja interpretacja energii kundalinii i mozesz sobie ją nazywać lucyferyczną lub nie, nie odnoszę się również do braku 1-j czakry przez bioroboty. Wiem, że będą kolejne rewelacje.
        Kończę, bo śpieszę się.

      • "gUral" pisze:

        🙂 Kiara & CO.- wincej luzu, Ludziskaaa!

        https://www.youtube.com/watch?v=uVFD6kW7eig
        🙂

      • SeJa pisze:

        W każdym razie kto jest Iskrą Życia w opakowaniu (jakie też jest wyrazem, narzędziem – po to czynić świat pięknym). To to opakowanko jest Niosącym Światło i to można odnieść do każdego. Swoją drogą dla tego mawia się iż ten świat materii jest domeną Lucyfera, ale faktycznie nie należy tego źle rozumieć, bo w zasadzie to wyższa szkoła jazdy. Więc co do własnego wyrazu > Opakowanka i środowiska nie dzieł i ja tego żle nie przyjmuje, niemniej nie pozwolę się spłaszczyć ani ograniczyć do Matriksa jaki jest w moim rozumieniu Wszechświatem, ani Nawet Do Ducha Bożego, bo to Ja Go tworzę, jak każdy komu Pra Ojciec dał to narzędzie jako miecz świetlisty, jakiego wyrazem Energia wszelka a ta też jest już w Domenie Materii mimo iż jawi się jeszcze Eterycznie. Ja jestem subtelniejsza, Taka jak Pra Ojciec w swej naturze.

    • thre pisze:

      tak prawde to nie wierze jus nikomu …chyba tylko w Yoko Ono

      info o księżycu powtarzam z george kavassilas

      • thre pisze:

        o puszce i końcówce 19 wieku

        hooo hoo ho Merry ch………..

      • SeJa pisze:

        A sobie? 🙂

      • Kalina pisze:

        Widzisz Kavassilas mogl byc na Fobos. To tez jest ksiezyc tylko marsjanski . Bardziej mi pasuje ta koncepcja jak posluchalam co mowi Capt. Mark Richards. Nic nie slyszalam z jego relacji o ziemskim ksiezycu .

    • Alina7 pisze:

      No gUrolicku mocie rocję, jak zwykle. Sama też optuję za humorem „wespół w zespół’.
      Ale cosem nachodzi cłeka, jakasik pomrocność niejosna, i koże mu prostować cuś, co inne Cusie godojom, scególnie, jok tycy się to, ichnik ludzisk.

      No to wybocz mi Kijaro, żem uległa tyj pomrocności. Niek dzieje się, zotem, co mo się zdzioć…

      (-:

  23. "gUral" pisze:

    🙂
    *PIERWEJ /znacy fpszudy/
    🙂

  24. incognito pisze:

    Stop Gracjanie i fałszowi który szerzy z nieznanych źródeł pobiera energie i sieje nieprawdziwe informacje ku uciesze istot astralu

    //
    STOP TWOJEMU TROLOWANIU. Apage paskudo.

    Voytek – [Admin]

    • thre pisze:

      Nadzorca piekła robiąc swój codzienny obchód po piekle widzi leżącego diabła z butelką przytulona do siebie który sobie anielsko śpi…silnie szturchając budzi go i pyta .. diable dlaczego nie pilnujecie kotła ..? na wszystkie diabły !! diabeł na to mu odpowiada z lekka sennie….Diable nadzorco ..nie pilnuje kotła bo kiedy……. Kiara próbuje wydostać się na zewnątrz i wyjść z niego to Mira Alina7 i Seja ściągają ją z powrotem w dół….

      🙂 😉

      • Alina7 pisze:

        A to dowcipniś się znalazł! (-:
        Z kociołka bidula, kce wyjść, a my ją buch, buch, łyżeckami? A jo głupio, naiwno myślołam, że na odwyrtkę – że my ją włośnie, wyciongomy z kotła. I znów inno interpretocyjo. (-:

      • Qcyp pisze:

        Jak trzeba być tępym, żeby nie rozumieć że wy siedzicie w jednym kotle?

        thre pisze:Kiara próbuje wydostać się na zewnątrz i wyjść z niego to Mira Alina7 i Seja ściągają ją z powrotem w dół…. 🙂

      • Alina7 pisze:

        Spójrz w lustro, a znajdziesz odpowiedź (-:

      • Qcyp pisze:

        Alina7 pisze: Mylisz pojęcia, a dokładniej nawet nie mylisz a widzę celowo przeinaczasz, po raz wtóry.

        A to ,co ty robisz, to co to jest?,jak nie celowa zmyła dla własnego wybielenia że się komuś pomaga,a w rzeczywistości punktuje ofiarę byle by tylko była w tym samym ezoterycznym szambie co ja.
        thre pisze:Kiara próbuje wydostać się na zewnątrz i wyjść z niego to Mira Alina7 i Seja ściągają ją z powrotem w dół…. 🙂

        Alina7 pisze: A jo głupio, naiwno myślołam, że na odwyrtkę – że my ją włośnie, wyciongomy z kotła. I znów inno interpretocyjo. (-:

        To jest zwykła podłość granie na własne ego,wchodząc w interakcje z osobami popełniającymi pomyłki nieświadomie, nie celowo .To czyhanie na na ludzkie potknięcia przyprawia mnie o mdłości.Mówienie o lustrze NIE WIDZĄC BELKI we własnym oku i na dodatek ta gra słów aby nie stracić twarzy, chociaż to najzwyklejsze wyobrażenie swojej wyjątkowości /image/.

      • Kiara pisze:

        Nie, nie… 🙂 🙂 to nie tak, wlazłam sama bezczelnie na teren tych dam …. no to teraz jest nakaz „krakania”….. 🙂 w tym samym tonie… bo jak nie to do kotła…. 🙂

        🙂 🙂

        Kiara.

      • Alina7 pisze:

        Kucyp. Jesli juz użyłeś słowa podłość, w odniesieniu do mnie, to chcę ci (celowo z małej litery) przypomnieć twoje własne słowa jeszcze niedawno : SIŁA CISZY, SPOKOJU – rzekomo w tobie zawarta.
        I żadne straszenie szambem przez Ciebie, nic tu nie da. Żadne kolejne wytykania innym, i podczepiania się pod cudze wypowiedzi – BO PRAWDA jak na załączonym obrazku jest jedna – TKWISZ w nim sam, a świadczą o tym Twoje słowa skierowane do mnie. Bo ja mój drogi wystapiłam w obronie kogoś, komu imputowano coś, czego nie zrobił. I było to nie pierwszy raz. Jeśli uważasz to za podłość, złą postawę – twoja sprawa.
        Ale skończ z łaski swojej pouczać innych, co do ich drogi, zgrywając się na oświeconego luzaka, bo nim nie jesteś. Pustkę swojego życia, okreslasz wolnością – nic bardziej zakłamanego! Wolność mój drogi, osiąga się z własnego wyboru i wnosi ona spokój wewnętrzny w zycie człowieka. Twoja reakcja świadczy o czymś zupełnie odwrotnym, zresztą nie pierwsza i nie ostatnia. Cały czas twoje wypowiedzi skierowane są na tropienie słabości innych, byle tylko nie przyglądnąć się sobie samemu. Miecz obosiężny dosięgnął mnie? Bo ośmieliłam się wyrazić swoje zdanie?

        Przytaczam Twoje uwagi jeszcze raz:

        To jest zwykła podłość granie na własne ego,wchodząc w interakcje z osobami popełniającymi pomyłki nieświadomie, nie celowo .To czyhanie na na ludzkie potknięcia przyprawia mnie o mdłości.Mówienie o lustrze NIE WIDZĄC BELKI we własnym oku i na dodatek ta gra słów aby nie stracić twarzy, chociaż to najzwyklejsze wyobrażenie swojej wyjątkowości /image/.

        Wyjaśnij, bo nie rozumiem – jakie granie na ego, jaka interakcja, z którymi osobami, i wreszcie KTO popełnił nieświadomą pomyłkę? Kto?

        A to już majstersztyk: To czyhanie na na ludzkie potknięcia przyprawia mnie o mdłości

        Kucyp – lustro, lustro

        Co nazywasz ludzkim potkięciem? Potknąć to można się przejęzyczając, raz, drugi, natomiast gdy raz, drugi, trzeci, czwarty i więcej sugeruje się coś w odniesieniu do człowieka, co nie ma nic wspólnego z prawdą i poświęca się temu więcej niż parę słów, to nie jest to przejęzyczenie, a celowe działanie. Ale nie dziwi mnie ta postawa, przecież jesteś w tym mistrzem, jak przypomnę z dumą stwierdzałeś, że jesteś mistrzem prowokacji. Toteż wiem z kim mam do czynienia i możesz sobie próbować mnie dopaść, bo inne zajęcia cię chyba nie kręcą, natomiast nie imputuj mi, czego nie popełniłam, bo jak na razie słowa, które do mnie kierujesz kojarzone są z twoją tu działalnością.
        Mistrzu ciszy i wolności niedobrze ci? Nie dziwię się. Może pora skończyć z tym zakłamaniem na swój temat?

      • Mira pisze:

        @Qcyp: thre pisze:Kiara próbuje wydostać się na zewnątrz i wyjść z niego to Mira Alina7 i Seja ściągają ją z powrotem w dół…. 🙂
        ////
        O przepraszam/wypraszam sobie…skoro thre tak płytko/powierzchownie to widzi to ma prawo i to jego nie problem…tak samo jak ktoś czuje się ściągany to jego problem!

        Nie wiem jak inne osoby ale ja zdecydowanie nikogo nigdzie nie ściągam…po prostu mnie interesuje nie tyko pikna muzyczka płynąca z głośnika/przekaz ale również/jednakowo interesuje mnie to to jak wygląda/co sobą reprezentuje głośnik i co za tym idzie kto przekaz nadaje pikny przekaz iiiii…po prostu pisząc komentarze dzielę się spostrzeżeniami…hej 🙂

      • SeJa pisze:

        Kociołek jest mój, i nie kłócić się o niego i wypad mi z kociołka ;P Znajdźcie sobie własny 😀

      • SeJa pisze:

        Nie ma potrzeby mnie bronić, ja nie wyprę się ani jednego ziarnka pisku w tej kuwecie 😉 I lubię tak samo wszystkich 🙂 Jeśli chcecie się spierać na tematy poglądów, to bardzo proszę też mogę się przyłączyć? Ale nie chce być obiektem sporów.

      • Alina7 pisze:

        SeJa – nie Ty jesteś obiektem sporów. Chodziło o coś innego. Idąc tym tokiem rozumowania, to i ja i inne osoby, są też, i takimi obiektami. Nie w tym rzecz, ale i nie chce mi się już pisać na ten temat.

  25. ula pisze:

    Pani Gracjano brawo za odwage i pomoc niesionym ludziom.

  26. Qcyp pisze:

    @Kiara no to pilnuj się, bo Alinka tylko czeka na takie owieczki a że słowem pięknie operuje, myśli ze ma przewagę hihihihihihii 🙂

    🙂 🙂

    • Kiara pisze:

      Qcyp pisze:
      10 grudnia 2014 o 11:58

      @Kiara no to pilnuj się, bo Alinka tylko czeka na takie owieczki a że słowem pięknie operuje, myśli ze ma przewagę hihihihihihii 🙂

      🙂 🙂

      *****

      zauważyłam to…. 🙂

      czuję się tu jak na przejażdżce z tym idolem…. 🙂

      https://scontent-a-cdg.xx.fbcdn.net/hphotos-xap1/v/t1.0-9/10521533_1515648218651684_5140760082532912447_n.jpg?oh=30e07f7c4559a9482853de08a6df3767&oe=54FA47D4

      no ale…. to tylko chwilowy luzik….hihihiiiii mamy jeszcze 3 dni do uruchomienia światłem nowego wzorca życia.On kończy ten wielotysiącletni smród na ziemi….. 🙂

      a jak widać po dyskusjach nie wszystkim to się podoba… i chochla idzie w ruch zamaszyście .. 🙂

      No bo jak śmiesz myśleć i mówić inaczej niż JA!!!!!!! a , łeb ci uciąć na wstępie co byś tu ukrytych przez wieki tajemnic biorobotów nie ujawniała.!
      jeden z ich głównych portali w Polsce był właśnie w Krakowie na Kazimierzu…… 🙂

      ale.. co mi tam.. ” nie trzeba się przejmać , trzeba się obejmać”….. ale z ostrożna co by się jakąś smolą nie skleić z pikną panienką….. 🙂

      Kiara.

      • SeJa pisze:

        Dajcie już spokój Dziewczyny 🙂 Wszyscy jedziemy na jednym wózku. 🙂 Przytulcie się ślicznie i na pewno będzie lepiej 😉

        Wchodźcie wszyscy puki bramy otwarte, bo później będzie zawarte. Ale jest mały trik Matriksa 😉 Nie ma żadnego później ani wcześniej, zawsze jest zawsze. Jednak To Wy decydujecie sami Gdzie i kiedy w tym zawsze jesteście. Nikt za Was nie wejdzie do później. 😉

        „Bo wierzcie mi jak waszą i moją krew sprawdzę, jedna będzie jucha”, za poetą 😉
        Teraz jest taki piękny czas, notabene Wasze i moje Urodziny się zbliżają jak co roku z punktu widzenia tego czasu ważne więc kiedy Świętujecie a nie kiedy to jest. Podróżnicy świadomości w czasie i przestrzeni 😉 JAk powiedział Król Julian zawsze Gdzieś jest Pryma Aprylis 😀

      • SeJa pisze:

        Pinokio 😛

      • Mira pisze:

        @Qcyp: @Kiara no to pilnuj się, bo Alinka tylko czeka na takie owieczki a że słowem pięknie operuje, myśli ze ma przewagę hihihihihihii 🙂

        @Kiara: zauważyłam to…. 🙂

        //////
        …przyganiał kocioł garnkowi a sam smolił :)))))))

      • Mira pisze:

        @SeJa: Wszyscy jedziemy na jednym wózku.
        *
        Zaiste! ale co jak niektórzy nie chcą tego widzieć albo się im wydaje że mają lepszą pozycję na tym wózku ?!

    • Zbyszek pisze:

      @ Kiaro, nie trać czasu i nie dawaj się wciągać w bezsensowne prowokacje. Obserwując różne ataki troli na Ciebie, zastanawiałem się dlaczego informacje jakie przekazujesz, wywołują agresję i czy są one poparte konkretnymi argumentami, czy tylko strachem, ostrożnością, czy też z brakiem szerszego zrozumienia. Doszedłem do wniosku, że ujawnia się tu wszystko po trochu, ale głównie brak wiedzy. To o czym piszesz są, to nie są żadne nowości, lecz wiedza ukrywana przed ludzkością od tysięcy lat. Aby wiedza ta nie zaginęła, jest ona przekazywana w formie nauk hermetycznych, przeznaczonych tylko dla wtajemniczonych. Z jednej strony, osobiście brzydzę się wszelkimi tajemnościami, ale z drugiej myślę, że hermetyzm, legendy, baśnie i bajki mogły dawać szansę na przetrwanie tych nauk dla potomności. Wiele przedstawianych przez Ciebie Kiaro wątków, znajduję w naukach gnostycznych, szczególnie w różnych obecnych nurtach jak np. Lectorium Rosicrucianum (związek wyznaniowy zarejestrowany w Polsce pod nazwą Międzynarodowa Szkoła Duchowa Złotego Różokrzyża). To właśnie w świątyniach LR, na głównym miejscu, są umieszczane, pokryte czystym złotem wizerunki tego co opisujesz jako „obecna energetyczna budowa CZŁOWIEKA wywodząca się ze świetlnego Ziarna Życia/ ISKRY ŻYCIA”. W tym miejscu jest mogę więc jedynie domniemywać, że jesteś Kiaro uczniem której z tych szkół.
      Jednak znacznie bardziej interesuje mnie Twoja wiedza na temat biblijnego ziemskiego poletka uprawnego i czasu żniw, czyli rozdzielenia dobrego ziarna pszenicy, od zachwaszczającego kąkolu i jego spalenia. Jak to się ma, do rozdzielania ludzi i biorobotów, no i które z biblijnych opisów, szczególnie objawienia św. Jana mogą mieć zastosowane do unicestwienia chwastów.
      W sprawie statystyk, piszesz: „nie każdy człowiek posiada pierwszą czakrę, czakrę życia w której jest depozyt energii kundalini. Trzeba brać pod uwagę iż około 70% ludzi jej nie posiada.” oraz „… ISKRĘ ŻYCIA , czyli JAŹŃ jest jego ziarno życia czyli 1 czakra , która tworzy kanał energetyczny wzdłuż kręgosłupa. Inaczej główną helisę LUDZKIEGO DNA . Z 1 czakry wydziela się 6 pozostałych, one tworzą główny system energetyczny CZŁOWIEKA To wokół Lucyferycznego świetlnego kanału splatają się ze sobą dwie pozostałe helisy.”.
      W zupełnie innych przekazach np. liderów Wolnej Ludzkości, jest podawany dokładnie taki sam procent, ale z dodatkowym podziałem, wśród tych, którzy się pozytywnie zweryfikowali. Podają oni, że 70% ludzi nie zweryfikuje się na żadnej ścieżce ewolucyjnej, więc bez żadnego oprogramowania, szybko zząbieją i będą w krótkim czasie wymierali. Natomiast 30% się pozytywnie zweryfikowało, ale na dwóch różnych ścieżkach ewolucyjnych, 18% na ścieżce ludzkiej i 12% na ścieżce jaszczurzej. Wiem, że to temat rzeka, ale gdybyś zechciała Kiaro chociaż w kliku zdaniach się do tego odnieść.

      • Kiara pisze:

        Zbyszek i inni domyślający się iż jestem przedstawicielką jakiejś szkoły , nurtu czy nauk czy coś w tym stylu.
        Nie nie jestem, nie reprezentuje żadnej linii, żadnych nauczycieli, chociaż niektóre filozofie są mi bliskie.

        Jedynym moim wyznacznikiem drogi jest wzorzec systemu wartości przekazany mi przez Myślicieli w postaci spisanych książek przekazów przez E. Nowalską, i nic więcej.

        Owszem poznaje informacje które są dostępna w mediach, spotkałam kilka osób znanych i bardzo znanych w tym środowisku. Konfrontacje te były mi niezbędne do powiedzmy „wyzerowania ” dawnych połączeń.

        Moją wiedze tu i nie tylko tu prezentuje na podstawie otworzonego dostępu do mojego wewnętrznego depozytu. Ona i tylko ona jest dla mnie autorytetem największym.
        Ale oczywiście uznaję iż są na ziemi LUDZIE mający jej większe pokłady odkryte 🙂 z wielką przyjemnością chciała bym ich spotkać i mieć możliwość wysłuchać.

        Ludzie którzy mają większy wgląd w swoją wiedzę odnajdują w moich informacjach prawdę… 🙂 bo czym ona jest tak rzeczywiście?
        Prawda to…. współgranie wibracji informacji z polami odbiorcy, harmonia miedzy przekazem a odbiorem.

        Zatem masz racje wiedza jest „hermetyczna” nie z powodu jej zamknięcia, ale z powodu zamknięcia na jej zrozumienie czlowieka. To on się musi podnieść swoje wibracje by moc odczytać jej zapis , inaczej potraktuje ją jako kakofonię i niezrozumiały dla siebie bełkot.

        Dlatego moje informacje pokrywają się z innymi „hermetycznymi”bo są prawdziwe.
        Oczywiście nie jest to wiedza nowa…… na razie odkrywana na nowo z wielotysiącletniego ukrycia przed LUDŹMI.

        Ku przypomnieniu……
        „Lucyfer (z łac. – niosący światło; lucis dopełniacz od lux: światło; ferre: nieść;”

        I nic więcej.
        czyli nasz kanał energetyczny wzdłuż kręgoslupa jest drogą wznoszenia się światła , połączeniem między Matrycą wszystkich żyć ” Gwiazdą Jasną”, naszą matrycą eteryczną / świetlną , poza materialną , astralną i I czakrą życia.

        Talkie połączenie posiadają WYŁĄCZNIE depozytariusze ISKRY ŻYCIA , Jaźni czyli LUDZIE z DUSZAMI. Tylko oni mają POTRÓJNĄ HELISĘ , KTÓRA uruchomi proces „oddzielania czyli…. „czasu żniw, czyli rozdzielenia dobrego ziarna pszenicy, od zachwaszczającego kąkolu i jego spalenia.”

        Energia , która zejdzie na ziemię niebawem , uruchomi proces rozświetlenia i połączenia naszej matrycy astralnej z matrycą eteryczną. Znaczy to wypalenie wszystkich niezgodnych wzorów życia (z kodem pierwotnym matrycy eterycznej) wpisanych w nasze matryce astralne.

        Zwyczajnie w polu energetycznym eteru one spłoną, ale nie jest to odczucie identyczne fizycznemu spaleniu, porównała bym je do ekstazy i metamorfozy z udziałem świadomości.

        Proces ten jest scalaniem się naszych czakr ( zamykanie jak w Matrioszkach) w czakrze I ,przejście ze stanu fizycznego w energetyczny i uniesienie do matrycy eterycznej na czas korekty…. Wiadomo iż poza materią czasu nie ma , może to być 5 minut ale może być 5 milinów lat.
        A co z biorobotami…. nie podlegają tym kryteriom ich program życia w ich świadomości wypełni się do końca. Czyli każdy umrze w swój naturalny sposób , nikt nikogo nie będzie prześladował i mordował. Ale oni już ponownie się nie urodzą nigdy, nigdy więcej. Bo ich matryca życia, program , istnieje tylko w niskich wibracjach III wymiaru ,on nie przekształci się bo jest zapisanym programem , który nie ma takiej możliwości naturalnej jak matryca eteryczna.
        On spłonie w wyższej wibracji ,zapis pamięciowy zostanie zresetowany, natomiast wszystkie pierwiastki i elementy użyte do ich budowy powrócą do pierwotnych form.

        Jedynym wyjściem z tej pułapki jest WEJŚCIE .. czyli cofniecie się do tyłu i uwolnienie ze wszystkich więzów w które wchodziliśmy idąc do przodu.
        Dlatego pojawia się po drodze tyle zdarzeń historycznych, włącznie z religijnymi, byśmy mogli się z ich wzorcow uwolnić.

        Taka olbrzymia ilość biorobotow na ziemi w naszych czasach była potrzebna systemowi by nas zdominowały ilościowo. Oni obniżają wibrację na ziemi sterowanymi zachowaniami.

        ps, Alina nie ponoszę żadnej odpowiedzialności za interpretację moich słów i tworzenie z nich filozoficznych domniemań i domysłów..

        Portal biorobotow służył obniżaniu wibracji czakramu Wawelskiego i przejmowania energii z niego.

        Kiara.

        Kiara.

      • Alina7 pisze:

        Kiaro – piszesz „ps, Alina nie ponoszę żadnej odpowiedzialności za interpretację moich słów i tworzenie z nich filozoficznych domniemań i domysłów…”

        Ja nie interpretowalam Twoich słów, ani też nie tworzyłam z nich filozoficznych domniemań i domysłów – to Twoja domena.
        Ja tylko przytoczyłam Twoje konkretne uwagi pod adresem innych, inaczej myślących, toteż powyższa uwaga nie ma racji bytu.

        Kraków, nie Kraków, gdybym była z Honolulu – jestem pewna, że baza biorobotów, tam by się znalazła.

        Książki Elżbiety Nowalskiej czytałam, artykuły również. Bardzo ją cenię. Inna płynie do mnie z nich wiedza, inne podejście do człowieka i do rzeczywistości.

      • Mira pisze:

        …skoro tak no to teraz jeszcze może napiszta zbyniu kara…jak rozpoznać bez liczenia/zaglądania w helisy tych tzw. biorobotów…w swoim bliższym i dalszym otoczeniu 🙂

      • Mira pisze:

        …ups wszak @Kiara ogłosiła że ze mną dialogu prowadzić nie będzie – chyba się popłaczę :))))

    • Mira pisze:

      …nie bądź taki śliski i może deko obiektywizmu Qcypuniuniu 😉

  27. paniznaprzeciwka pisze:

    https://www.youtube.com/watch?v=zcuUJ7zBhKY&feature=youtube_gdata_player
    autor twierdzi że postacie i wydarzenia tu opisane są autentyczne.

  28. Alina7 pisze:

    Kiara pisze: No bo jak śmiesz myśleć i mówić inaczej niż JA!!!!!!! a , łeb ci uciąć na wstępie co byś tu ukrytych przez wieki tajemnic biorobotów nie ujawniała.!
    jeden z ich głównych portali w Polsce był właśnie w Krakowie na Kazimierzu……

    No i długo nie trzeba było czekać.
    Wybacz Kiaro! Ale usmiecham sie juz do siebie samej, bo o tym własnie pisałam. O tym co charakteryzuje Ciebie – czyli w stosunku do osób, które mają nieco odmienne zdanie, reagujesz, rzucaniem na nich podejrzeń : SeJa – córka Lucyfera, inni – kosmici z duzymi główkami i łuskami na ciele, jescze inni – bioroboty z wiadomym DNA.

    A teraz, wiedząc, że mieszkam w Krakowie, bo pisalyśmy o tym kiedyś – TAKI CUDNY KWIATUSZEK – tu piszesz była baza biorobotów – SUPER Kiaro!

    No i sama potwierdziłaś to, co pisałam wyżej, a niektórzy rycerze, twierdzili, że to tylko niewinne pomyłki, a ja jestem podła, twierdząc, że to celowe działania.

    Dobra, kochana. Już mam pewien ogląd. Ty też. Jestem biorobotem z Krakowa.
    (-: (-: (-:

  29. Qcyp pisze:

    Alina7 pisze;Wyjaśnij, bo nie rozumiem – jakie granie na ego, jaka interakcja, z którymi osobami, i wreszcie KTO popełnił nieświadomą pomyłkę? Kto?

    To dobrze że nie rozumiesz he! 😀 nie wszystkim jest dane rozumieć hiiii hiii! 😀
    Tak, cisza i nie dyskutuj ha ha ha! 😀 cisza Kochan cisza a jak już będziesz w ciszy to zrozumiesz/pojmiesz ha! 😀

  30. Alina7 pisze:

    Qcyp pisze:
    10 grudnia 2014 o 11:58

    @Kiara no to pilnuj się, bo Alinka tylko czeka na takie owieczki a że słowem pięknie operuje, myśli ze ma przewagę hihihihihihii

    Kucyp – nie przypisuj mi swoich ideałów. To, że traktujesz wypowiedzi tutaj, jako pole walki – to Twoja sprawa. Mnie to nie kręci. Natomiast zawsze będę występować przeciwko przekłamaniom, jeśli uznam to za istotne w danym momencie. Szczególnie gdy te przekłamania, kierowane są pod adresem innych osób, piętnując je w wyrafinowany sposób, a ubierając się przy tym w bezwarunkową miłość.

  31. Qcyp pisze:

    @Mira to dobrze że zauważyłaś że nie ściągasz/wciągasz, bo np Alinka twierdzi/JEST PRZEKONANA że stoi koło kotła i na dodatek, podaje rękę żeby inne istotki się wydostały ALBO chochle żeby sobie rączek nie pobrudzić odmieńcami. ! 😀

    • Alina7 pisze:

      Żart, Kucyp. Żart – wiesz, co to takiego?

    • Alina7 pisze:

      Oj, Kucyp, Kucyp. Przypomnę, że to ja jestem odmieńcem- biorobotem- Ziemianką ze sztuczną helisą DNA, toteż tak naprawdę w piekle mnie nie uświadczysz, bo powinieneś wiedzieć, że wg Twojej mistrzyni, bioroboty duszy nie mają. Rozumiesz wreszcie, to tylko wgrany program, podsunął mi taką odpowiedź, żebym miała iluzję doświadczeń duszy.

      • Qcyp pisze:

        WYNIOSŁOŚĆ I ŻART, NIEZŁY ŻART
        ALE Z CIEBIE JAJCARKA aLINKO

      • Alina7 pisze:

        No racja, przyznaję to było na poważnie i wyniośle cyt.”A to dowcipniś się znalazł! (-:
        Z kociołka bidula, kce wyjść, a my ją buch, buch, łyżeckami? A jo głupio, naiwno myślołam, że na odwyrtkę – że my ją włośnie, wyciongomy z kotła. I znów inno interpretocyjo. (-:

        No Kucypku miłego, napij się herbatki z cytrynką i odpocznij.
        (-:

    • Mira pisze:

      @Qcyp: @Mira to dobrze że zauważyłaś że nie ściągasz/wciągasz
      /////
      …wiadomo że dobrze ale nie dobrze jak ktoś patrzy płytko/powierzchownie/stosuje uogólnienia/wrzuca wszystkich do jednego wora – odpowiadam tylko za siebie i nie lubie uogólnień/wrzucania do jednego wora jakie zastosował@ thre – już wspominałam żeee jestem bezpartyjna więc nie szukam sobie ani polecznictwa/kadzenia ani towarzystwa adoracyjnego – a z @Alina7 to też już wcześniej miałąm hopśtosy 7 papug – ale jednak też z niejakim zdziwieniem zauważyłam iż podobnie postrzegła rzeczony aspekt dotyczący postawy kiarowej – sprawiedliwość nie ma względu na osoby więc życzę więcej obiektywizmu/nie kierowania się uprzedzeniami/stereotypami w ocenie sytuacji 🙂

    • Mira pisze:

      …ps @…nie ponoszę żadnej odpowiedzialności za interpretację moich słów i tworzenie z nich filozoficznych domniemań i domysłów… :))))))))))))))))

      • thre pisze:

        przed południem mojemu przyjacielowi Pająkowi a mieszka o już ze mną ok 2 m-ce złowiłem wielką tłusta muchie a kiedy wpadła w jego przykurzona pajęnczyne ..Pająk obchodził ją dookoła i pewnie zastanawiał się jak śmiertelnie ukąsić swoja ofiarę …. teraz się nią pożywia .. ciesz się swoja Wigilią mój mały przyjacielu ..to jest mój Dar serca dla ciebie ….

        A kiedy spotkamy się w zaświatach ..zapewne mi podziękuje ..powie hej stary dzięki za muchie

        Powoli nieubłaganie zbliża się dzień gdy mój gwiazdowy pojazd zacznie być sprawny ..i znowu zobaczę odbicie słońca i chmur na jego kadłubie ..a potem ciemność i niezliczone świetliki gwiazd… trajektoria by powrócić do Domu

        A ty Boginio daj mi papierową gwiazdę origami pokryj ją płatkami złota – umieść mnie w środku .. swoją dobrą dłonią pchnij mnie na niebo …. trajektoria by powrócić do domu

        …………………….

      • Mira pisze:

        …baju baju baj 😉

  32. SeJa pisze:

    https://www.youtube.com/watch?v=QbxiPXOd1Do Na prawdę Warto do końca 🙂

    • Mira pisze:

      …pięknie ładnie jak zwykle dobrze się słucha – jednak mam perełkę/wtopę na całego:
      od 1:05:45 … 1:06:44: „bezinteresowność widzę w ten sposób…….kto chce musi pójść i spróbować żyć tak ja żyję…będzie bezinteresowny zobaczy czy mu się opłaca czy nie zawsze może wrócić z powrotem i stać się interesownym” – cóż za interesowna bezinteresowność jakiś nowy model – będę bezinteresowny/a jak zobaczę że mi się to opłaca :))))))))))

      I też to że pan Nacht jakoś tak jakby po żydowsku interes sprowadza li tylko do pieniędzy a zdecydowanie interes jest szerszym pojęciem np. to że ktoś nie chce za coś zapłaty nie oznacza jeszcze że nie robi tego dla interesu!!!!!

      • SeJa pisze:

        Hehehe no widzisz 🙂 Waluta taka czy siaka, w każdym razie zabawkowa czy prawdziwa zawsze jest Sprawiedliwa, wedle ekwiwalentu wkładu i dywidendy 😛

        Wiesz Pewnie że wiele można wtrącić, rozwinąć, dla mnie materiał a raczej wypowiedz Pana Romana świetna bo świetnie się wpasowuje w nasze tu nastroje. Nie koniecznie trzeba się zgodzić, ale do myślenia daje 😛 I tyle 🙂 W sumie odkąd Ja się bardziej pokochałam, a życie mi wywlekło natychmiast to i owo i tu, to jestem wdzięczna bo już nie jestem taka FANATYCZNA wreszcie. Nie mam większego problemu z odmiennością, … aA swoje wiem ale spadły jedne okularki przekonań dla zasady w rozdwojeniu własnym 😉

      • SeJa pisze:

        Słowem „tresura matriksa” mówi by się nie oszukiwać że to co robisz robisz nie dla siebie 😉

      • SeJa pisze:

        Znaczy rozumiem jak mało kto że wymiana energią jest prawdziwą walutą 😉 I też się uśmiechałam nie jeden raz. Nie sztuka by wszystko więc łykać a Pan Roman jest Ideałem jak i ja nie jestem, ale sztuka by widzieć więcej, znacznie więcej a choćby przy pretekście tej wypowiedzi 😛 I po to ją przytoczyłam więc Racja Mira 🙂

      • SeJa pisze:

        No ale tam każdy z czymś za-rezonuje i to loto 🙂

      • Mira pisze:

        @SeJa: Nie koniecznie trzeba się zgodzić, ale do myślenia daje
        ////
        Nie zaprzeczam nie zaprzeczam i wiele się z nim zgadzam tyko nie gloryfikujmy i widźmy całą szklankę a nie tyko tą wygodną część – i daje do myślenia np. min daje do myślenia jak to jest z tą bezinteresownie interesowną miłością i czy w bezinteresowności to o to chodzi żeby się opłacało :))))))

        Ale też kiedyś nasze wsiowe trolice miąły wielki problem pt. wegetarianizm=Hitler/jaki to wegetarianizm jest zły bo Hitler był wegetarianinem i co – i tu p.Roman właśnie dobrze tłumaczy tak ja kiedyś usiłowałam o co w tym chodzi polecam min. 7Alinine – 28:40…29:40….to te z tak postrzegam i to że „po owocach poznacie” 🙂

      • Alina7 pisze:

        Mira, nie wciagaj mnie w stare dysputy, bo nie chce mi się gadać. Nie chodziło o to, że wege, jest zły – tylko o to, żeby nie stawiać równości takiej jak: wegetarianin = być dobry, niewege = być zły
        , bo sam chyba wiesz, że wśród jednych i drugich moga być zarówno kanalie jak i przyzwoici ludzie i tylko dlatego przytoczyłam przykład Adolfa, który był wege i kochał pieski, jak widac nie było to gwarantem dobra. A to, że wśród wege wg mnie jest wiećej wrazliwych ludzi wyraxnie zaznaczyłam.
        To tak gwoli ścisłości i przypomnienia, by nie przeinaczać sensu mojej wypowiedzi.
        Tak w ogóle sama byłam wege kiedyś i mam zamiar wrócić, a idea bretarianizmu jest mi bardzo bliska i uważam, że odżywianie się praną to nasza przyszłość, byc może nawet niedaleka.

      • Alina7 pisze:

        Zapomniałam podpisać:
        Syntetyk z Najgłębszej Wiochy

      • Alina7 pisze:

        A tak w ogóle Mirka, ja jako biorobot, mogę konsumować nawet koło od traktora i git!

      • "gUral" pisze:

        🙂
        O wypraszam sobie, kułka som moie, byłem 1-szy 😀
        http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk
        🙂

      • Alina7 pisze:

        Dooobra gUral, bierz kółka, układ napędowy i reszta moja.
        Stoi?

      • Mira pisze:

        …no tak no tak – jak koło od traktora to już lepiej nic nie konsumować :)) mi też się to widzi już pisałam że cienko to wymyślono z tym żarciem ;)) wszak z tego/takiego systemu to tylko walka/wojny się jak się tak głębiej/kompleksowo/perspektywicznie przyglądnąć/zastanowić…i nikogo nie wciągam wszak manipulacją się brzydzę hej!

      • Alina7 pisze:

        Tylko wiesz Mirka, jak przejdziemy na fotosyntezę, to kolorki nam się mogą zmienić, na takie, bardziej zielone…(-:
        Oczywiście nie nam, tylko wam, bo bioroboty wszystko zeżrą (-:

      • Mira pisze:

        Ba!
        …ja do kolorów nie jestem przywiązana i cała gama mi się podoba :))
        …@Kiara oczywiście mi nie odpowiedziała/z bezinteresowna miłością mnie ignoruje :))))) jak się/po czym rozpoznaje te bioroboty a to ciekawy motyw/aspekt coś jak w filmie „Łowca androidów” z 1982 roku !?

      • Alina7 pisze:

        Taak. Pamiętam, pamiętam. Harrison Ford jako łowca? Trochę mi ich było żal. No i po czym rozpoznać? Ktoś tu chyba potrafi, choć mniemam, że tylko posługując się dedukcją, raczej nie wglądem (-:

      • Mira pisze:

        …i tu hmmm też – sztuczna inteliegencja/androidy/bioroboty ?!:

        http://www.cda.pl/video/14412446/AI-Sztuczna-inteligencja

      • Alina7 pisze:

        To b.smutny film.

  33. SeJa pisze:

    Człowiecze 🙂 Jak Cię kto głaska po główce, bacz na tyły 🙂 (jak mawia pewien Przyjaciel) Bo nie liczy się kto Cię głaska dla Ciebie. Ale trzeba samemu się pokochać, wygłaskać i przytulić, Ty jedna / Jeden nie kłamiesz i Ciebie posłucha twoje Ciało, rozpuści stare i wpuści nowe kody o wiele subtelniejsze.

    „Masturbatorka” 😉 Tak „szczytując” w Was. 😉 Tłumaczenie tłumaczenia : Czytam iż wszyscy pragną miłości, wręcz strukturalnie.

  34. Qcyp pisze:

    @Kitek pisze, Ale też kiedyś nasze wsiowe trolice miały wielki problem pt. wegetarianizm=Hitler.
    https://www.youtube.com/watch?v=aVMu8nN8rTk

    • Mira pisze:

      Hej Odwyrtek/Qcyp ;)) znaczy co – ten śmiech jest/obśmiewasz wsiowe trolice Hitlera wegetarianizm czy stosunek/postrzeganie onegdaj wegetarianizmu przez trolice czy mnie…a jeśli tak to czemu i co – więc otwarcie a nie jakieś takie wkręty/wykręty – jesteś za czy nawet przeciw -:)) „ja jestem człowiek otwarty mi nie trzeba gówna w papierek zawijać ” ;))

      • Kalina pisze:

        Ja bym nad Hitlerem i jego vegeterianizmie pomyslala bardzo doglebnie .
        Ciekawe , czemu byl wegeterian ?
        kto mu nakazal byc wegeterian?
        Skad sie wogole wziela idea , ze stal sie wegeteriant?
        Jezeli wogole byl wegeterian a moze nie jadl tylko wieprzowiny. A przeciez w tamtych czasach nie bylo zbyt wiele wegeterian z wolnego wyboru.
        Dlaczego byl niezrownowazony psychicznie ?
        Dlaczego morderca pierwszej klasy byl wegeterianinem ?
        Dlaczego psychopata byl wegeterianinem ?
        Czy w jego przypadku wegeterianizm nie byl cos w rodzju archontik mind control ?
        Czy ludzie z Thule Society tez byli wegeterians ?
        Moim zdaniem dobry przypadek do studiowania psychologicznego jak by ktos chcial jakies badania przeprowadzic na temat wegeterianizm i mentalno-emocjonalna postawa czlowieka .

      • Mira pisze:

        …wiadomo dogłębne myślenie to jest to @Kalina :)) moje ulubione pytanie „czemu?” – czy twoje też – zawsze jest złożoność sytuacji i nic nie jest takie na co wygląda ?!

  35. "gUral" pisze:

    🙂
    Ok. niech strace 😀 https://www.youtube.com/watch?v=hWx-ELpvYmk
    🙂

    • Alina7 pisze:

      Za słodkie, nie moje klimaty. Daję ci cały ciągnik w prezencie na gwiazdkę.
      Ja zostanę przy swoich (klimatach).
      https://www.youtube.com/watch?v=QdykXAT19Go

      • "gUral" pisze:

        🙂
        W czarnych kolorach to łobejzałem 🙂 https://www.youtube.com/watch?v=Sg1C8Oat9a4
        Coby pojaśniało 😀
        🙂

      • "gUral" pisze:

        🙂
        Tak 7-mecko ino we Ludziach nastała zmiana i zmienili swe
        pszywdzianka 😀 „na przekór biegną w noc,
        Jakby Azteków mieli moc.
        Już nic nie muszą.” I ODNOWILI DUSZYCKE 😀
        http://www.tekstowo.pl/piosenka,perfect,odnawiam_dusze.html
        🙂 Ytoje prowda.

      • "gUral" pisze:

        🙂
        7-EMECKO Odp. bedzie tumorł y tam żem łoroł 😛
        http://www.youtube.com/watch?v=csSefjNCXn0:
        🙂

      • Alina7 pisze:

        Wis co gUrolicku, ale cosik te Twoje linecki, śmutnawe som. Mi akajśiś takie nutki nie grajom w Dusy. Akceptuje łupływ cosu. Co boli, to cosem, rozłąka z sokolikiem i tyla. Ale tylko cosem, bo gdybyk tak miała, siedzieć se i wspominoć tylko, to wolałabym se stricek uwiązoć, przeca to ni mo sensu. Trza żyć tu i teroz, i teguj Ci życa – z cołego, wis cego (-:

      • Mira pisze:

        …nonono jaka piękna góralska gwara :)) tyś gorol cy ceper Alina ?

      • "gUral" pisze:

        🙂
        Nu zidzi Sama, znowuś mo rajt co do smutności, ino ta smutność wynika casem „wis cego (-:” , toje po pirse, apo dwa musi tyn niby smutek scytowała nu wi skond 😀 a niech popaczy seroko zamknientymi ślipkami pomiendzy
        nutki, a pewnikem nastanom JASNOŚĆI 😀 A tuma prÓbufke, ino tytuł y troszeńke nutkÓf, nobo wis rozumis W.P 😀
        „Dałam ci wolę istnienia Dałam ci siłę tworzenia Nowy nieznany szlak nad twoją głową Może jest tylko snem, a może koroną Zostań więc Bogiem i drzewem Między mną, ziemią, a niebem Więc teraz serca mam dwa,serca dwa, smutki dwa I miłość po kres, i radość do łez” 😀 X333…- Bajm Dwa – serca dwa smutki.
        A poza i tam psina je pogrzebion f tem, co my czenściowo nuciem na inszech, nutkach znacy jenacej falujem /a casem y nerwach/ 😛
        🙂 coby Wom Bozia torfem świeciła bes cały cas 😀

      • "gUral" pisze:

        🙂
        A tuje cosik na rozrUch 😀 https://www.youtube.com/watch?v=d-diB65scQU
        🙂

      • Alina7 pisze:

        Mira pisze:
        13 grudnia 2014 o 14:05

        …nonono jaka piękna góralska gwara :)) tyś gorol cy ceper Alina ?

        Mirecko, no ceper, ceper, ale blisko mom do gór, przy piyknej pogodzie widać Tatry, przi trochę gorszej Beskidy i tak jakoś lubie se tak pogodać, ale nie wiem, co na to prowdziwi górole, bo jo tak wymyślom na „cuja”. gUrolicek zrestą tyż, tak mi się widzi. Cysto górolszczyzno, to nie jest.
        (-:

      • Mira pisze:

        @Alina7: tak jakoś lubie se tak pogodać, ale nie wiem, co na to prowdziwi górole, bo jo tak wymyślom na „cuja”. gUrolicek zrestą tyż, tak mi się widzi
        *****
        …no ale dobrze wam idzie w tej kwestii…zaciągania choć nieraz ciężko się czyta – więc na krótką metę jestem za a na dłuższą przeciw :))

      • Anonim pisze:

        gUrolicek pisze: „gUral” pisze:
        13 grudnia 2014 o 11:27

        Tak 7-mecko ino we Ludziach nastała zmiana i zmienili swe
        pszywdzianka „na przekór biegną w noc,
        Jakby Azteków mieli moc.
        Już nic nie muszą.” I ODNOWILI DUSZYCKE
        http://www.tekstowo.pl/piosenka,perfect,odnawiam_dusze.html
        Ytoje prowda.

        Pijykne słowa. A locegóz ichnik, wcoraj nie beło?
        Wstoł nowy dzień – uśmiechom się,
        do Syćkich i siebie też (-: (-: (-:

      • Alina7 pisze:

        Cuś się porobiło – wyskocył Anonim (-:

    • Kalina pisze:

      Tak Mira . Zawsze jest cos co wyjasnia wiecej i wiecej . Kiedys wszystko prawdopodbnie bylo takie piekne i proste .Jak te meble artystyczne jakie robilismy w mojej szkole . Im prostsza forma tym piekniejsze . Moglo byc musniecie lini, lekkie przyciecie i wiedzielismy wszyscy , ze to jest to co ma byc . Obecnie zaklamanie zrobilo tak , ze musimy sie babrac w szukaniu odpowiedzi . I prawdopodobnie odpowiedz jest tez prosta ale droga do niej skomplikowana .

      • "gUral" pisze:

        🙂
        Dumam ze wisz co je ślubanek, jo taki mebel mom u sie zy nie
        heblowanych desecek 😀
        🙂

      • Kalina pisze:

        To se shebluj te dechy gUral wedlug swojej modly beda w twoim archaetypie typie 🙂 .Widze , ze nauczylam sie twojego jezyka troche ale zapomnialam mandarin bo nie cwicze 🙂

      • Mira pisze:

        …zaiste Kalina zaiste!

    • Alina7 pisze:

      No, dzięki gUrolicku. Wis, wiotry wioły, a ja meteochropowata jwatem i tak tes, cuś co indziej raduje mnie, teroz smuci. Nawet niewinny patycek. Ale to minie, minie. Znom siebie.
      Miłego (-:

  36. Qcyp pisze:

    Kalina pisze:
    13 grudnia 2014 o 09:18

    Ja bym nad Hitlerem i jego wegetarianizmie pomyślała bardzo dogłębnie .
    Dlaczego psychopata był wegetarianinem ?

    Psychopata, dobre sobie.Jeszcze byś go oddała na leczenie,dała szanse, bo chory?
    Nie on pierwszy i nie ostatni Bush teraz twierdzi że nic nie wiedział o działaniach CIA. PEWNIE gdyby był proces tego bandyty również by tak samo się tłumaczył.
    Ja ma inne pytanie ,skąd się biorą miliony jak nie miliardy ludzi popierających i uczestniczących w zbrodni przeciw drugiemu człowiekowi?

    • Kalina pisze:

      Przeczytaj dokladnie o co mi chodzi .
      O mind control przez astral jak jest aura oslabiona o to mi chodzi . Nic innego .

      • Qcyp pisze:

        Ty myślisz ze to była jakaś technologia a ja myślę że zwykła zawiść i tacy ludzie jak Hitler, Stalin, kierownicy w Tesco,bossy to nic innego jak Hitlery z maską człowieczeństwa.Mind control z kosmosu może tylko poszerzyć nasza świadomość tylko że większość ludzi jest słaba psychicznie i instalacja pada hihiihihihi.

      • Kalina pisze:

        To nie jest technologia z kosmosu na cale nieszczescie, bylo by lepiej jak by byla z kosmosu . Technologia archonska juz jest na ziemi taki oto problem . Wlasnie od czasow rewolucji francuskiej zaczela sie swietnie rozwijac . Technologia manipulowania psychologia czlowieka . Myslenia , pozadan, zawisci i zazdrosci .
        Wszyscy mysla , ze to sa aspekty naszego charakteru . Ja mysle , ze sa wprowadzone jako wirus w nasz organizmy .
        Jest jeszcze inny wirus , ktory zostal wprowadzony w okresie nadania zydowskiej grupie przez Boga w egipcie wladzy nad ziemia .L-DOPA (/ˌɛlˈdoʊpə/ or /ˌlɛvoʊˈdoʊpə/) (alt., L-3,4-dihydroxyphenylalanine) is a chemical that is made and used as part of the normal biology of humans, some animals and plants. Some animals and humans make it via biosynthesis from the amino acid L-tyrosine. L-DOPA is the precursor to the neurotransmitters dopamine, norepinephrine (noradrenaline), and epinephrine (adrenaline) collectively known as catecholamines. L-DOPA can be manufactured and in its pure form is sold as a psychoactive drug with the INN levodopa; trade names include Sinemet, Parcopa, Atamet, Stalevo, Madopar, and Prolopa. As a drug, it is used in the clinical treatment of Parkinson’s disease and dopamine-responsive dystonia.
        Za L-Dopa sie kryje wlsnie ta substancja , ktora nas gubi jako ludzkosc . Radze naukowcom sie za to zabrac i anlizowac szczegolnie w umyslach zydowskich osobnikow modlacych sie do lucyfera kozy 🙂 🙂
        Wysoka odpornosc do tego wirusa ma Wysoka odporonosc do wirusa ma szczegolnie biala ras . Ale nie zydowska Oj nie nie .
        Hitler mogl miec ten wirus poniewaz byl zydem jak mi wiadomo .
        Ci ktorzy nosza ten wirus nie jedza wieprzowiny . Widocznie byl bardziej ambitny i nie jad zadnego miesa .
        bede uczciwa w moim wpisie( w stosunku do siebie tez) . Nie ma tutaj co jest right co jest wrong .
        Jest fakt , ze wegeterianie sa bardziej nie odporni na programowanie i to pisze po to zeby wszyscy , ktorzy sa wegeterian byli tego swiadomi .Dla fizycznego zycia trzeba miec energie .albo czas na uzupellnianie tej energii . Nie mozna byc caly czas dawca jak sie jest oslabionym energetycznie wtedy sie jest energetycznym wampirem na innych . .

  37. "gUral" pisze:

    🙂
    Cyt. „Ja ma inne pytanie ,skąd się biorą miliony jak nie miliardy ludzi popierających i uczestniczących w zbrodni przeciw drugiemu człowiekowi?” 😀 Odp. najdzie Łoscypek
    jak zdejmnie gogle 🙂 https://www.youtube.com/watch?v=pyewz3w3pnA
    😀

    • Qcyp pisze:

      Widzisz @Góral i tu się mylisz ,większość ludzi na planecie jest wykolejona to prawda ale są i wspaniali ludzie brzydzący się intrygami ,zbrodnią ,nastawanie na drugiego człowieka.Zacznij podróżować bez pieniędzy albo z bardzo małą ilością a przekonasz się że są ludzie tacy i bardzo cierpią widząc to wszystko .

    • Qcyp pisze:

      Druga sprawa ci narkomani śpiewają o sobie jak to ich ściana dzieli od fanów.Zresztą zademonstrował to jeden z nich właśnie we Wrocławiu pokazując członka dzieciom.
      I taki twój wyraz/zrozumienie muzyczne ludzi i świata guralicku hihihihihihihihi

      • "gUral" pisze:

        🙂
        😀 …
        🙂

      • "gUral" pisze:

        🙂
        Cyt. „właśnie we Wrocławiu ”
        Nu y widzi Qcyp-ek scytuje „tajniki” miendzy nogamy, wskazane je, między NUTKAMI, nobotam NAJWIĘKSZY skarb je ukryty.
        Nutki se daruje, s powodu VP. Musi co gostek ma psytkane
        uszka 😀
        🙂

  38. "gUral" pisze:

    🙂
    „Widzisz @Góral i tu się mylisz ” 😀 Un moze i tak, ale „gUral”, to gado kiej by
    Max K.
    Nobo Qcyp-ku … MY som J E D N I Ą , wim że znasz tom wartość 😀
    https://www.youtube.com/watch?v=zJSekySn3Pc
    🙂

  39. "gUral" pisze:

    🙂 ZAPAMĘTAŁEM !!!

    „Dobro dziel bez końca, gdy do przodu idziesz. W sercu schowaj moment,
    kiedy byłeś niżej.Troche więcej ciepła, troche więcej siebie. 😀 Na co nam ta walka ? Lęki, które mamy ? /NO NA CO !/ Rzeczywistość będzie, jaka tylko zechcesz.
    Sen, co nas dzieli -Ł, zakończy-Ł się… 😀 X 333…
    Leć, w górę, pod wiatr, nie licząc dni. Możesz tak trwać. Chroń, co w sobie masz,
    zgubionych dróg odnajdziesz ślad… 😀 Z PEWNOŚCIĄ

    Blue Cafe – Zapamiętaj
    🙂

  40. Mira pisze:

    …a gdzie to towarzystwo gadające/męczące klawiaturę blablabla 😉 czyżby zajeci przedświąteczną konsumpcją/zakupami i tepe…i to najbardziej uduchowione 7 papug gajowanie…i nawet Qcypuniuniu Kiarula – hej! i jak się czujecie po tym zapowiedzianym przez nią na dzisiaj spływie energii – cóżecie/gdzieście tak zacichli/spłynęli?! :)))))))))))))))))))))

    • Qcyp pisze:

      ja fatalnie od rana ból głowy gdzie ta Kiara niech mówi co jest grane?

      • Majestic pisze:

        Qcyp ,idź do piwnicy na godzinkę

      • Kiara pisze:

        Oj… ja świetnie, cudownie ,wręcz rewelka….. :):)
        tylko że….. zerwałam się przed świtem zobaczyć jak to będzie wyglądało w realu to coś jakoś śpiąco mi trochę…. ale było , cudeńka widziałam.! energia dała czadu, no to i bóle mogą być jako że udrażnia wszystkie blokady i rozpycha się w całym ciele.
        To dopiero pierwsze godziny. Ale szukałam info w innych miejscach na ten temat jest.
        Było naprawdę czadowo….. 🙂 i były czary… mary…. 🙂 czyli ptaki…. a one to proroctwa…

        Kto je umie odczytywać?

        dwa słowa o mnie….. 🙂 🙂

        FERALNA DZIEWCZYNA ANNA GERMAN
        https://www.youtube.com/watch?v=jHFWNVyr8Wo

        Kiara.

      • Majestic pisze:

        Kiara,właśnie miałem się o Ciebie zapytać 🙂 Pozdrawiam Serdecznie i Czekamy na monitoring i dalsze relacje z górnych półek .

      • Mira pisze:

        …blablablablabla :))))))))

    • Mira pisze:

      …hmmm fatalnie ból głowy nie do wiary Qcypuniuniu ty i słabość :)) przecież ty masz odpowiedzi na wszystkie pytania…rady/umiejętności/ – pstryk i już nie boli hihihihi

      • Qcyp pisze:

        Napije się zielonej herbaty to coś jak kawa, zaraz będę fruwał,nie ma piwnicy 😀

      • Mira pisze:

        …nio kawy nie piję od niepamiętnych czasów a herbatę zieloną od tychże samych – tzw.yerbą też nie pogardzam – herbata to herbata nie ma jak ziółko rozmoczone w wodzie to podstawa…hahahaha

      • Qcyp pisze:

        @Mira lubisz jeść avocado?

      • Mira pisze:

        @Qcyp a czemu pytasz?

      • Mira pisze:

        …pytam bo wyskoczyłeś z tym awokado jakoś tak ni z gruszki ni z pietruszki hihi

      • Mira pisze:

        …pytam bo wyskoczyłeś z tym awokado jakoś tak ni z gruszki ni z pietruszki…

      • Mira pisze:

        …no to teraz ja wyskoczyłam podwójnie :))))
        …dobra przyznam się – baaardzooo lubię awokado ale jak ze wszystkim ciężko o dobrą jakość – proszę o następny zestaw pytań/kontynuacje przesłuchania :)))))

    • Majestic pisze:

      Kitek, spływa, spływa mogę nawet powiedzieć czas kulminacyjny , zresztą dematerializacja przedmiotów , krążące- przemieszczające tumany energii i wiele innych aspektów , mieliśmy to już kilka razy ,najniebezpieczniejsze jest synchronizacja torusa Serca trzeba nad tym zapanować , Pozdrawiam w Oceanie Energii 😀

    • Mira pisze:

      …blablabla Majestro 😉

  41. Mira pisze:

    …witam gUral na dyżurnym czuwaniu :)))))))))

    …nie biegnij tak tracisz czas pieniądz toczy się mija dzień za dniem…………a ty/ja wciąż POD WIATR……inny serca ład…zapach łąk spokój gwiazd!

    https://www.youtube.com/watch?v=HbAwWp3PmNA&feature=player_embedded

    • "gUral" pisze:

      🙂
      Nu gadam Ci nutki pikne. 😀 Co do ścigania zaś, noto jezdem racej nieruchawy, ino mom zrywy 😛 Piniąrzek tysz miłuje y jakosk toczy sie
      w ” O „- ło mnie 😀 Lo Ci nutki rozryfkowa Dusycko 😀 https://www.youtube.com/watch?v=aBnk84qt5dU
      🙂 ćmoki wy łoba boki.

    • Mira pisze:

      …jak „Piniąrzek tysz miłuje” – toś/to tu gUral nie z mojej bajki – zmień/nawróć się :)))

      • "gUral" pisze:

        🙂 Bedzie 2-pak 😛
        One mosz nawrotnica nie 1-na 😛 Widzi Sama, toje tako,
        ze WSZYĆKO coje BOSKE toje Pikne y WSZYĆKO 3-mam
        na 1-nakem lewelu, nobo ujmowanie z WSZYSTKIEGO cego kolwiek noto toje werrry bee 😀 y toje mUi podglond, coby była jasność. 😀

        Cy zy gUrala mozna wyciesać Górala, łoto je pytanie?
        🙂 3-ymta sie. /ntki bedom grais/

      • Mira pisze:

        …gUral no dobra jak rozszyfuję to odpowiem – ja jestem człowiek otwarty/prosty mi nie trzeba gówna w papierek zawijać – ale coż niektórzy lubią kombinować/prze*kombinowywać 😉

      • "gUral" pisze:

        🙂
        Nu tak to jusz je, faksrycnie jo tysz widze, co niechturne
        lubiom cosik w cosik zawijać/pszewijać, lotego Świat je taki
        PIKNY znacy rurznisty 😀
        https://www.youtube.com/watch?v=FhI_RQkvdMs
        🙂

      • Mira pisze:

        Ba!

    • Qcyp pisze:

      Mira pisze: hmmm… @Qcyp a ty co myślisz ?

      Ja ty tak myślisz to jesteś w błędzie .Nie wraca się na stare śmieci/dwa razy do tej samej rzeki. hihihihiihihi

      • Mira pisze:

        hej panie @Qcyp/Odwyrtek – ty zawsze musisz tak od czapy/nie bądź taki przewrotny – żegnam bo się brzydzę takim huśtaniem/kołowaniem/odwracaniem kota ogonem…

  42. Qcyp pisze:

    @Mira ASTA LA VISTA BABE

    • Mira pisze:

      …lubisz się bawić czyimś kosztem i wodę z mózgu też lubisz robić i myślisz że jesteś zabawny bo ciągle hihihi – i tak ciągle na odwyrtkę – taki wsiowy błazen 😉

  43. Mira pisze:

    …ok? to czemu cię głowa jak pisałeś boli od rana?

    • Qcyp pisze:

      Dwie mocne herbaty i po bólu a po drugie jestem na detoksie od kawy.

      • Mira pisze:

        …no tak kawa do kaszy/oleju lnianego/studni pasuje jak wół do karety – oj QcypQcyp aleś ty pomieszany nie wstrząśnięty :))))))))))))))))

  44. Mira pisze:

    …jak się za bardzo/dużo kręci to potem głowa boli – ok kręć się kręć @QcypOdwyrtek skoro taka wola twa – ja wysiadam bo mi się nie podoba odwracanie kota ogonem/przewrotność – jeszcze mi się udzieli/się zarażę – fuj :)))))))))))

  45. Lisek pisze:

    Mam dla was radę na przyszłość w kwestii realizacji filmów z tłumaczem.
    Może już ktoś o tym pisał? Może się powtarzam, ale wycinajcie tłumacza i tłumaczenie na angielski. Zostawcie pierwsze tłumaczenie, aby pokazać tłumacza, ale resztę ciach.
    Robi się tak profesjonalne wywiady. Pytania zadawane są po polsku i zaraz pada odpowiedź. Na końcu albo na początku można przedstawić tłumacza, pokazać itd.

    //
    Wszystko to oczywiście prawda i tak się powinno robić i jeszcze parę innych rzeczy, ale jest ALE. Otóż, NTV jest projektem obywatelskim, tu nie ma etatów, zaplecza technicznego, grupy montażystów itp. Wszystko co jest robione, jest robione w wolnym czasie przez pasjonatów, którym bliska jest idea NTV. Przygotowanie codziennej emisji zabiera cały ten czas. Wiele materiałów pokazujemy prosto z kamery bez montażu, ponieważ montaże są czasochłonne, nie mówiąc o kosztach. Ktoś by to musiał robić w dodatkowym czasie… a żyć trzeba 😉 Stąd wiele rzeczy jest bardzo uproszczonych. To samo dotyczy tłumaczeń materiałów obcojęzycznych.

    Voytek – [Admin]

  46. Serce pisze:

    @Kiara
    Było naprawdę czadowo….. 🙂 i były czary… mary…. 🙂 czyli ptaki…. a one to proroctwa…
    ******************************
    Podziel się proszę swoimi odczuciami jeśli chcesz i możesz 🙂

  47. Kiara pisze:

    Serce pisze:
    14 grudnia 2014 o 14:06

    @Kiara
    Było naprawdę czadowo….. 🙂 i były czary… mary…. 🙂 czyli ptaki…. a one to proroctwa…
    ******************************
    Podziel się proszę swoimi odczuciami jeśli chcesz i możesz 🙂

    *****

    Szczerze mówiąc miałam watpliwości czy to napisać…. ale….. jeżeli kogoś wzmocni, komuś zwiększy wiarę w naszą LUDZKĄ moc i komuś pomoże się unieść… to warto mimo wszystko… 🙂

    O roli Cergy pisałam kilkakrotnie, moje losy od kilku lat splecione są dosyć istotnie z tym miejscem .Cergy to axe majeur ( główna oś energetyczna ziemi) i punkt między kolumnami który identyfikuje III czakrę ziemi.
    III czakra w Cergy jest progiem miedzy III a IV wymiarem a zarazem miejscem w którym w określonych porach roku płynie energia do jądra ziemi z największą mocą ( czyli pod katem prostym) z układu planet połączonych energetycznie z tym punktem.

    Ostatnio ważnym momentem energetycznie było świtanie, czyli pierwszy najsilniejszy impuls energii światła , który należało przeprowadzić do jądra ziemi.

    Bywanie tam w granicach północy i południa to norma ale nad ranem nowość…. 🙂

    13 grudzień był dniem przepływu tego światła, świt momentem jego chodzenia w głąb ziemni, zatem i mojej kolejnej wędrówki.
    Padał spory deszcz , było ciemno …. okazało się iż nie jestem sama. Po raz kolejny z okazji tej pory doby spotkałam mocno starszego pana ” robiącego różne wygibasy” swojego ciała …w deszczu i po ciemku. Był dosyć silny energetycznie i nieźle wyszkolony technicznie .. rasa żółta. Poprzednim razem też usiłował mnie zaburzać i zdominować swoimi mentalno/ energetycznymi sztuczkami i wygibasami….. jednak na mnie to nie działa.

    Że strachliwa nie jestem , co mi tam po nocnych facetach w czerni…. strachy na lachy , był tam już nie jeden!

    On swoje , ja swoje , krążenie wokół mnie jak sęp… nic nie dało,on swoje ja swoje….. 🙂 nie dał rady ani z tyłu ani z przodu, ani z boku…. 🙂 moje gabaryty nie tylko fizyczne to mój atrybut! 🙂
    Czarny smutas…. poszedł sobie przed świtem bo nie wytrzymał zwiększającej się mocy energii. Zadziało się co się miało zadziać .. impuls poszedł do jądra ziemi, proces rozpoczął się wedle planu jasności.
    Ot i tyle…
    Ciemność tym razem nie wygrała!

    Wracałam do domu już w pełni jasności radosna, bo znowu nam się udało…. 🙂

    Jeszcze w trakcie ciemności widziałam nad jeziorem fruwające 2 białe ptaki, byłam nieco zaskoczona iż z takiej odległości po ciemku tak dobrze je widzę? No, ale ciemny smutas zajął bardziej moją uwagę nie patrzyłam już na ptaki.

    Idąc z powrotem odwróciłam się do kolumn , zobaczyłam przed sobą ponownie te 2 białe ptaki. Fruwały niezbyt wysoko przecinając swój lot wzajemnie w poprzek, patrzyłam na nie z przyjemnością. W pewnym momencie z za ptaka po lewej stronie zaczęły wyfruwać kolejne, wyglądało to tak jak by były schowane idealnie za nim , następnie jeden za drugim wyfruwały i wyfruwały ! Bylem tak zaskoczona i zdziwiona ,że aż się uszczypnęłam ….. 🙂 🙂 wyfrunęło z jednego 15 ptaków i wszystkie jako jedno stado odleciały. Stałam i patrzyłam na nie wręcz z otwartą buzią, za moment z drugiego ptaka identycznie jak z pierwszego wyfrunęło kolejne stadko 15 ptaków!

    To drugie stadko pozostało na placu , radośnie bawiły się fruwając i siadając na ziemi , nigdzie nie odlatywały.
    Postałam jeszcze kilka minut obserwując tą grupkę… wróciłam do domu z głową pełną myśli co to było i jaką informację przekazano mi tym razem w tym proroctwie?

    Ptaki są moimi towarzyszami w wielu spotkaniach między wymiarowych…. w tym miejscu w nocy przyleciała też do mnie biała sowa.
    Zatoczyła wokół mnie 3 kółka, ostatnie o promieniu gdzieś 50 cm.. popatrzyłyśmy sobie dobrze w oczy…. 🙂 i odleciała.

    Biały gołąb to już prawie natręt mam go na fotografiach w różnych miejscach, orzeł, jaskółki, sroki , nie wiem co za gatunek śpiewa mi w nocy o każdej porze roku. Pojawiały się dwa razy łabędzie , kaczki dzikie i jakieś takie małe, może szpaki, które podskakując przede mną prowadziły do jakiegoś miejsca.

    Już się do nich przyzwyczaiłam chyba była bym zdziwiona gdyby się nie pojawiły…. 🙂
    Lubię je.

    Kiara.

    • Serce pisze:

      @Kiaro

      Super :). Cieszę się, że zechciałaś podzielić się swoimi odczuciami i bardzo za nie dziękuję :).
      Tak, ptaki są niesamowitymi istotami 🙂
      Pozdrawiam serdecznie

Podpowiedź: aby mieć własny avatar w komentarzach zarejestruj się w serwisie Gravatar.