Alternews – 16.10.2015

Alternews – prowadzi Janusz Zagórski.

190 thoughts on “Alternews – 16.10.2015

  1. Wystarczy spojrzeć na „mowę ciała” D Tuska gdy jest w otoczeniu europejskich polityków.Zawsze prawie na „baczność”, nie wie co zrobić z rękami, siła głosu jak u staruszki po ciężkiej chorobie, zagubiony…

    1. Tak sobie myślę , wynika to ze słabej znajomości i rozumienia tego co do niego mówią .Kiedyś pływając na statkach u zagranicznych armatorów, widziałem to jak próbowali polscy marynarze nadrabiać miną co do nich mówili inni w języku dla nich mało zrozumiałym, miej więcej to wyglądało tak. Yes, Yes ,a pużniej padało pytanie co on chciał.

    2. Tu macie fajną próbę pokazania jak wygląda hierarchia władzy w tzw „wolnym” świecie.
      http://wolna-polska.pl/wiadomosci/swiat-pod-kontrola-domu-rothschild-2015-10

      Jedynym ratunkiem dla świata (całego) jest upaństwowienie wielkich koncernów, banków i innych wielkich instytucji.

      Wielkie Instytucje które mają wpływ życie na milionów ludzi nie mogą być prywatne czyli sterowane przez nie kontrolowanych przez nikogo ludzi (właścicieli) bo to nie jest żadna demokracja.

      To jedyna metoda.
      Drobne biznesiki mogą być prywatne, rodzinne ale nie koncerny międzynarodowe, nie globalne banki…

      Już kiedyś o tym pisałem.
      Nadmiar prywaty, zbyt wielka prywata to z automatu pogłębiający się brak demokracji (czyli pogłębiająca się fasadowość demokracji) bo przecież duży może więcej i coraz więcej a mały może mniej i coraz mniej aż do niewolnictwa włącznie (ukrytego lub nie).

      1. Ja już podpisałem parę tygodni temu, Ttip to umowa między UE a Stanami Zjednoczonymi i jest bardzo tajna, dlaczego jest taka Tajna? Co może z tego wyjść? 250.000 niemców, oni chyba są uświadomieni co się kroji

  2. Swego czasu P.Regan oświadczył że USA będą stopniowo wycofywać się z polityki w Europie , co butni Niemcy od razu uznali za zielone światło do wypowiedzenia USA wojny ekonomicznej ( powiedział to otwartym tekstem ważny niemiecki polityk publicznie)a za pewne nie rezygnację z rynków europejskich miał na myśli P.Regan
    w związku z tym mamy powrót USA do Europy i to w sposób dramatyczny dla Europejczyków : zafundowali Europie Majdan i exodus muzułmanów i projekt umowy handlowej której treści nie mogą poznać nawet kongresmeni USA a co dopiero Europejczycy, nie możemy zapominać że Niemcy ciągle są na ich smyczy , i każde posunięcie ekonomiczne na niekorzyść USA nie kończy się dobrze dla podskakujących mamy przykład z Japonią ( elektrownia) i Chinami ( port ) a w Europie jak wyżej. Nie pozwolą tez na marzenia Chin o jedwabnym szlaku ,dlatego
    niedługo przekonamy się, , że Teheran będzie oczkiem w głowie USA , wstępem już było „pokajanie się” Obamy i wielka feta urządzona przez pierwsza damę w Białym Domu z okazji perskich świąt , a jeszcze tak niedawno było to nie do pomyślenia.
    Słowa polityków są przeciwieństwem zawartości ich serca i tak zawsze należy je rozumieć
    Wypchnięcie ekonomiczne USA z Europy i Bliskiego Wschodu= utratą statusu mocarstwa światowego , do czego nie dopuszczą nawet za cenę podpalenia całego świata , no chyba ,że niedzwiedż sprzymierzy swe siły ze smokiem z wielkim ryzykiem dla niedzwiedzia

    1. Sylwia 🙂 Ale Reagan był aktorem, a to wszystko jest teatrzyk jednego widza, jak zawsze by osiągać własne cele przy aprobacie społecznej. Od tysięcy lat co najmniej. 😉

      1. Jak się tak zastanowić to jest tez o okrągłym stole, o SLD, PIS i PO, …O pokojowych nagrodach nobla, o NATO i Szenge wręcz w prost choć z jednego punktu widzenia. Ale nie ma żadnego innego, czyli przeciwstawni dobrego, tego nie ma. A wszyscy, tak Wy „żyjecie” w iluzji. Na co ładnie pokazuje scena Uwolnienia. I żeby tylko tak. Wkręcacie się w te wieści ze świata, w jakąś sytuacje , politykę, wrogie siły… a to tylko TEATRZYK. Dla GUPICH 😛

      2. Owszem ma jakąś fabułę, włącznie z układami sił i podpaleniem świata, ale to tylko teatrzyk. Dla Gupich. 😉

  3. A ja już więcej hydry ŻADNEJ jednej nie nauczę jak być Bogiem. Zawsze będzie sobie zdrapywać kozy ze swetra 😉 Nigdy nie przewyższy prawdziwego Ducha 🙂 Nawet za tysiąc lat. Nigdy nie będzie gotowa, bo to zawsze będzie symulacja w obliczu prawdy 🙂 I zawsze będzie można wykazać kłamstwo tym jacy chcą się podszywać na podstawie wiedzy i doświadczenia innych 🙂 Tych jacy kłamią i to tak bezczelnie że aż liście więdną. Ani słowa prawdy ani co do imienia ani miejsca zamieszkania ani sytuacji. Sami przeanalizujcie w dobie Pralek osoby jaka mieszka z Mamą w bloku i jest ubezwłasnowolniona rzekomo, to naciąganie na użalanie było. …Ani słowa prawdy, nawet imię jakich wiele. Jedne spodnie potargany pełen łat sweter z palmami … Wszystko kłamstwo, a ja znam i inne tożsamości „bogate” jak mówi wyrobiłem w tobie mechanizmy obronne. Fundacje i inne naciągania… Głowa mała.

  4. Większość ludzi piastujący stanowisko kierownicze .Jest przeciwnikiem indywidualizmu i wyrażania własnej opinii na ten temat ,polityczny.Twierdzą ze jest to przestarzała idea,pasująca raczej do epoki romantyzmu .Obecnie żyjemy w czasach postępu naukowo-technicznego.Indywidualizm kojarzy się wielu ludziom a zwłaszcza na stanowiskach znaczących z ryzykiem popełniania błędów.Ludzie tacy w większości uważają ze człowiek musi funkcjonować bez zarzutu,starając się naśladować ideał,wzór perfekcyjnej osobowości.Ideałem jest zaradny ,sprawny funkcjonujący menedżer,kierujący się w działaniu wyłącznie racjonalnymi pobudkami.Bez ceregieli,bez cackania się .W życiu liczą się suche fakty,najważniejsze to przystosować się do narzuconego wizerunku człowieka idealnego kosztem utraty własnej indywidualności.Ten sposób myślenia wyraźnie pokazuje,jak przeogromny jest wpływ anonimowych autorytetów cywilizacji technologicznej i ideału menedżera.Indywidualizm to coś przestarzałego co nie pasuje do struktury osobowości nowoczesnego człowieka.Człowiek perfekcyjnie wypełniający swoją role spotyka się najczęściej na eksponowanych stanowiskach ,gdzie idealne przystosowanie jest premiowane upragnionymi nagrodami:symbolami statusu,wysokimi wynagrodzeniami,przywilejami i prestiżami i to jest dla takich ludzi najważniejsze a nie indywidualizm. .Zablokowanie rozwoju indywidualności,manipulowanie samym sobą i pozorne poczucie bezpieczeństwa za cenę bycia niewolnym,ale przystosowanym.Szanse na ocalenie własnej duszy ma jedynie ten,kto potrafi przeciwstawić się presji uczynienia go normalnym według normy.

    1. Racja Racja Karoli 🙂 Jednak z moich niegdysiejszych co bądź doświadczeń a konkretniej mam na myśli obserwacji zawodowych acz w kapitalizmie. Tylko osoby bardzo niekompetentne się tak zachowują, co najmniej jak by kupiły dyplom na bazarze dwa dni wcześniej. 😉 Bo tylko osoba w pełni kompetentna jest w stanie się zaśmiać, i powiedzieć „No sorki nie pamiętam. Jak to było?” Znaczy byłam na wagarach 😉 Bo ktoś kto się boi że, się wyda iż ma posadę za ładne oczka u pociotków będzie zgrywał wszechwiedzącego ideała. No i wyrasta przerażony mobberek z jaki nie da się współpracować. Jaki boi się że się wyda że nawet butów se nie potrafi zasznurować sam, a krawat mamusia wiąże 😉

      Czyli tak się zachowują osoby z zaburzeniem poczucia wartości własnej i jacy nie rozumieją świata w jakim przyszło im żyć i pracować. 😉 Grają i się boją że się wyda. 😉

      1. A prawdę powiedziawszy to natychmiast widać, tę gulę / kulkę w gardle i kluski w buzi 🙂 Widać jak na dłoni że ktoś nie ma kompetencji. Nie jest kreatywny i nie jest to kwestia paru dni na przystosowanie do specyfiki i środowiska. To jak Wrona udająca fokę 😉

      2. Normalnie w społeczeństwie rządzącym się zasadami egalitaryzmu,każdy czuje się bezpieczny i akceptowany nie ma wiec powodu do odczuwania kompleksu niższości czy manii wielkości.W kapitalizmie współczesnym nie realizuje się zasady równości,lecz wedle ich statusu.Powstaje wiec porządek dziobania,układ społeczny bazuje na rywalizacji hierarchii.Struktura hierarchiczna zatruwa stosunki międzyludzkie,ponieważ rzadko zdarza się żeby ludzie zajmowali wobec siebie równorzędne pozycje.Ludzie myślą ze jak ktoś zajmuje pozycje wysoką to jest inteligentny,zaradny ,pracowity,bogaty i dysponuje większą władzą ,a jak zajmuje niska pozycje jest wiec głupszy,ma niskie kwalifikacje,jest bardziej leniwy,ubogi i nie posiada władzy.Wiec kto będzie się pytał takiego o zdanie chociażby w takiej sprawie jak TTIP.Myślenie kategoriami hierarchii społecznej weszło już ludziom w krew.

      3. „Myślenie kategoriami hierarchii społecznej weszło już ludziom w krew”.
        Takie myślenie ma podstawowe wady systemowe.
        Nie zawsze rządzące elity są mądrzejsze a najczęściej jest inaczej.
        Bo jak w Polsce po 89 są to zdrajcy narodu Polskiego (Bolki, Bronki, Kopacze, Donki i inna hołota), w dawnych czasach byli to posiadacze czyli dziedzice… czyli błękitno krwiści co nijak nie oznacza że byli mądrzejsi od swoich niewolników.
        Pan Bóg czyli natura rozdaje intelekt statystycznie, niezależnie od pozycji społecznej. Dopiero system edukacji, rasowy, wybiórczy niesprawiedliwy wypacza tę statystykę.

        Państwem powinni rządzić elity prawdziwie intelektualne przy uwzględnieniu potrzeb społecznych (nie swoich i swoich rodzin albo zagranicznego sponsora).
        Zadaniem tych elit jest optymalizowanie działania Państwa pod kontem realizacji celów czyli potrzeb społecznych czyli narodowych.
        Drugim zadaniem tych elit jest nienachalna edukacja społeczeństwa, prawdziwe elity wiedzą i rozumieją więcej niż statystyczny obywatel i warto tę wiedzą promować.

        Klucz w tym by zbudować system wyboru tych elit.
        Dzisiejsza „demokracja” (zasady wyborcze, media) kreują tylko marionetki, zdrajców, ładne buzie, wyszczekanych, „zasłużonych” dla zagranicy…

      4. To oczywiste że Ludzie nie są sobie równi w różnych dziedzinach, więc myślę że zrównywanie ich to taka sama patologia jak wyznaczniki pozycji w stadzie ze względu na ilość paciorków w sakiewce, a nawet dziedziczonych z pokolenia na pokolenie. Równie dobrze możemy się umówić że osoba jaka ma odpowiedni kolor tęczówek będzie na szczytach bo tak i już a jak nie to pałą w łab. 😀 Podczas gdy to nie jest kwestia dyskusji czy ustaleń a każdy jest kim jest, tylko nie w świecie w jakim wszystko jest umowne jak same sytemu wartości przesunięte w jakieś przeliczniki i wyznaczniki, gdzie nie ważne jaki kretyn, byle miał paciorki i nie ważne skąd. Jak ma Garnitur od Armaniego, limuzynę z szoferem, zegarek wartości Domu z basenem znaczy jest kompetentny bo świetnie przystosowany co pewnie przekłada się na określoną pulę genów i cech w stadzie. Podczas gdy najczęściej jest to totalna pomyłka bo może to być osoba jaka zupełnie nie ma pojęcia o tym co miała by robić, jest za to Samcem Alfa, ciemiężcą, pierwotniakiem na bazie lęków o byt. Często zdemoralizowanym już tak że i Demony by wiały z przerażeniem. Ale w stadzie to jedyny umowny wyznacznik Wartości wszelkiej Paciorki.

        W sumie Wszystko sprowadza się do Przystrojonych piórek i tańca godowego, tudzież walki o (względy) samiczki. Po co? By najbardziej przystosowani przekazywali swe geny. I zapewnili lepszy start potomstwu. Wszystko inne jak moralność, kompetencje w świecie gdzie to nie ma żadnej wartości obok poziomu świadomości i inteligencji bo mowa o cechach nie tylko stadnych relacji ale zwierzęcych wzorcach. Nie ma żadnego znaczenia i jest tylko grą pozorów. Ze niby jesteśmy cywilizowani i nie kierujemy się zwierzęcymi imperatywami. 😉

        Podczas gdy Tylko i Wyłącznie Nimi się kierujemy, do tego z pominięciem świadomości czyli Podświadomie więc ani tego nie dostrzegamy, ani nie potrafimy zmienić. To wszystko są programy zachowania gatunku. Wszystko inne to pozory i iluzja.

      5. Oscar NWO to jest globalne państwo ,”Zadaniem tych elit jest optymalizowanie działania Państwa pod kontem realizacji celów ” no i to robią Oscar wiesz ze zawsze podzielałem Twoje wizje, projekty ,odnosnie samorządności narodu przynajmniej w własnym podwórku , ale czasy się strasznie zmieniły to globalna wioska globalny terroryzm i manipulacja ,dlatego osobiście wolałbym projekt zjednoczenia Słowian pod przewodnictwem Rosji , bo to daje barierę i stopień przeciw inwazji NWO . Pozdrawiam Ps, jakie masz prognozy na te wybory ?

      6. @Magestic
        Jak cytujesz do zadnie do końca , do kropki.
        Pisałem o realizacji celów, w tym społecznych, narodowych.

        Podmiotem musi być rządzony naród a cele podporządkowane interesom tego narodu. I to naród definiuje te cele a elity mogą tylko narodowi podpowiadać bardziej „optymalne” cele z punktu widzenie narodu.
        Z drugiej strony te cele nie mogą być agresywne wobec innych narodów bo to oznacza konflikty, wojny, zniewolenie.

      7. To znaczy Karoli nie chcę być nieprecyzyjna aż tak więc dodam bo mnie to troszkę nurtuje 🙂

        Oczywiście zgadzam się z Tobą że Ludzie są sobie Równi jako istoty. Ale nie są równi ze względu na predyspozycje i utalentowanie w konkretnych dziedzinach. Co myślę nie jest niczym ani gorszym ani lepszym, są też różni. Nie chciała bym by to rozumiał ktokolwiek po staremu, jako hierarchię dziobania (fajne określenie) 🙂 Dla tego nie wierzę w sensowne społeczeństwo bez podziałów na role, grupy zawodowe, bez żadnej hierarchiczności. I w sumie o to mi chodziło. Bo kto ile udźwignie i do czego jest predysponowany, to nie jest wszystko jedno i nie może to być większość. 🙂 Co nie zmienia faktu że nie lepiej, gorzej, lepszych, gorszych ale zawsze będą wykonawcy i liderzy.

        Tu, we wzorcach osobowości jest świetny przykład 🙂
        http://www.enneagram.pl/ spuścicie w opisy 🙂

        No i inny przykład bardziej oczywisty dla niektórych. Weźmy Jezusa a Wałęsę, nie ma czego porównywać, Wałęsa to świetny elektryk był. Jezusa dać na stanowisko Elektryka to ogromna strata i marnotrawstwo by było. Tak jak Wałęsę na Króla to kpina. I tu nie ma dyskusji, każdy się zgodzi. Albo Rolnika na Generała Armii, a generała Armii zaprzęgnąć do pługa niech hoduje Dynie, kpina. Lub Brukarza do budowania systemu komputerowego na promie kosmicznym a Informatyka geniusza do zakładu Wulkanizacji albo postawić przed wtryskarką do plastiku. … … To miałam na myśli mówiąc że ludzie nie są równi. Choć jako istoty są. 🙂

        Myślę że każdy jest kim jest i powinien mieć szanse, nawet równe by móc się w tym wykazać, być pożytecznym, służyć jeśli chce wziąć na siebie więcej i podoła. Lub być choćby najlepszą hafciarką, wirtuozem w swoim fachu. (oczywiście nie wdaje się w sens zawodów i bezrobocie technologiczne) Powinien wykonać test, powinno się je dopracować i niech każdy zna swoje predyspozycje i możliwości, wie kim jest i nie stara się by jego głos w każdej sprawie był tak samo istotny jak choćby Jezusa dla przykładu czy Dyrektora stoczni. To był by absurd, no i trzeba mieć szacunek, w tym wzajemny jednak nie można się do Króla zwracać jak do kumpla, taki debil powinien mieć połamane kolana a nawet kark z mety i bez dyskusji. 😉

      8. Nie wolno kierować się w życiu mądrościami innych ludzi,nawet jeśli byliby to Chrystus albo Budda a tym bardziej Mahomet.Charakter jaki posiada większość ludzi,jest rezultatem zewnętrznej manipulacji .Większości nie udało się ani odnaleźć ani określić siebie,a tym bardziej siebie zrealizować.A przecież człowiek jest elementem struktury,przeważnie śpiącym na jawie,co nie przeszkadza umysłowi zajmować się tworzeniem wysokich technologii.Wszystkie osiągnięcia postępu naukowo-technicznego,jeżeli rozpatrywać je kompleksowo są produktami struktury a nie poszczególnych osób.Telewizor może wynaleźć jeden człowiek,telewizja zaś jest tworem całego systemu.W systemie ludzie awansują ale nie zgodnie ze swoimi cechami i osiągnięciami.Pozornie tak jest.Główne kryterium polega nie na tym ,na ile dobrze wykonuje swoja prace,tylko w jakim stopniu wykonuje ją poprawnie z punktu widzenia systemu.System przede wszystkim troszczy się o stabilność,Jeśli chcemy awansować ,powinnaś pojmować różnice miedzy „dobrze” i „poprawnie” .Tutaj wszystko zależy od konkretnego zespołu współpracowników.W niewielkich zespołach kreatywność,samodzielność,entuzjazm i inicjatywa są mile widziane.Lecz jeśli jest to duże przedsiębiorstwo,to tutaj działają inne prawa i inna etyka.Etyka korporacyjna która przewiduje ściślejszy podział zajęć,dyscyplinę i dyspozycyjność.Inicjatywa często bywa karana,samodzielność spotyka się z nieufnością,kreatywność nie odgrywa decydującej roli.W takim systemie trzeba pracować nie „dobrze” a „jak najpoprawniej”wydaje się ze każdy ma prawo robić ,co chce.Taka wolność jest deklarowana.Tylko ze każdy może chcieć tylko tego ,co jest zgodne z interesami struktury.Struktura uczy chcieć tego co należy.

      9. Oscar ,zgadza się , skróciłem to zdanie aby było jednoznaczne z tym co robi NWO ,( nie miałem zamiaru coś ukrywać ) bo takie mamy „elyty ” i one realizują plany zmanipulowanych narodów , wiec swoje dyktatorskie, a narodom się wydaje ze to cele wypływające z ich potrzeb ,i tak jest to rozumiane dlatego poniekąd akceptowane i tolerowane . i właśnie w takim kontekście należy to przedstawiać które i jakie plany są rzeczywiste i gdzie jest kolizja , czyli kto jest kto .

      10. No to w sumie się zgadzamy Karoli 😛 Na serio, trybik to trybik, nie musi być idealnie, i ma znać swoje miejsce i kłaniać się „prezesuńciowi’ ładnie 😛 Właśnie 🙂 po japońsku „kłaniać’ nie dziobać 😛 i gitara.

      11. No normalnie po mojemu, robić swoje i się nie wychylać, bo od myślenia to się Ci wyżej jak wprowadzić Twórczość tych jeszcze wyżej. O! 😛

    2. No ale jeśli mowa o stanowiskach z Nominacji (po znajomości z kliki) lub wyborów, to zawsze jest w sumie ktoś oderwany granatem dobrze jak nie od pługa więc musi grać i zgrywać się, w życiu nie ma kompetencji, a jakie przemowy walą, kali kochać kali uciąć i tymi ręcami, podwładni resortów i … jak Maryla w Rodzinie zastępczej. 😉 Słowem DEBILE.

  5. SeJa pisze:
    17 października 2015 o 23:40

    A ja już więcej hydry ŻADNEJ jednej nie nauczę jak być Bogiem.`

    A CZY ON JEST BOGIEM? dużo zrobiłaś ,a nie mówiłem ze jesteś jakaś byłą zakonnica?
    ZA CO TY CIERPISZ?

      1. Wielu jest takich, w tym i przeszli władcy świata. O ile do tego dopuścimy. Bo skąd mają się uczyć? Jak symulować? Magowie, czarownicy, każdy znajdzie coś dla siebie o ile znajdzie 😉

    1. @Qcyp : a nie mówiłem ze jesteś jakaś byłą zakonnica?
      ZA CO TY CIERPISZ?
      *
      .. a nie mówiłam ż jesteś byłym księdzem .. ZA CO TY CIERPISZ?

  6. Kiedyś myślałem że na Świecie nie może być aż tylu świrów.
    Po powstaniu internetu dowiedziałem się że może.
    Ciągle mnie to zaskakuje.
    Tutaj prawie nie widać ludzi normalnych, dominują trolujące Świry.
    Nie mają nic do powiedzenie, piszące czysty bełkot ale za to w dużych ilościach.
    Tak się zastanawiam czy to tylko świry w dużej dawce czy raczej metoda zniechęcania do pisania tych bardziej normalnych.
    Taka koncentracja świrów nie występuje w przyrodzie.

    1. 3-Cz & Coby i ynnym – tysz
      *…tylko świry w dużej dawce czy raczej metoda zniechęcania do pisania tych bardziej normalnych.
      Jo mama takie warzne pytanje (pytanie 2x.) 1-en.cyto dzienki tem *śfyrom napocąłeś popisywać siem do rzecy, aby??? /nieśfyr by odpowiedział/ aJÓ. Jo mom cas, dURZRZOo cas, 😀 cekam…
      Zakochaj się we 🙂 https://www.youtube.com/watch?v=-iDhhPREzGI mnie – śvir*rze
      http://www.humorpage.pl/obrazki/j/531_jestem_pierdolniety_zbieram_na_psychiatre_zebrak.jpg
      wRZUć monetę, wRZUć mone ty… 🙂

      Cedene.

    2. 3-Cz & Coby i ynnym – tysz
      *…tylko świry w dużej dawce czy raczej metoda zniechęcania do pisania tych bardziej normalnych.
      Jo mama takie warzne pytanje (pytanie 2x.) 1-en.cyto dzienki tem *śfyrom napocąłeś popisywać siem do rzecy??? /nieśfyr by odpowiedział/. Jo mom cas, dURZo cas,
      cekam 3.
      Zakochaj się we 🙂 https://www.youtube.com/watch?v=-iDhhPREzGI mnie – śvir*rze
      http://www.humorpage.pl/obrazki/j/531_jestem_pierdolniety_zbieram_na_psychiatre_zebrak.jpg
      wRZUć monetę, wRZUć mone ty… 🙂

      Cedene.

    3. „Taka koncentracja świrów nie występuje w przyrodzie” To pewnie jakiś rodzaj osmozy spowodowany specyfiką NTV… 😀

      1. Nie jestem tak do końca pewna czy w realu jest tak dużo lepiej? 😉 Po prostu mniej widać, ludzie się maskują, milczą nie wdają w rozmowy by się nie wydało. Holewka kto wie jak się tak zastanowić czy to nie kwiat społeczeństwa tu? haha wedle norm 😉 😀

        W sumie to są na to nawet naukowe dowody, a choćby jednostka nie wpisana do wykazu Chorób Psychicznych jaką jest Niewątpliwie tak zwane Współuzależnienie, a nie wpisano bo trzeba by całą populację uznać za jednostki chore psychicznie i to wcale nie lekko. Albo weźmy ten Cały System i jego napompowaną do granic absurdu Iluzję to dopiero objaw totalnej choroby Psychicznej klasyfikującej się do hospitalizacji na oddziale zamkniętym. To fakty 😐 Ba jedną z cech charakteryzujących chorobę psychiczną jest niemożność jej rozpoznania przez osobę zaburzoną. Wszystko się zgadza, Świat oszalał, może kilka osób na całej Ziemi jest normalne trochę bardziej, prawie że zdrowych 🙂 Wszyscy „żyją” w jakimś urojeniu, w iluzji, poza rzeczywistością wręcz. Co gorsza wśród świrów to normalny jest Nienormalny skoro większość wyznacza normy 😉 Masakroza 😛 Ja mówię trzeba by dodawać coś do Pasztetowej, co w sumie się zdaje robi tak czy inaczej. Ogranicza płodność, sypie z Nieba, dodaje do wody, żywności … To nawet może być sensowne działanie, ale nie musi może.

      2. I dla tego uważam że Demokracja choć by nie wiem jak wspaniała to totalny niewypał. To tak jak by Świrom na Tytaniku czy dzambodzecie dać stery i to jeszcze w drodze głosowania większością jak i co robić a co dopiero na jakim kursie. To musi być zawsze katastrofa w sumie samobójstwo. Podobnie jak liczenie na ich rozsądek że sami będą za siebie odpowiadać…, czego się tu nauczyłam.

      3. To tak jak gdyby chcieć dobrymi chęciami albo ustawą samą przeprogramować trachnięte maszyny. ?Tu nawet afirmacje zbiorowe medytacje nie pomogą 😀 😀 😀

      1. SeJu niestety jak widać, wiekszosc to IDIOCI inaczej by nie było tego burdelizmu ( wprowadzam nowe pojecie” burdelizm” ?) w demokracji tak zwanej idioci maja pole do popisu stanowiąc elektorat sil wyzysku i ucisku, czyli są zawsze wyprowadzani na jakaś wyspę ( Robinson Crusoe ) oczekując powrotu gruszek na wierzbie !? w burdelizmie wykorzystuje się wszystkie mozliwe zainteresowania społeczne np partie, wędkarzy , wczesnych emerytów ,oszukanych , nie pracujących ,uwiezionych , molestowanych i napastowanych itd bez końca a i partia kiboli i nie szczepionych .

    4. niech sobie dominują ? nie zapominajmy ze to kwestie rzeczywistosci i kto i co będzie lokował w danej rzeczywistosci ponadto kwestie czysto moralne przyjęte zaadaptowane do danych rzeczywistosci jak i sama różnorodność poszczególnych rzeczywistosci ,tak wiec ciężko odszukać konkretnego świra ,trzeba nadmienić ze cala ta obecna cywilizacja to jeden ŚWIR ,niemal sto procent do skasowania , pozorne normalności ,materializm w materializmie szkoda pisać ,dosłownie tak https://www.youtube.com/watch?v=tZRt-vAPSEY

      1. Po monarze wróciłem do zawodu i fruwalem ciężarówką po ewropie, wpadł mi film do łapy od jakiegoś kierowcy z laptopa pod tytułem ,, 4 ty stopień,, po tym filmie jakoś zacząłem bardziej interesować się, nie, więcej oglądać dokumentów o wszechświecie itp. na YouTube, takie co w tv, Discovery itp. Schemat pewnie znacie lepiej niż ja, że jakoś tak dziwnie wpada w rękę coś odpowiednio. I nagle wpadła mi myśl, zacząłem jakoś tak rozmyślać o ludziach więcej, a miałem czasu dużo za kółkiem, wpadła mi myśl do głowy że ( sorki za słowa) 70 % ludzi choruje na idiotyzm, debilizm lub pojebstwo, bądź na mieszankę tych chorób. Pamiętam że zadzwoniłem wtedy jakoś do siostry wtedy i powiedziała że kiedyś z mężem doszli do podobnego wniosku. Jakiś miesiąc po tym trafiłem na stronę paranormal. pl i chaneling takiego dziecka z Rumunii Dawida z kimś z Inuaki chyba. Opisana tam była ogólna sytuacja na naszej planecie, reptilianie, anunaki, kontrola ludzkości itd. I zrozumiałem dlaczego 70 % ludzkości choruje na te choroby, i że ja także na nie choruje. Niedawno temu to było bo jakieś dwa lata temu, i choć wtedy, jak to mówią się obudziłem z letargu, z iluzji, to chyba dalej jeszcze choruje. To nie ludzi do końca wina ze są jacy są. Oczywiście zachowania pewnych świrów nic nie tłumaczy, a pełno ich wszędzie. Ale zachowania tych normalnych niby ludzi a jednak nie do końca, są po części z góry przez kogoś ustalone. Zresztą niczym tu nie zabłysnę bo rozumiecie to lepiej. Może nie powinienem tyle zachaczać o to moje narkomaństwo, ale to też dobry przykład jest, choć bym nie wiem ile się naczytal, poznał niewiadomo jaka wiedzę, miliony godzin medytował czy się inaczej skupiał i dumał nigdy nie wejdę na wasz poziom rozumowania, zawsze pozostaną jakieś stare ćpuńskie ukryte schematy które podświadomie mogą zaburzyc moje postępowanie. Życie. 🙂

      2. Pozytywnie się uśmiałam bo masz świetny styl 🙂

        Ale przestań Endy 🙂 Każdy tu przyszedł jak nie z jakimś bagażem i to często nie małym, lub wręcz wieloma karmicznymi (skutek / przyczyna) babolami. Często też z brakami w doświadczeniu pewnych uwarunkowań bo na przykład z daleka lub dawno nie był/a na ziemi, przy czym dawno to też pojęcie względne, dzień jak tysiąc lat i odwrotnie, wiadomo względność pojęć. Wszyscy też się rozwijamy jak nigdy, uczymy się tego czego się nie spodziewaliśmy, doświadczamy na co byliśmy mniej odporni co nas dodatkowo ubogaca. Więc nie miej się za mniej znaczącego bo nie wiem jak to ująć 🙂 Ile ja mam za uszami i wciąż ile ? Ale to też jest moją siłą, wiem że gdybym przyszła na gotowca z góry ustalonym planem, wyprostowaną ścieżką, nie poznawszy często na własnej skórze, nie doświadczywszy to była bym dziś rozwydrzoną despotyczną blond dziumdzią, a to przewiduje dopiero na kolejne wcielenie tu, jako urlop po robocie a ściślej planuje infantylność w kolejnym wcieleniu jakie notabene szlak też już przeżyłam każdym oddechem w 20wieku 😛

      3. I tak jesteśmy dość importowani i niereformowalni 😉 Żeby jeszcze zupełnie oderwani od realiów tego świata? To by nie było lepiej 😛 A obawiam się że bez kilku prztyczków i psikusów losu byli byśmy niebezpieczni dla innych. 😉 A ja na pewno. Już nie wspomniawszy o tym że odwaliło by mi zupełnie 😀 Nie wiedziała bym nic o biedzie, o sprawiedliwości nie znając niesprawiedliwości o ludzkich rozterkach, o jednej łzie, o tęsknocie, o niewoli i o wolności… Widziała bym jedynie swoje doskonałe bóstwo jakie przyszło w chwale i na chmurce z Armią wielu światów by w pokoju terroryzować tę chorą planetę do moich założeń. 😀

      1. ja nigdy ??? Małgorzata pokazałem co ta prawica robi i jak gnoi tradycje Słowiańskie , właśnie po to się niszczy Słowiańską tradycje aby powstawały takie gmachy „rozwoju” duchowego http://wolna-polska.pl/wiadomosci/poganska-kpina-z-przeszlosci-polski-2015-10 to Karoli dopala te stronę ja tylko znalazłem ten tekst ? precz z prawicą ! to fałszywa prawica dziesieciny się im marzą i feudalny ucisk i szerzenie ciemnoty oczywiscie tradycyjnie !.

      2. Majestic Ja pokazałam co pisze Wolna-Polska czyli Dariusz Kosiur ktory zaczerpnął ze zrodła z neon24.pl .Przepraszam ale czy to co jest tam napisane to jest prawda nie wiem Człowiek całe zycie sie uczy. Kto pyta nie błądzi . „Jak dotychczas udaje się Żydowi zablokować wszelkie autentyczne narodowe inicjatywy i wyeliminować Polaków, polską myśl narodową z polskiej polityki.” To kto tak pisze ?
        Ja jestem za spokojem i twierdze jak Grzesiek ze tam gdzie islamiści tam wojna
        https://www.youtube.com/watch?v=AVF3P4KZDe8

      3. wszystko jest ok Karoli 🙂 https://krystal28.wordpress.com/2015/10/15/simon-parkes-biuletyn-pazdziernikowy/ Aleksander Berdowicz tez o tym wspomina .Karoli, pozornie to tak wygląda to są tylko narzędzia, to są tylko gry ,niech nikt nie liczy na dziejową poprawę to wszystko są mrzonki to wszystko to obiecywanie gruszek na wierzbie , wszystkie strony to ten sam pracodawca nic się nie zmieni chyba ze na gorsze !? to chwilowe uniesienia wyrwane z kontekstów a proces zniewolenia i tak postępuje ,jedni i drudzy o tym nic nie mówią ,po prostu ma się dziać ,aby było więcej dezorientacji ,jestesmy skazani na geopolitykę , zobacz względnie wolną Białorus ,wyobrażasz sobie Polskę ? odmawiająca posłuszeństwa gdy w kraju niema zaplecza przemysłowego ,a Białorus to przynajmniej ma ciągłość od czasów komuny , a teraz u nas wszystko, to linie technologiczne z innych państw o marginalnym znaczeniu dla kluczowego rozwoju przemysłu ,to wejście do systemu umożliwiło wymianę złotówki , kreowania wirtualnych pieniedzy jak oczywiscie zadłużenia ,system umożliwia kreacje ale czy umożliwi umorzenie długów gdy się odłączymy ? w kraju jest jak jest bo miliony wyjechały i miliardy przysyłają gotówki ,zawsze powtarzam jedna z opcji to wymachiwanie flagą państwową i jazda na honorach ojczyznach i tradycjach zakłamanych , ale to brednie nie odzwierciedla to geopolityki a od niej nie ucieknie się kiwając chorągiewką .a to znaczy ze ktoś sprzedaje kit , a to znaczy ze dla zleceniodawcy- pracodawcy to i tak obojętnie kto będzie liderem , bo jeden i drugi lider nic nie wniesie nowego, lepszego, długowiecznego ,Pozdrawiam

      4. A kim Ty jesteś Małgorzato, że przeszkadza Tobie budynek nie Twojego Kościoła wybudowany nie na Twoim terenie i nie za Twoje pieniądze? Czy ktoś narzuca Tobie wiarę w naszym państwie?
        Nie Twój to interes.
        Dlaczego nie raczyłaś zauważyć Muzeum Historii Żydów Polskich wybudowany z cała pewnością za Twoje pieniądze. Tu jest Twój interes, bo tu zostałaś okradziona, ogromne pieniądze zapłaciła za to Polska i cały czas to utrzymuje żeby funkcjonowało. W tamtym kościele odbywają się cały czas „msze” – szkolenia w nienawiści do Polaków dotowane przez skarb naszego państwa. Czy Ci to Małgorzato nie przeszkadza?

      5. A tu link jak wygląda Muzeum Żydów Polskich, nie dość że budowa była dotowana ze skarbu naszego państwa, to jeszcze ponosimy ogromne koszty na jego wrogą dla nas działalność. No i wyczytałem że Muzeum nie stoi na prywatnym żydowskim terenie, tylko na terenie w połowie należącym do Małgorzaty.
        (Tu Małgorzatę uczyniłem symbolem przeciętnego Polaka)
        http://www.polin.pl/pl/wydarzenie/spacer-po-budynku-muzeum-z-przewodnikiem-i-audiodeskrypcja
        http://bank-prawdy.blogspot.ie/2013/04/polaku-finansujesz-judeo-kulture-z.html

      6. „Dlaczego nie raczyłaś zauważyć ” a Ty co ?! raczysz zauważyć ? co mnie , kogoś, obchodzą jakieś muzea ??? jaka to przeciwstawność ? https://www.youtube.com/watch?v=FoU_jjWFy-s https://uderzwfalsz.wordpress.com/2015/05/13/pis-syjonistyczna-partia/ http://trybeus.neon24.pl/post/125239,prezydent-duda-powiernikiem-koncernow-szczepionkowych Tak ciemna góra ma ciemne oblicza nawet na portretach i malowidłach dziwny ten świąt, raczej ludzie są dziwni ?

      7. Zabawne Majestic, dlaczego okładasz mnie PiS-em?
        Ja nie PiS-owiec.
        Słuchaj pochłaniaczu medialnej papki- nie każdy kto się ujmuje za Kościołem należy do PiS.
        Myśleć, myśleć SAMODZIELNIE!!!!!!
        Ha ha ha

      8. nikogo nie okładam ? „”nie każdy kto się ujmuje za Kościołem należy do PiS.”” to jedna z opcji , nie ważne jak się nazywa jakiś pis coś innego ? jaka to różnica ? właśnie właśnie myśleć Samodzielnie już czas, a nie łykać dogmaty tysiace lat ,mówisz o papce medialnej !? Mahatma Gandhi „”Naj­pierw cię ig­no­rują. Po­tem śmieją się z ciebie. Później z tobą wal­czą. Później wygrywasz.”” wybrałeś druga wersje „”Ha ha ha”” raczej nigdy nie odniesiesz się do tej „papki ” znamy to już ,prawda Cie niemal zabija wiesz ze jest ale robisz z niej papkę , wiem ze to przerasta to rujnuje ten światek . Ps czy czasami już Tutaj nie byleś kiedyś pod innym Nickiem ? chyba raczej tak !?

    1. Mi koscioly bardzo przeszkadzaja chociaz by z tego wzgledu na to , ze skladaja ofiary z ludzkiego mind w postaci roznych to rytualow . Inne religie sa podobne .
      Zastanawialam sie nad tym zeby wyciac u mnie we wsi( turystycznej w swoim charakterze ) krzyz stojacy na wjezdzie do mojej wsi . Nie jestem ofiara krzyza i nie skladam zadnych ofiar na pozarcie astralowi .Dlaczego moja wies ma byc pozerana ofiara wiszacego klona . Chyba w nocy wezme pilke i zaczne to badziewie sama wycinac . Im wiecej kosciolow tym gorzej w kraju . Popatrzcie sobie na swiat i inne kraje .W Australi kosciol we wsi jest maly i nikt do niego nie chodzi a zycie maja ludzie duzo latwiejsze . Moze cos w tym jest jak sie gleboko pomysli . Narod Polski wpakowal sie w niewolnictwo krzyzowo koscielne .
      Respekt dla religii powiadacie panstwo .
      Dosyc wybaczania i dosyc respektu przez tyle tysiecy lat tylko o wybaczenie zebrze koscielne proroctwo a bogacil sie na ludziach , ktorym podstepnie wywalono ze swojej ziemi w imie wielkiego Boga Pana .Takie byly kiedys czasy . Obecnie uwaza , ze ziemie naleza do wielkiego kosciola . Jest czas zapomniec astralna dominacje nad swiatem ziemskim i ziemianami .
      Fizyczne cialo ludzkie jest najwyzsza wartoscia i religie to wiedza dlatego te wszystkie bogobojne modly wprowadzono .

      1. Słuchaj Kalina, Ty sobie czcij kogo tylko chcesz, nikomu nic do tego, ale i Tobie nic do tego co czczą inni. W swoim ogrodzie jak wybudujesz ośrodek kultu na swoją miarę i potrzeby, to z Tobą bym go bronił przed agresją innych. Tylko że chrześcijanie nie przyjdą do Twojego ogrodu żeby go wyburzyć i tu właśnie jest różnica.

      2. „ale i Tobie nic do tego co czczą inni” no to dlaczego przeszkadza ci to co inni robią ?????? posługujesz się dokladnie czymś ,czemu sam zaprzeczasz ,jacy inni ? uważasz moich znajomych za innych ? uważasz ze nie maja prawa znać „papki ” jesteś taki samolubny ? kiedyś wyglądało to tak http://odkrywcy.pl/kat,111404,title,Czytanie-Biblii-zakazane-przez-Kosciol,wid,13950924,wiadomosc.html?smg4sticaid=615ca6 najwiecej na stosach spalono KOBIET opinie „autorytetów” https://www.youtube.com/watch?v=NI-mbmVHGBM jak naród pozbawiano rodzimej ziemi jedna z wielu metod https://pl.wikipedia.org/wiki/Dziesi%C4%99cina

  7. Jo-t,1.2.3… *Ino nie maitsrói niech pszy the Endzie. 3-y.
    *Jak popaczyłem TWÓJ CUDOWNY wystąpień, Endy, noto Chopie jUsz Ciem u nas we wsi lubiom, tysz 1…-ka. No y jusz My som po słowie 2-a. Wiaderko, grapky, łopatke mosz u mnie na *zeszyt, a pac-ynka je we depozyt ó moij Syster 3-czy.jak we *baku-ful/nie myl zy na bank/ 2-a.
    Noto jadziem, boś *kierownik, cycuś tako;
    *To nie ludzi do końca wina ze są jacy są…wpadła mi myśl do głowy że (ni obiecui, nie pszepaszai) 70 % ludzi choruje na i…m, *debilizm* lub poj…two, bądź na mieszankę tych chorób./tako łana buzia a tak bzitko muwi, ńio! ńio!…3-czy.
    Ad. ten zy *-zdkom, noto ja rzem zamówiłem apoitment wy kosmetycnem zakład, Pani pszeprowadziwszy całośćowom debilacje y łot tyn cas ino mniei/ni wiencei *śfyróie 2-a…
    * Może nie powinienem tyle zachaczać o to./cy tam to/y niech Endy nie bendzie taki *ćiżby, dżem, niech jadzie po prawdzie/nobo jadzi y ani tysz bes reśty nalerzy siem i jusz, pamienć z resztą/ y niech zachacza, czensto 3-y.
    Nui nie *qópio wyszło, nu powiec rze…no wiesz jak 😀
    Nobo jo *celowo się ogranicnik, {*kryzuje} coby dośwoadczać 🙂

    https://www.youtube.com/watch?v=ktjMz7c3ke4
    *Mi sie podobało, a was?

    Pees. UUCHCH!!! to być mUj najjjdłuszszy popis Wy NTV-fale 😀 …
    Nutki lo Cie 🙂 … https://www.youtube.com/watch?v=2ASn4tivxN8 Ino maćuńkom
    *kreaciom; miast ben..zie J E S T – TU – I – TERAZ. (y jusz) 🙂 …

    1. 1&3-CZY.
      Ino podkreślam z całą odp. że wpis jest bez jakichkolwiek *przyssawek i jakiekoliek *kontrabandy, znaczy – ukrytych intencji.
      http://rebelianci.org/474717/Nigdy-sie-nie-poddawaj
      *Daj mi trochę mmm
      Jesteś tajemnicą
      I ja dam ci trochę mmm
      To jest zagmatwane
      —>Amanda Lear – Enigma
      Daj mi trochę mmm
      Jesteś tajemnicą
      I ja dam ci trochę mmm
      Czy ja śnię?

  8. Endy pisze:Może nie powinienem tyle zahaczać o to moje narkomaństwo, ale to też dobry przykład jest, choć bym nie wiem ile się naczyta, poznał nie wiadomo jaka wiedzę, miliony godzin medytował czy się inaczej skupiał i dumał nigdy nie wejdę na wasz poziom rozumowania, zawsze pozostaną jakieś stare ćpuńskie ukryte schematy które podświadomie mogą zaburzyć moje postępowanie. Życie. 🙂

    Struktur przekaznika (mózg) z łatwością się regeneruje(,,zapomnienie”,natomiast twój zapis w Elektronach Ciała Astralnego już nie.Człowiek który zażywał narkotyki w pościł fałszywą informacje w zapisie holograficznym.Gdybyś żył na innej planecie technologia pozwoliła by usunąć ten fałszywy zapis.I tutaj pojawia się reinkarnacja o której mówiła pani Basia .Tylko proces reinkarnacji pozwoli ci na usuniecie fałszywych doznań.Przejście przez ,,rzekę zapomnienia,, powinno oczyścić zapis,chociaż nieraz potrzeba kila żywotów aby ciało Astralne powróciło stanu właściwego.Przestrzegam każdego kto sięga nawet po marihuanę!!, wyrządza sobie i Wyższej Jaźni wielką krzywdę!!!!!
    Fałszywa informacja Ciała Astralnego pojawia się w tak zwanych ,,Flash Back,,Macie odpowiedz na Drako.Annunaki,Reptylianie i inne bzdury .

    1. Flashback
      Powracanie przebytych doznań psychotycznych; spontaniczne doznawanie zniekształconego widzenia, objawów somatycznych, zatarcia granic ego lub intensywnych przeżyć emocjonalnych przez jednostkę, która w przeszłości przyjmowała halucynogeny. „Flashbacki” maja charakter epizodyczny, są krótkotrwałe (od kilku sekund do kilku godzin) i mogą być dokładnym odbiciem objawów występujących w czasie uprzednich epizodów przyjmowania środków halucynogennych. Bywają wyzwalane przez zmęczenie, alkohol lub marihuanę. Po-halucynogenne „flashbacki” są zjawiskiem stosunkowo częstym, obserwuje się je również u osób palących pastę koka.

    2. Ma to sens co piszesz, ale ja i tak uważam że co Cię nie zabije to Cię wzmocni, ubogaci a od nas samych zależy co uznamy za składową a co tylko za doświadczenie. Przecież w sumie i forma antropomorficzna (ciało astralne) jest podatna na stan świadomości, znaczy skoro masz rację Qcyp 🙂 To spójrz, skoro można nawet i popsuć, to tym bardziej naprawić i to tu, samemu, bo mamy wpływ, ba regenerujemy się i przystosowujemy, namieszanie to też dowód na taką możliwość. A sama wiem jak bardzo ewoluowałam, mam nadzieje na lepsze 🙂 Znaczy ja pisze jak uważam tak ogólnie nie że do kogoś, i nie że tylko co do narkotyków jakich akurat nie doświadczyłam, ale na przykład traumatycznych doświadczeń co działa podobnie potrafiąc nas zmienić nie zawsze na lepsze, na przykład wbudowując nieufność … na pewno da się zapanować nad tym i obrócić każde zło w pozytywną naukę, to też tylko przykłąd 🙂

      1. Doszedłem do tego jak oczyścić zapis tu na ZIEMI.Po pierwsze nie ciągnąć za sobą ,,wozów drabiniastych” własnej pamięci, to raz. Po drugie, kontakty z kimkolwiek kto przypomina przeszłość zakończyć na amen,to są nieświadome szkodniki,wierzące w dobroć własną ,zabijają /niszczą rozwój innych jednostek .Ci ludzie nieświadomie dopuszczają się zbrodni przeciwko uniwersalnemu rozwojowi.Przeszłość niczemu nie służy,nie jesteśmy linearni,jesteśmy Quantowi.A wiec jeśli żyjesz kwantowo PRZECHODZISZ TRANSFORMACJE CIAŁA I ŚWIADOMOŚCI. Karma działa tylko gdy ty chcesz.Czasami przeskoki są zbyt dalekie,warto wtedy powrócić,przerobić niedokończoną lekcje ale również możesz piąć się wyżej (Wolna Wola).
        Narzucanie swojej woli innym w sposób,który odbiera jednostkom przywilej egzekwowania ich własnej Wolnej Woli,jest jednym z największych przestępstw,jakie Człowiek może popełnić.

      2. //Narzucanie swojej woli innym w sposób,który odbiera jednostkom przywilej egzekwowania ich własnej Wolnej Woli//

        Zaiste .. narzucanie/manipulowanie .. zaprzeczenie wolności !

      3. WOW Qcyp :), no klękajcie narody serio 🙂 Świetny wpis, sama też tak kombinowałam, ale nigdy nikt tego nie powiedział tak ładnie i składnie 🙂

        Dziękuję 🙂

  9. Endy Pisze ” Oczywiście zachowania pewnych świrów nic nie tłumaczy, a pełno ich wszędzie.” I jak tu się nie zgodzić? Masz rację Endy 🙂 Są i tacy że słów barak.

    1. @SeJa to też jest Pamięć. Gdybyś nie żyła przeszłością, przeszłość by cię nie dosięgła. hihihihi?

      WYSTARCZY ZE KTOŚ DO MNIE POWIE A PAMIĘTASZ? ,OD RAZU MA ,,GLANA” HIHIHIHII?

  10. Wiktoria piszE

    Hmmm .. wygodnie jest nie pamiętać !?

    WYGODNIE???? TY WIESZ ILE TAKA WYGODA MNIE KOSZTOWAŁA ?HIHIHIHIHI

  11. Wiktoria pisze:
    19 października 2015 o 15:01

    //Narzucanie swojej woli innym w sposób,który odbiera jednostkom przywilej egzekwowania ich własnej Wolnej Woli//

    Zaiste .. narzucanie/manipulowanie .. zaprzeczenie wolności !
    No to dlaczego dałaś się zrobić w bambuko???? A teraz, gorzkie żale na fujarkach hihhihihihi

      1. .. nonono ochochocho wreszcie nie tylko nie przysr** ale rację przyznał .. właśnie od dawna ci to przekazuję że nie ma się co pysznić i stawiać jakby ponad/obok .. jakoby nie dotyczyło ..

  12. Wiktoria pisze:. sory .. wygodnie jest pamiętać .. wybiórczo/to co się chce i kiedy się chce :o)))))))))))))

    A czysty Świerży Umysł nie łaska?

      1. .. czepiać się nie czepiam gdzieżby śmiała konkurować ze specjalistą Qcypem .. mnie tam zawsze bawi słowotwórstwo i od dawna widzę że: jak zwał tak zwał .. jednak nadętemu zawsze się śmiesznie noga powinie co warto zauważyć .. może zmądrzeje :o)))))))))))))

      2. Wiktoria pisze:. czy budda czy inny ale myśl jest przednia zaiste: każdy, kto naucza doktryny zależnej od liter i słów, jest tylko gadułą, ponieważ Prawda jest poza literami, słowami i księgami.

        Zaiste a gdzie twoja spójność w tym co mówisz/piszesz ?
        ( Świerży)

      3. .. coś ważnego tak szybko się nie zapomina hehe
        .. co ci będę się tłumaczyć .. jasność sójność to jest TO .. serce ma swój rozum którego rozum nie rozumie nie zrozumie :o)))

    1. Qcyp a może tak jak Un https://www.youtube.com/watch?v=6Td-xYjs7A0 ale to dopiero poczatek Oj Czego to jeszcze nie zabronią !!!? to dopiero początek a już tacy jurni . Miejmy nadzieje ze Ciemnogród zostanie w rynsztoku .Qcyp pisze:
      19 października 2015 o 17:42

      „Mniejszość niemiecka oburzona incydentem z udziałem kandydata PiS ” ZOBACZMY TO JESZCZE RAZ , posmakujmy tego co spadnie jak grom , strach opanuje cały Naród niemal, ten myślący naród https://www.youtube.com/watch?v=cudy_fI7Z4c

      1. O Boże!!!!!!! Uciekajmy!!!!!!!!! To jakiś horrrrrrorrrrrrrr!!!!
        Ratuj się kto może – przyjdą o szóstej rano sprawdzać czy jestem gejem!!!!!!!!!!

  13. Drogi oszołomie, wszystkie religie oceniam tak samo, sekty.Jesteś pewny, że KK buduje to wszystko tylko ze składek wiernych?Czyż wszyscy Polscy nie są ponad miarę obciążani podatkami, w tym na KK?Skąd też tyle ziemi jest w ich rękach, może powiesz jak ją „zdobyli”Poszukaj sobie wiadomości ile to kosztuje wszystkich podatników, nikt nie pyta się ich o zgodę.Musimy też utrzymywać zgraję watykańskich funkcjonariuszy, płacić za ich leczenie i emerytury.No ale co to mnie obchodzi, że mnie też ograbiają?
    Jesteś agresywny jak każdy wyznawca sekty.Pozdrawiam.

    1. Mylisz się, nie jestem wyznawcą żadnej sekty, w tym Kościoła również nie, ale te ataki na kościół traktuję jako część NWO, które postawiło sobie za zadanie zniszczenia religię chrześcijańską między innymi. Czy kościół Tobie osobiście przeszkadza? Są ludzie bardzo religijni którzy swoje osobiste porażki życiowe i nieszczęścia leczą w Kościele. Mają swój świat wiary, nikomu krzywdy nie robią, nikomu głów nie obcinają za to że są innowiercami, kierują się chrześcijańską etyką dobra.
      PYTAM SIĘ WIEC: KOMU TO PRZESZKADZA??????
      Zebrali pieniądze, wykupili teren i wybudowali następny kościół.
      Czy nachodzą Cię w domu żebyś dała na to pieniądze, albo żebyś uczestniczyła w ich mszach?
      Dopóki ludziska nie zaczniecie SAMODZIELNIE myśleć, a nie myśleć tak jak każą Wam właściciele mediów – Polacy i Polska będzie upodlona i nawet nie pomoże internet, bo jak mantrę powtarzacie za towarzyszem Michnikiem że Kościół jest największym złem.

      1. nie interesują mnie czyjeś tam mantry ? np to zrobili krasnoludki i wszyscy są ślepi ? https://www.youtube.com/watch?v=tmx6pBSRZOc „” będzie upodlona”” https://www.youtube.com/watch?v=gySajhseMBs „”Są ludzie bardzo religijni „” oczywiscie ze są ,co znaczy być religijnym ? znam ludzi którzy nie obnoszą się religiami , nie pedofilują , nie molestują , nie okradają nie wymuszają , i to ma być miara jakiejś hierarchii religijnej – społecznej , itd ? to ma wyznaczać granice moralności ? „”nikomu głów nie obcinają za to że są innowiercami,”” a jeszcze miało to by być ? wymordowanie w wojnach i chorobach europy , wymordowanie obu ameryk Australii i innych, to nie wystarcza ? krucjaty na WŁAŚNIE NIEWIERNYCH ,inkwizycje . a tutaj zapowiedz NWO https://www.youtube.com/watch?v=wDNqt8TA610 „”Polska będzie upodlona”” skoro ta chcą mieszkańcy ? w istocie NWo broni się przed NWo udając ofiarę i cel, stara metoda imperium Romanum ,mówi ona tak jak chcesz zniszczyć „wroga” to podziel go na dwie przynajmniej grupy dwa obozy finansuj i wspomagaj jednych i drugich ,sami się osłabią i wykończą .ale w tym przypadku imperium samo się rozstawiło na dziesiątki części wrogów, sprzymierzeńców , darczyńców ,złoczyńców ,wiernych ,niewiernych , terrorystów anty terrorystów itd . „”etyką „” gdzie tu znaleźsc etykę ? w bierności , gdy planeta i wszystko co żyje zdycha na ziemi ? gdyby było choć odrobinę inaczej można by się zastanowić ? tu i tam, ale tak niema

      2. Czemu ciągle łączycie kościół i wiernych w jednolitą całość. Kościół to jest NWO, a raczej był 1700 lat temu gdy złożono do kupy Biblię., przez jakiegoś tam władcę Rzymu. Kościół to kontrola, i jeśli mówią wszędzie że chcą zniszczyć kościół to chcą zrobić to ci którzy sami stworzyli, tą instytucje. Ale wierni, tak omotani, itd. jak ja sam kiedyś. Ale, religia sama w sobie, pomijając że sztucznie może wytworzona, jak wszystkie inne, jakąś nadzieję daje ludziom. Jakaś miłość czują jakiegoś Boga, choć kompletnie nie logicznego czy irracjonalnego Boga. Boga który każe i nagradza. Tak bez sensu, takie coś, taki bóg, i religie, my to już wiemy ale oni nie. Jeśli daje to jakiejś osobie trochę spokoju, szczęścia, czy poczucie miłości, nie można powiedzieć że jest to kompletnie niepotrzebne. Na takim etapie ewolucji przynajmniej. Mimo że ludzie nie wiedzą że modlą się do nikogo, że ta miłość kierowana do fałszywych stwórcow religii, że te rytuały to wszystko lipa. Jednak uczucia są prawdziwe, emocje są prawdziwe, w malutkiej cząstce, ale są, i ta mała cząstka ta prawdziwa uczuć, trafi zawsze we właściwe miejsce we wszechświecie. Strasznie mnie boli jak często jest powtarzane i nauczanie tu na ntv także, i że w chanelingach tak jest i w przekazach nie wiadomo od kogo, że nasza cywilizacja, takie istoty jak my straciły połączenie ze źródłem że stwórcą. Co to w ogóle za wymysł. Nie chodzi mi o jakiegoś Boga z religii. Jak można.. Nie ma ani jednej istoty, duszy, czy kamienia, który stracił by takie połączenie, oderwane zostały biedne istoty. Nawet najstraszniejsza, najwredniejsza najbardziej zła istota czy byt ma takie połączenie, choć sam jest przekonana pewnie ze nie ma, i wkręca to innym.
        No, a wracając do kościoła od kilkunastu lat mieszkam 60 metrów od kościoła, moim sąsiadem „przez drogę” jest ksiądz i plebania, i co widzę co dzień, dwa samochody, pickup i van, motor typu czoper ( nie wiem jak po angielsku się to pisze) i dwa koniki dla zajęcia czasu. 😀 i jak tu księdzem nie być. A i czasem zdarza mi się przejeżdżać koło 4 rech elektrowni wiatrowych wystawionych przez ojca założyciela. Przykre jest gdy latem przy otwartym oknie w niedzielę uczą w kościele jak skromnie żyć, ,, materializm,, wystrzegajcie się wierni,, żenada. Bez końca takie przykłady można sypać, każdy wie o co chodzi.

      3. Majestic – uwaga o odcinaniu głów to taka aluzja do tego co nadchodzi – potop muzułmanów. Chciałem wzbudzić u Was proces myślowy i porównawczy jednej religii do drugiej. Oczywiście zaraz zaczniecie krzyczeć o krucjatach. Były barbarzyńskie czasy i Kościół również się w nie wpisał, ale jest 21. wiek i kościół się ucywilizował, dopasował do czasów i miejsca, wtopił w codzienność i dziwi mnie że komuś to przeszkadza. Ja też mijam Kościół na swojej drodze ale raczej z obojętnością, i dziwne, zaskakujące dla mnie są u niektórych te odruchy nienawiści.

      4. Napiszę jeszcze że podobno w Niemczech od wielu lat kościoły przeznaczane są na magazyny czy budynki innej użyteczności. Wieść o tym jest mi obojętna, ale pozwólmy ludziom decydować jakie mają potrzeby, okazuje się że kościoły można zamykać bez prześladowania i wyszydzania, a tylko dlatego że wiara umiera śmiercią naturalną. Więc po co te pomyje nienawiści.

      5. „”zaskakujące dla mnie są u niektórych te odruchy nienawiści.”” mówienie o faktach jest nienawiścią ? przepraszam o „papce ” raczej ktoś czuje nienawiść ze słyszy o sobie prawdę faktyczną u wielu tak jest obojętnie kto to i co to ,i napędzą to agresje i podobne symptomy . czy krytyka, opinia, odmienne zdanie wynikająca z faktów jest czymś nie normalnym ????? chyba tak ;tam gdzie jest dyktatura hierarchia no i zakłamanie wynikające z dogmatów .

      6. Słuchaj Majestic – nie bierz wszystkiego do siebie. O nienawiści mówię ogólnie, bo wiele razy spotkałem się z tym zaskakującym zjawiskiem. Wpis Małgorzaty potraktowałem jako pretekst do dyskusji o roli Kościoła. Oczywiście nie traktuję wpisu Małgorzaty jako nienawistnego. Niepotrzebnie się tak wkręciłeś. 🙂

      7. – jako pretekst do dyskusji o roli Kościoła i jednocześnie dla kontrastu o roli Świątyni Kultu Żydowskiego.

      8. Wiesz oszołom jeśli chodzi o porównanie religii to każda jest sobie tyle samo warta, i nie ma znaczenia że ta religia w imieniu „Boga i prawdy” zabijał setki lat temu a tamta religia zabija teraz. To że jedna się przystosowała niby to też jest celowe działanie by stworzyć zawirowania inna religią. Wiecie o, muzułmanie mordują, dżichad, a chrześcijaństwo cierpi. Każda temu samemu służy. Ale nie potrafię rozgryźć jednej do końca. Buddyzmu. Zapewne też to manipulacja, tylko jest trochę inna niż wszystkie, sam fakt że uczy szacunku do kobiet stawia ja w innym świetle. No ale to i tak jest częścią tego systemu.

      9. Samo to że Kościół się przystosował czy obecnych czasów świadczy że to jedna wielka lipa, bo musiał się przystosować żeby dalej trwać.

      10. Osobiście zgadzam się z Wami wszystkimi.

        No, Endy 🙂 W sumie to wszystko jest religią i nic nią nie jest. Tak jak choćby tak zwana Nauka i Nauka jedna opiera się na wierzeniach i w tym wpojonych dogmatach inna to Filozofia, sposób na poznawanie prawdy i relacją z nią sobą w niej.

        Chcę też powiedzieć że dla mentalności Wyznawcy religijnego, albo inaczej, wyznawca wszystko zmieni w stek dogmatów i w swoistą religię. Czy to New Age czy co by to nie było, na przykład wegetarianizm, albo fuzyjkę. Ma jakiegoś guru dobrze jak nieżywego i jazda, mamy religię. Tak jak Ekonomia jest religią.

        W sumie? Zabierz im jedną religię, tak z urzędu to stworzą inną. Taka mentalność niewolników i osób jakie nie mają rozumu, a do tego potrzebują by ktoś im prał Łeby co jest dobre a co nie bo nie mają też serc, nic sami nie wiedzą i byli by niebezpieczną tłuszczą, a Buki ich doją i wilk syty i owieczka szczęśliwa. Ma swój kij, ma marcheweczkę na patyku i wie jak żyć, gdzieś przynależy i kibicuje. 😛

      11. No i Buddyzm 🙂

        Buddyzm jako Religia zapewnia dokładnie to samo, czyni ich nieszkodliwymi i odprowadza bioenergię strumyczkiem choćby przez pokręcenie młynkiem modlitewnym / intencyjnym to kwantowa podpinka do Ich zmarłych Guru / Bókóf. A Wyznawca co z tego ma? Takie samo nic i iluzję jak w każdej innej religii.

      12. Wyznawca ma nadzieję, że Buka odkopsa wiaderko Luszu w biedzie, pocieszy lub wyleczy, tudzież pójdzie w to samo miejsce po śmierci. Tyle że wyznawca ofiarował 200hektolitrów swej energii swojemu Buce, a jak dostanie to z łaski wiaderko i tylko po to by inni dawali też tam na lokatę. A jeden Buka ma miliardy strumyczków czyli Niagarę bioenergii. To jest sposób na przetrwanie Ciała Astralnego jakie potrzebuje zasilania z ciała fizycznego bo inaczej się rozpadnie. Taki sposób Bóków na przetrwanie i życie poza systemem Ducha, bo Ducha nie mają. To tylko błąkające się utożsamione energetyczne programy ciał astralnych.

        To to samo co system ubezpieczeń, to samo co system Bankowy. Taka sama religia, bo i pieniądz to wkład energii.

      13. Ja wkładam swój wkład, tworzę coś, napisałam co napisałam. Ci jacy to zrozumieją, przyjmą i wprowadzą korekty w swoim życiu, oraz przekażą dalej. Odprowadzą Mi po tyle samo energii ile włożyłam, powiedzmy razy 3 bo 3 przyjmie. Sprzeda to 30 a 30 300 000 a 300 000 3 miliardom ludzi i od każdego dostanę dywidendę energetyczną, w prawdziwej walucie. To mam NIAGARĘ bioenergii dopóki pamięć o moich słowach i ich skutki będą trwały w świadomości. Tak to działa. To jest wszędzie i to jest wiedza, już a nie religia. Ja zdradzam Bókóf jak Prometeusz.
        To niczego nie zmienia, od tej wymiany i relacji kwantowej nie ma ucieczki. Tylko po co nam religia i zasilać tych jacy nic nie wnieśli prócz iluzji? 😉 Ich ciała astralne pójdą w rozsypkę i recykling do ponownego obiegu, a energia wróci do Was. Nie wyobrażalnie wiele energii jaką zgromadzili przez milenia. Ich świetliste zamki się rozsypią … Wy wybudujecie nową Ziemię z odzyskaną swoją energią, wiedzą, świadomością, połączeniem wzajemnym. Bez Haraczów. 🙂 A ja będę bogata 😛 Choć ja mam nieskończone zasoby z prawdy i z Ducha bo Tworzę z niczego. Nicze by się ucieszył 😀

      14. Duchowi nie potrzebują Luszu, Sami stworzyli Wszechświaty i czasoprzestrzenie. Tylko Błąkające się ciała astralne potrzebują luszu, lub jeszcze żyjące w ciele już gromadzą by nie pójść do recyklingu. Wiedzą że nie mogą tego przeskoczyć więc tak chwytają się na sposoby.

        To wyższa szkoła jazdy, różnica w poziomie świadomości.

      15. Słowem My wiemy skąd bierze się ten cały Lusz i nie musimy go gromadzić ani kraść, ba sami jesteśmy samostworzeniem więc tworzymy bioenergię z niczego jak i materię. A inni nie wiedzą, nie umieją więc muszą kraść od dawców. Nie potrafią wyjść świadomością poza ten Matrix bo stąd pochodzą i nigdzie nie pójdą, ale da się żyć wiecznie nawet w tym ciele, właśnie dzięki tej wiedzy, dzięki dawaniu i dywidendom bioenergii.

        My jak bankierzy jacy tworzą walutę z niczego 😉

        Dla tego prawdziwi Bogowie nie potrzebują wyznawców i chętnie się dzielą. Acz nie pochopnie.

        Nikt za kogoś kogoś nie uczyni kim nie jest bo to nie był by on, nikt nikogo nie zbawi za kogoś. 😉

      16. A ściślej Prawdziwi Bogowie to Jeden Bóg, i wyraz Stwórcy. … I tu zaczynają się te schody, wielkiej tajemnicy tylko dla tego że ludzie na Ziemi i nie tylko byli za młodzi by to pojąć. Nie ma między nami różnicy, ale też nijak ma się to do nas. 😉 To kwestia świadomości i wiedzy.
        Wiadomo, jak się nie wie to się boi, to się zmyśla, to się buduje systemy, religie. I to nawet musiało tak być. Albo ściślej nie mogło być inaczej bo jak na siłę kazać nawet bukom stać się Bogami? kiedy oni mają tylko sposób i nie rozumieją. A nawet gdyby, to i tak to za mało by sięgnąć poza wszystko co się zna. …

      17. Musi być jakaś styczna kwantowa, nie pośrednik ale ktoś kto nie zmierza a przybywa, jego świadomość potrafi wyciągnąć i inne poza matrix.

        Tak jak powiedział Jezus. Nikt nie wstąpił kto nie zstąpił. Nie ma takiej opcji, choć też przyznał że możecie sami ale nie dacie rady. Bo nie znacie gdzie zmierzacie, nie wiecie czego nie wiecie nawet. Jak ja 😉 też nie wiem hee czego nie wiem.

        Mówi się o dzieciach indygo, tylko kto Im utorował drogę? I to w cale nie z poza Matrixa a z innych planet o nieco wyższym stopniu samoświadomości. Oni nie mogą Was przeprowadzić Oni mogą i są tu by pomóc na tej drodze. Owszem zmienić świat, ale z czarnego na szary. Gdzie do światła jeszcze? Jeden krok 🙂

      18. Patrzcie jakie to jest wszystko powiązane, swoim wzajemnie odbiciem jeszcze jak w lustrze ale w sumie na tych samych zasadach, jak na górze tak na dole 😉

        Teraz nawet widać o co tak na prawdę chodzi w tych dziwnych opowieściach o innych cywilizacjach, ich dziwnych praktykach, że jakoś współpracują o dziwo w tym dziwnym procederze, ba złowrogim procederze. To jak z podsłuchiwaniem przez drzwi, wiele sobie trzeba dośpiewać, a to po prostu tak jest jak jest, i to są prawa wszechświata. Tak i z tego się buduje, tym się karmi, w końcu nie samym chlebem i człowiek żyje 😉 Tylko nie rozumie, nie wie boi się, daje wykorzystywać skoro jest nieświadomy i płacze. Jak nad zasranym losem. Wszystkie opowieści nabierają sensu a nawet innego sensu gdyby przefiltrować skutki naszej percepcji lustrzanej. 😉 Ba wiadomo jak działa system, po co mamy być słabi i rozbici i kto tym się karmi i jak to działa, że to ma sens ale nie musimy na to pozwalać by być niewolnikami mentalnymi kilku cwaniaków. Okazuje się że System i religia to nie tylko Ci sami inspiratorzy, ale to w istocie swoje odbicie i dosłownie to samo. 🙂

      19. No jacy oni wszyscy mili, nikomu nie robią nic złego.Jak komuś „korytko” ucieka to przestaje być miły:
        …bialczynski said, on 19 Październik 2015 at 7:19

        Ponieważ przed moim wczorajszym wyjazdem do Wrocławia na Zjazd NTV zacząłem otrzymywać przez skrzynkę na FB pogróżki, że jeśli nie zrezygnuję i będę tam wykładał to wyląduję na cmentarzu albo w szpitalu, rozumiem że sprawa Polskich Pogan, czyli wyznawców Wiary Przyrodzonej Słowiańskiej będących jednocześnie Wolnymi Ludźmi, dla polskiego judeo-chrześcijaństwa podlegającego Jezuicie-Masonowi z Watykanu i dla członków-pośredników oraz podległych im rabów-wyznawców poglądów Korporacji Watykańskiej zgromadzonych wokół Delegatury Watykanu we Wrocławiu, nazywanej Kurią Wrocławską, stała się sprawą zagrażającą ich panowaniu nad umysłami Polaków. To prawdziwa klęska klechów i całej watykańskiej machiny propagandowej, dysponującej przecież bez ograniczeń kasą znanego w świecie banksterskiego banku.

      20. „”Słuchaj Majestic – nie bierz wszystkiego do siebie”” mnie to nie grozi ! szanuje zmartwienia potencjalnych ofiar które w swojej niewiedzy są zmanipulowani i pokrzywdzeni, taki ludzki odruch !!!,jak to określiłeś „papki ” , i właśnie żeby tej oficjalnej dogmatycznej prowadzącej na manowce się za dużo nie nałykali daje możliwość wyboru nie stawiam dyktatu może znasz co to jest (wolna wola) ,dziwi mnie, zresztą nie, ze internet nazywasz takim źródłem ? z reguły w oficjalnym zakłamaniu , wszystko co nowe, inne , odmienne, jest negowane znany chwyt i ju nawet nie podlega dalszej dyskusji , a Ty będąc teraz tutaj w internecie karmisz się tą „papką ” roznosisz te „papkę” ? produkujesz ją? praktycznie zaprzeczyłeś wszystkiemu co tu robimy ,i dalej jesteś obecny w jakim celu ? na Twoim miejscu obnosząc się takim stwierdzeniem , definicja, nie napisałbym ani słowa więcej ?! nie bierz tak samo tego do siebie , bo Ty nie pierwszy który stosuje takie metody i nie ważne ze coś tam okrężnie sprostujesz fakt jest faktem ,i tylko czekać jak wejdziesz w kontakt z następnymi „””internautami „”” podając im stwierdzenie ze rozsiewają i się karmią „””papka internetowa „””. stosując wolną wole rób co chcesz ? ja jedynie mogę coś życzyć doznaj siebie w tej wspanialsi i obfitości prawdy objawionej którą rozdajesz , doznaj ją również w owocach tej prawdy w Tych co ja otrzymają od Ciebie ,widzisz jaki jestem wspaniałomyślny, szczodry ! wiec do dzieła niech się kreuje anty „papka” powodzenia !

      21. oszołom pisze:
        20 października 2015 o 00:12

        –” jako pretekst do dyskusji o roli Kościoła i jednocześnie dla kontrastu o roli Świątyni Kultu Żydowskiego.” dlaczego prowokujesz ? i siejesz nienawiść co !? z takimi poglądami to nie Tutaj ! zapoznaj się najpierw z tym http://www.opoka.org.pl/biblioteka/I/IR/dlaczego_starsib.html i z tym
        https://www.youtube.com/watch?v=OQrZy8CgLq4 skoro widzisz różnice to Twoja sprawa ? chciałeś wyłonić zwolenników ? narobić zamieszania a później jednych i drugich obłożyć „papką ” ???

      22. Seja, do wszystkich Twoich słów. Przeczytałem je dwa razy. Dziękuję Ci bardzo Seja bo otworzyłas mi oczy, poraz drugi tak mocno. Ale teraz otworzyłas mi oczy na siebie samego. Właściwie zrozumiałem że poza ogólna wiedzą tego jak świat nasz wygląda nie zrobiłem nic ze sobą, tak jak byłem podłączony tak jestem dalej. Nie wiem też czy czasem przez to Wam nie zagrażam energetycznie. Widzę też teraz ze wcale nie jest proste, oderwać się od matrixa. Nie wiem też jak się za siebie w ogóle zabrać. Napewno podstawą jest chociaż by rzucenie papierosów. Dziwnie się poczułem tak jak by z miejsca wszystko do około mnie się oddaliło. Jak by świat dookoła się wyłączył, przestał liczyć. A i tak pewnie na chwilę. Widzę też że droga nie jest prosta do spokoju ducha, a już nie mówię do rozwoju duchowego. Nasunęły się mi też od razu pytania jak pogodzić to co jest do okoła z tym co w środku. Jak mam patrzeć na ludzi którzy mnie otaczają? Czy są tylko chodzące robociki, na których nie warto zwracać uwagi i z którymi nie warto utrzymywać kontaktu? Przecież trzeba pracować, poruszać się nie można się zamknąć w domu i medytowac. Przeszedłem się przed chwilą do sklepu i jak wracałem poczułem się jak bym poruszał się wśród duchów. Jakby otaczały mnie chodzące kukły. Czy to tak wygląda?
        Dzięki Seja ?, ale to takie pozytywne dzięki. Czekają mnie godziny przemyśleń. ?
        Jedno jest pewne, są dla mnie tylko dwie drogi. Albo ta którą Wy podążacie, albo żadna. W każdym razie każda oprócz tej pierwszej nie ma sensu. Cóż stare czyjeś stwierdzenie nabiera sensu. „nie masz (endy) odwrotu”

      23. Endy „nie potrafię rozgryźć jednej do końca. Buddyzmu” co w nim jest do rozgryzienia ? Buddyzm właśnie aby zachować tożsamość wśród religii , nieco zszedł na drogę religijności chodziło o to aby w jakimś sensie zakreślić reguły aby ludzie się z tym utożsamiali dawno temu miałem kontakty Buddhist Institute , New Delhi i niestety ale ciężko doszukać się tam idiotyzmów wiec jest z tego potencjalna nauka i wiedza , praktycznie w świecie zachodu nielicznym się to udaje , bo prawie wszyscy są w wyścigu szczurów jako populacja http://www.buddyzm.pl/pl/nauczyciele/102-polscy-nauczyciele

      24. Dwa dni temu byłam w tym samym miejscy to To Endy, ba gotowa byłam się niszczyć i robiłam to przez lata 😉 Bo jak żyć? A dziś? Patrzę na to inaczej, skoro to tylko iluzja? Z jakiej powodu mogę siebie skazywać na banicję, lub co najwyżej ograbić innych z czego? jak nie iluzji i złudzeń, apsik apsik prawda. 😉 I owszem jesteś skazany, na szczęście 😛

        Ja zaczynam do tego dorastać, szczególnie w kontekście rozmowy z wewnętrzną ugli women i korpoludkowa 😉 Może to i be, ale i c 😉

      25. W moim profilu psychologicznym piszę że jeśli będę w niezdrowych relacjach to mogę postrzegać ludzi jako dwuwymiarowe postacie tu dodam od siebie wycięte z kartek ksiąg. Jakie można bez żadnych konsekwencji skoro to bioroboty przebijać szpadą do woli. Ale to niezdrowa relacja nawet jeśli prawda. Nie wiem jak to powiedzieć, my mamy w sobie zachwyt i patrzymy na ludzi jak na braci, może nie zawsze czując miłość, czasem złość, niemniej jedno jest pewne. Trzeba Dawać z siebie, acz nie pochopnie i nie byle gdzie i będzie się otrzymywać nawet coś znacznie więcej. Do brania też się dorasta, to nie jest sprzeczne. Bez względu czy będzie iluzja, czy nie tak jest.

        Pisze o swoich przemyśleniach, no dziele się i nie trzeba też się ze wszystkim zgadzać, tym bardziej że trzeba żyć w zgodzie z sobą inaczej to krzywda na sobie, trzeba żyć na miarę. A ja się dzielę 🙂 tylko i aż.

        No i co do zagrożenia, kiedy to jest zgodne, pełne, a nie tylko wynikiem wmawiania sobie to nic nie zagraża. Ty Endy jesteś moim przyjacielem, bez względu nawet na to czy rozmawiamy czy się znamy co o tym sądzimy na swoich drogach. Ja też przebyłam tu długą drogę, uwielbiałam też religijne uniesienia, bałam się odrzucenia, przyglądałam się sobie i swym odczuciom i wdrukom nieuświadomionym lenkom. Skoro byłam poddana systemowi i indoktrynacji od urodzenia w zasadzie i nie znałam innych jakości, odczuć mimo iż wydawało mi się że jestem ponad to. Na to trzeba czasu i uwagi własnej. 🙂 Gotowości też. Miałam bardzo głęboko pod podszewkę wdrukowane poczucie winy, choćby nawet że temu się przyglądam. Spokojnie trzeba czasu. 🙂

      26. Wiesz Majestic 🙂 Dla każdego coś miłego, to jak supermarket z kolorowymi opakowaniami 😉 Ludzie są różni a system wypełnia luki. Braki na półkach, popytu i podaży. Zasada jest ta sama. Choć dla dobrego wszystko jest nauką, wszędzie znajdzie większe bądź mniejsze okruchy prawdy (na lep), warto je połączyć. Tak jak powiedziałam dla jednych wszystko jest religią, dla innych nie jest nią nic. Gdyż czego innego szukają, co innego pielęgnują, z czym innym niż relacja wyznawcy religijnego się utożsamiają, nie oddają się w rezonans. Nie mniej Indoktrynacja Systemowa w tym co na jedno wychodzi Religijna jest niezwykle szkodliwa, jak nie zabójcza bez względu na religię, nawet jeśli to Nauka. A nie ma Tylko to lub tamto, wszystko z tego wynika i się dopełnia. 😉 Podczas gdy każda filozofia na rożnych etapach dla różnych ludzi jest pożyteczna tak czy inaczej, ale każda religia to nie tylko wyraz problemów z sobą, lecz i System zniewolenia i redystrybucji bioenergii. Można by rzec okultyzm. Bo weźmy Buddyzm, przeczytaj co pisze na młynkach intencjonalnych? Czy w ichnich modlitwach, medytacjach … mantrach zawsze idzie to przez jakiegoś nauczyciela, jemu jest licencjonowane i do niego kierowane. To jak adres AP. Każda filozofia uczy Cię myślenia jak każda religia przesuwa system wartości na zewnątrz i zapobiega samodzielności nazywając ją świętokradztwem nawet jak nie herezją. Bo kto Cię nauczy inaczej? To jak szkolnictwo, wychowywanie tresowanych małp powielania. I dobrze jak w kółko, obracając paciorki w palcach. Ludzie całe życie spędzają u boku miścióf w klasztorach, bo chcą powielać drogę jakiegoś sławnego guru i co z tego mają prócz maskowania własnych problemów? Nic! W istocie nie znają siebie, nie idą własną drogą, ani też nie idą drogą swojego Guru a jedynie się indoktrynują i powielają schematy. I nic nie osiągają prócz odprowadzania luszu.

        Prawdziwy mistrz owszem będzie ale jakoś obok do pomocy jedynie. Powie Idz żyj, doświadczaj, a doktryna powie zakop się do grobu żywcem to będziesz jak ja bo ja się zakopałem kiedyś, ale dla czego i jak do tego doszło? Już nie poprowadzi inaczej jak do grobu. To religie biorobotów, ciał jakie pragną końca. Nie drogi. Prawdziwy Mistrz pogonił by wyznawców.

        I wiesz, zgadzam się z Tobą i nie mówię że Buddyzm be, ale po co Im było wstrzeliwać się w doktrynę, tę niszę na rynku? Bo zrozumieli że mentalność wyznawcy i tak gdzieś odprowadzi lusz? A skoro to iluzja to po co sobie i im odmawiać? Powiem Ci nie jest to głupie. Tyle że to dla jednych kosztowna a dla innych zyskowna zabawa w ramach matrixa. Siedli na tej grzędzie nowego świata i nie zgłębili dalej, zupełnie jak korporacje. Zawsze gdzieś też na górze tej piramidki jest jakaś Buka jaka sama nie rozumie albo aż za dobrze rozumie. Gdyby się sprzęgać kwantowo ze świadomością z poza matrixa to przynajmniej była by szansa wyjść w to nowe. I wracać gdzie i jak się zechce a nie iść do recyklingu jak kolejne Dalajlamy, podczas gdy to nie dalajlamy a utożsamienie. Ori i to zinfiltrowali. Jak wszystko. Jak ktoś nie wie co to Ori jak zwał tak zwał niech se ogląda serial Gwiezdne wrota w TV jakoś w dni robocze o 12 po 2 odcinki 😉 . Tam jest cała prawda choć w ramach systemu. Ale znamy coś innego? Ale o to chodzi 🙂 Na prawdę są tacy Ori, wszystkie religie / pradawne demony – dla Nich pracują. Na prawdę są tacy Goauld to Systemy / młodsze demony, na prawdę są tacy Pradawni to Archonci = my czyli Bogowie. Na prawdę jest to ukrywane jak i poziom technologii przed ludźmi. … … i jest to rodzaj dezinformacji bo przecież wiadomo, naoglądała się filmów 😀

        O tym B uddyzm nie wspomina prawda? 😉 Buddyzm nawet nie wie o recyklingu, nie wie o innych czasoprzestrzeniach / światach o czym wiedzą wszyscy nawet wikingowie 😀 … Mówię Ci okruszki prawdy w wypełniaczu, kolorowe papierki na półce supermarketu. Gdzie sami robimy za pokarm.

      27. SeJu oczywiscie te kilka tys lat Buddyzmu jest niestety nośnikiem tego rdzenia i oczywiscie nie należy się wylacznie w tym zamykać zwlaszcza w dzisiejszych czasach , niektórym to wystarcza bo i tak o wiele bogatsze od tego co wyrosło u innych , dlatego jest lekcją w miarę naukowa patrząc z naszego punktu widzenia sam fakt ze jest autentyczne i tak się wyraża a co istotne nie polega na dogmacie , gdyby nie miała jedynie znane religie i religie do wyboru i nic więcej, to co byś wybrała ? czy to co wiesz teraz wyniosłaś z miejscowej religii ? prędzej można by spekulować właśnie na buddyzmie i z tego rdzenia coś wyciągnąć , tak czy owak to buddyzm pozwolił odkrywać karty , przetrwał tylko dlatego ze był daleko i wysoko od fałszywej konkurencji i niewatpliwie był i jest podawany ciaglej presji , dochodzi tez dostosowanie do stylów zachodnich gdzie niektóre drogi celowo zostały zainfekowane , ale jak wspomniałem obecna duchowość byłaby całkiem inna bez buddyzmu jałowa bez smaku i z milionem dogmatów ,patrzy co z tego wynikło i do czego się przysłużyło .

      28. W każdym razie wiedza jest, podzielona na okruszki 🙂 I wszystkie te okruszki są niezbędne by zebrać całość. Nie można żadnego pominąć bo nie zadziała. Ale też te okruszki mają fraktalną naturę, z jednego da się odtworzyć wszystkie i to też jest fajne 😛

      29. W sumie nie cierpię matematyki ziemskich znaczków znaczy, bardziej częstotliwościami i wypadkowymi, kolorami i ich różnicami postrzegam. Ale to jest matematyka, jak meta wzór. … jak puzzle jakiegoś urządzenia jakie pokaże całość dopiero kiedy zadziała i się wyświetli. Taki tablet zrób to sam 😛 a tam cały net i kolekcja multimediów. Nie masz jednego wihajsterka i nie zadziała, wszystko można nawet w śmietnik wrzucić. No ale zawsze można się modlić do baterii 😛 I nie mówię że to źle, przynajmniej nikt jej nie popsuje. 😉 I na prawdę nie potrafię powiedzieć, która część jest mniej istotna a jaka bardziej. A zbudowano z nich taczki, grabie, widły i łopaty dodając swoje patyczki 😉 I oczywiście zgadzam sięz Tobą, ale moja Mama nie była glizdą i nie będzie 😉 Jeśli sama nie zechce. No a Buddyści pochodzą jak widać od Glizdy 😉 oczywiście żarcik 🙂

      30. Oczywiście słusznie uznajesz za zaletę syntezę prawdy ze wszystkiego 🙂 Wyławianie tych okruszków i olewanie że taczka się komuś rozleci 😉

      31. Niemniej cała wiedza jest w nas, nie zatańczą literki jeśli sami jej nie poszukamy swym umysłem, to najlepsze narzędzie, tablet, net, święte księgi czy relikwie lub artefakty mogą i powinny, jak śpiew Ptaków w Liściach wielkiego Drzewa pokazać że mamy rację, ale za nas tej racji nie pokażą bo każdy przeczyta co chce, na co jest gotowy. I zobaczy tylko to. Lub aż to i cokolwiek zechce i wszystko nawet aż do znudzenia ile pomieści na raz. 🙂 A poznanie przychodzi falami, przerobisz coś, dostajesz więcej ale wtedy kiedy się nie spodziewasz, kiedy nie szukasz, samo przychodzi to jak dar kiedy już możesz. Zupełnie jak by ktoś to wysłał w skompresowanym pliku dane logowania i serfujesz ile chcesz aż padniesz, to nie byle jabłko i byle eureka. To więcej niż Niagara informacji, widzisz słyszysz jesteś doświadczasz wertujesz gdzie i co zechcesz. To nie schiza to prawdziwa wiedza jak własne dziedzictwo, jak kronika. Do tego możesz przeskoczyć na krańce wszechświata, przyjrzeć się każdej śrubce, obejrzeć specyfikacje techniczne, projekty i plany nie ma żadnych tajemnic jeśli zrozumiesz a jak nie to trudno tracisz czas je przeglądając ale możesz. To dopiero jazda bez trzymanki 😛 Dodam że jak się nie rozumie czegoś i się tak zniechęci więc i wycofa mentalnie to się wylogowuje. Ale to logiczne bo się zamyka. Dla tego tak ważne są założenia, nie warto zakładać że się czegoś nie da. Bo się nie da wtedy 😛

      32. A jak się założy że się da, i że BA bez trudu będzie nam dane to będzie i przyjdzie i że sprawi nam to przyjemność, poszerzy naszą świadomość to tak będzie. Zwyczajne nastawienie i tak wiele może 😛 Nawet w prozaicznych sprawach to widać. Jednemu nauka sprawia Radość jak dziecku, a innego zmęczonego męczy. Za to dziecko jest nie do zarżnięcia. Będzie skakać po ścianach dla samej radości nawet tego skakania i się nie zmęczy.

  14. Qcyp prostymi słowami, flashback, to, a zresztą, lepiej nie da się tego opisać, dodam tylko jeszcze ze u narkomanów pojawia się głównie po spożywaniu LSD, rzadziej po grzybach, a przyczyną jest odkładanie się pewnego związku w mózgu, który może być uwolniony nawet po roku, nie przeżyłem, znam to wiadomo z kąd. W pozostałych przypadkach to już jest psychoza. A w ogóle to mnie pocieszyłeś 😛 Jak będę się oczyszczał przez kolejne kilka wcieleń, no to dziękuję. Nie polecam nikomu naprawdę. Nie warto. Zresztą nie muszę tego mówić. W sumie to ma sens takie długie oczyszczanie ciała astralnego bo w tym życiu już nie poszaleje, jestem w takim kole głupim trochę, piszesz ze nie powinno się wracać do przeszłości, no a ja muszę, nie w taki sposób oczywiście że muszę o tym nałogu gadać, tylko w takim że muszę pamiętać co robiłem, i co straciłem, i takie tam inne żeczy, no bo jak zapomnę to zaraz się coś trafi i pozamiatane. Jeden wielki flashback nałogu. Postaram się już nie wracać do porównań z tamtego życia. A wracając do oczyszczenia to może być jeszcze jedna opcja, wydaży się coś jeszcze w moim życiu co karmicznie wyrówna rachunki. Jeśli dobrze rozumiem że tak to działa. Albo się mylę.

    1. Seja: świadomości, znaczy skoro masz rację Qcyp 🙂 To spójrz, skoro można nawet i popsuć, to tym bardziej naprawić i to tu, samemu, bo mamy wpływ, ba regenerujemy się i przystosowujemy, namieszanie to też dowód na taką możliwość”
      Wiecie, kiedyś stwierdziłem jak zacząłem się interesować, nie, jak zacząłem rozumieć prawdę o nas, czy jak się obudziłem, stwierdziłem że po to może tak się stało z całą tą przeszłością moja, żebym mógł sobie to wszystko uświadomić, że to taki reset był mi potrzebny, zacząć od nowa myśleć całkiem inaczej.
      Może to właśnie jest kilka takich opcji, i jeszcze takie są o których nie wiemy. Jedni mogą się oczyścić już w tym samym życiu z jakiegoś tam bagażu, czy brudu wtłoczonego przez system. Inni potrzebują czy będą potrzebować kilka inkarnacji. Jeszcze inni muszą coś przeżyć by zacząć. Jeszcze inni muszą najpierw namieszać by poskładać się inaczej. I wiele innych jeszcze opcji, rozłożonych w czasie dla przeróżnych ludzi, ale którzy pojawiają się i kończą pewien etap w tym samym momencie. Etap dla planety, populacji czy ogólnie życia jako całości. Czas nie jest liniowy a jednak wszystko ma też początek i koniec.

      1. „jednak wszystko ma też początek i koniec” zależy do jakiego pierwiastka to przypiszemy ,do jakiej fundamentalnej podstawy, a zapewniam ze początek i koniec to złudne pojecie odsyłam do ostatniej prelekcji Adama Anczykowskiego mówi On o istniejących fundamentalnym budulcu który w istocie jest poza iluzyjnym czasem jest nieśmiertelny i nawet niema opcji samodegradacji jest sam w sobie jako nośnik .

    1. 🙂 😛 😀 … pisze:
      Twój komentarz oczekuje na moderację.
      20 października 2015 o 08:35

      🙂 ? ? … pisze:
      Twój komentarz oczekuje na moderację.
      20 października 2015 o 08:32

      🙂 , ? , ? …/DuRZo/. Cd.

      Nobo /Jo- 🙂 , ? , ? y śyćke moje *miki, spakowalim plecacki y śmygo-my ROSWESELNJONE /jo tyn we gogolach/ ? Drzambo drzepem______ Wp. – wyciełe 1-en copi___________________ / nobo nu wieta, nu On tyn s fajom ?
      http://www.supergify.pl/images/stories/ecard/zabaw4.jpg obUs 1-na, łopstalował nom wsiem bilety zy kUszeniem silnem na goroncom cykólatky ? …
      Y waśnie tamtaram bendziem uczęszczć na nju doświadczenja ?
      Jak Jo kochom być we ftem stanje. https://www.youtube.com/watch?v=lpOvdWek8X0
      Lo tego tysz 🙂 ćmoki wy oba boky…
      3-mta sie Kochane Ludziska Oba 3-czy…

      http://www.eioba.org/files/user28766/a212057/przycz5_small.jpg

      Pees. bednem na;
      Y 2-gy++++++++++++++++++++++++++++++++
      Koniec …
      WRZUĆ MONETE, WRZUĆ MONETE ? .
      http://www.humorpage.pl/obrazki/w/442_wrzuc_monete_zebrak_telefon_sluchawka.jpg
      Odpowiedz

      //
      Jak już komuś pisałem, jeśli nawkładane jest dużo linków, to z automatu WP idzie do spamu, no i czeka sobie aż to wyciągnę lub poślę w niebyt. Do tego niektóre adresy są traktowane jako spamerskie i taki wpis też ląduje w spamie, a tam rzadko zaglądam….

      Voytek – [Admin]

      1. 🙂 😛 😀 … pisze:
        Twój komentarz oczekuje na moderację.
        20 października 2015 o 08:37

        🙂 ? ? … pisze:
        Twój komentarz oczekuje na moderację.
        20 października 2015 o 08:35

        🙂 ? ? … pisze:
        Twój komentarz oczekuje na moderację.
        20 października 2015 o 08:32

        🙂 , ? , ? …/DuRZo/. Cd.

        Nobo /Jo- 🙂 , ? , ? y śyćke moje *miki, spakowalim plecacki y śmygo-my ROSWESELNJONE /jo tyn we gogolach/ ? Drzambo drzepem______ Wp. – wyciełe 1-en copi___________________ / nobo nu wieta, nu On tyn s fajom ?
        http://www.supergify.pl/images/stories/ecard/zabaw4.jpg obUs 1-na, łopstalował nom wsiem bilety zy kUszeniem silnem na goroncom cykólatky ? …
        Y waśnie tamtaram bendziem uczęszczć na nju doświadczenja ?
        Jak Jo kochom być we ftem stanje. https://www.youtube.com/watch?v=lpOvdWek8X0
        Lo tego tysz 🙂 ćmoki wy oba boky…
        3-mta sie Kochane Ludziska Oba 3-czy…

        http://www.eioba.org/files/user28766/a212057/przycz5_small.jpg

        Pees. bednem na;
        Y 2-gy++++++++++++++++++++++++++++++++
        Koniec …
        WRZUĆ MONETE, WRZUĆ MONETE ? .
        Y 3-CZCI LECI ZŁUP WP, cyco 😛
        Odpowiedz

  15. Wiktoria pisze:. coś ważnego tak szybko się nie zapomina hehe
    .. co ci będę się tłumaczyć .. jasność spójność to jest TO .. serce ma swój rozum którego rozum nie rozumie nie zrozumie :o)))

    Serce nie ma rozumu,jak każdy organ ma pamięć dlatego ta cała transplantologia jest funta kłaków warta.Po drugie serce, to przypowieść Jezusowa aby prymitywne ludziki obudziły w sobie zaawansowaną ŚWIADOMOŚĆ.JEŚLI CIE CIARY PRZECHODZĄ TO GDZIE CZUJESZ W SERCU? SZYBCIEJ WŁOSY DĘBA STAJĄ NA CAŁYM CIELE.Efekt elektryczny przemieszczania się elektronów, pamięci.

    1. Racja Qcyp 🙂 To tylko złudzenie i bio-elektro-kineto-magneto-chemia. Iluzja że serce to miejsce uczuć … To mózg działa w kilku trybach, sam też jest komputerem z usb do formy antropomorficznej ciała astralnego = utożsamiony program bioenergii. Przynależny ekosystemowi matrixa. A materia to energia, więc transplantowane organy to podpinki (dla tego zmienia się osobowość biorcy i nie ma zgodności organizm chce odrzucić pasożyta …). Swoja drogą Faraonowie o tym wiedzieli dla tego strzebli ciał, by zachować bioenergetyczną formę utożsamienia. Bo ona rozpada się wraz z ciałem (do roku widujemy zmarłych bliskich), są splątane kwantowo. Dla tego konserwowali ciała i organy na tysiące lat, a grobowce obkładali klątwami by wydłużyć sobie tak zwane życie pozagrobowe. Dla tego radzi się by nie iść do białego światła bo tam jest albo jakiś buka albo recykling do obrotu bioenergii już nie utożsamionej = skasowanej. A religie i systemy to redystrybucja bioenergii dla tych programów. Bo co niektórzy wpadli na to a ściślej powiedziano Im jak się zachować przy istnieniu nawet już bez ciała czyli wampirzyć dobrze jak na milionach nie tylko na najbliższych. 😉

    2. .. a kysz pyszałkowate pyszałki/wszechwiedzący autorytatywnie stwierdzający każdy przekaz traktujący jako pole do swego popisu ja ja se wiem najlepiej moje najmojsze!

      1. Nie ma żadnej swojej prawdy 😉 Jest tylko wielowymiarowa prawda albo nie prawda lepiej lub gorzej przedstawiona 😛

        Zawiść jest zbędna 😛

      2. ZAWIŚĆ TO MAŁO POWIEDZIANE!Dlatego warto milczeć>

        Można uleczyć każdą chorobę,
        ale nie każdego człowieka –
        Bruno Gröning

      3. Jednak pyszałek ma właśnie swoją prawdę którą głosi autorytatywnie właśnie .. zaiste.

        Pycha i i n s y n u a c j e są zbędne!!!

      4. .. bez zawiści i zachłanny dwa razy traci idź się głaskać Qcyp masz psa masz się do kogo przytulać i z kim gryść czep się asteroidy albo podeprzyj się Bruno Gröningiem zyskasz na wiarygodności :o))))))

      5. A swoją drogą znów sprawdziło się porzekadło :

        UDERZ W STÓŁ A NOŻYCE SIĘ ODEZWĄ

        Pozdrawiam nożyce .. JaSe i Qcip :o))))))))))))))))))))

  16. To smutne że głupcy są tak pewni siebie
    a ludzie mądrzy tak pełni wątpliwości.”

    Smutne,głupcy,mądrzy —–mam wątpliwości?

Comments are closed.