Alternews – 18.03.2014

Alternews – prowadzi Janusz Zagórski.

38 thoughts on “Alternews – 18.03.2014

  1. Tak że nic nowego panie Zagórski nie powiedziałeś. Myliłem się myśląc, że chociaż tutaj uda mi się wysłuchać w miarę obiektywnego spojrzenia na sytuację. A tu niestety ta sama papka jaką możemy notorycznie oglądać w polskich mediach głównego ścieku. Naprawdę żałosne

  2. Panie Zagorowski, tego belkotu sie nie da sluchac. Kto panu placi za wygadywanie takich bzdur, po czyjej stronie pan jestes? I to ma byc alternews? Zaserwowanie odbiorcom mainstramowego chlamu pan nazywasz alternatywnymi wiadomosciami? Hanba dla ntv i dla pana, panie Zagorowski !!!

  3. Fakt … pchaja nas na wojne… Niewazne kto z kim… gospodarka sie nie kreci jak jest zbyt wielu ludzi…. wiec znowu czas na reset gospodarczy a po wojenne klimaty sa przyjazne do zbudowania kolejnego wiezienia dla nas … Podobala mi sie wypowiedz na koncu alter news ale niestety malo tej mysli i przekazu slysze w trakcie wielu rozmow … o polityce i gospodarce, wojsku i calym aparacie . trzeba podkreslac ze piramida wali sie u podstaw, aby przypadkiem nie zapisywac sie do armi i nie wkrecac nastrojów bojowych… przy tej technologi ktora maja, dawanie karabinu w dlon jest jawna oznaka tego ze chodzi o samo zabijanie by na gruzach odbudowac nowe wiezienie NWO … ale NWO bedzie takim jakim chcemy zeby bylo …. kontrola sie wali … ludzie maja dosyc glupawych praw ustalanych przez oglupionych pseudomafiozow, ktorzy oslepieni papierem nie widza ze sami tez na siebie bat kreca… i tak kazdy wykonuje tylko swoja prace… policjant zbiera dzienny limit na drodze i gnebi obywateli za blachostki … zolniez tylko jedzie na misje, system kryminalizuje ludzi a potem ich zamyka wykazujac swoja skutecznosc odbierajac coraz wiecej praw w strosce o nasze dobro oczywiscie :D… darmowa energia…. kto kupi ten gaz i ta rope …musza zrobic reset by utrzymac sie w grze… ale jest jedno ale… Jezeli to my nie pojdziemy sie zabijac to oni nie pojda … putin nie pojdzie na runde z bushem czy innym tam gadem …
    przedstawienie trwa do puki są chętni
    wiecej tutaj :
    http://www.youtube.com/watch?v=yTY5yGjrkmg

  4. Tak naprawde to na wymioty zbiera jak sie slyszy takie bzdety o polskim patriotyzmie i ziemiach do odzyskania… Ponad 5 milionow Polakow wyemigrowalo z tej „umilowanej” ojczyzny Polski bez zamiaru powrotu. Ziemie polskie sa sprzedawane obywatelom obcych panstw. Posprzedawane juz jest cale narodowe dobro. Lekarze w Polsce sa pozbawieni etyki i humanitarnego zrozumienia dla swoich rodakow… No ale przeciez Ukraina i inne tam Falklandy sa wazniejsze od naglacych problemow w Polsce. Polityczne mordy w Polsce i „samobojstwa” sa juz niczym w obliczu sytuacji na Krymie..? Czy juz naprawde nie ma sposobu by zmienic Polske i uczynic ja prawdziwym Gniazdem Bialego Orla?

  5. TZW „zachod” to kupa szmaciarzy co znowu zawiedli ludzi w europie. Banda lobbystow bezpanstwowych rzadza na tym padole i juz nic nie ma wartosci. Unijne szambo rozebralo polandie bananowa republike poraz kolejny. Suwerennosc polandi i patryjotyzm juz zmarly. W dzisiejszym slowniku zmienia sie znaczenie slownictwa np. korupcja na slowo lobbing. A co do krytykowania rosji poprzez politykow republiki bananowej zwana polandia to ma sie tak ze dostali rozkaz od szmaciarzy unijnych i dzisiaj rosja ma byc be. Politycy zapamietajcie ze nie mysla samotnie wcale oni polecenia wykonuja.

    1. „W dzisiejszym slowniku zmienia sie znaczenie slownictwa np. korupcja na slowo lobbing.”

      BRAWO!

      1. 🙂
        ” korupcja na slowo lobbing.” 😛 „uranistczne” na słowo admin
        nui moderator. 😀 BRAWO!
        🙂

  6. Puszka Pandory Panie Zagórski została otworzona w momencie rozpadu ZSRR.
    Wtedy zniszczono zasadę nienaruszalności granic, nie wchodzenia NATO na tereny post sowieckie itp.
    Potem dobito tę zasadę rozwalając siłą Jugosławię i wyrywając siłą serce Serbii czyli Kosowo z ciała Serbii.
    A Krym to tylko naprawa dramatu rozpadu ZSRR kiedy Rosjanie wbrew swojej woli znajdowali się nagle poza granicami swojego kraju. Co więcej, w nowych krajach odmawiano im praw obywatelskich bo nie znali lokalnego narzecza.
    Czyli to tak jakby ci odmówiono praw obywatelskich bo nie znasz kaszubskiego albo góralskiego. A tak jest od lat na Łotwie i w Estonii. Tak chcieli zrobić Banderowcy na Ukrainie. Media i Pan Zagórski o tym milczą dyskretnie (i nietaktownie).
    Pan Zagórski uważa że zmiana granic dopuszczalna jest wyłącznie w tedy gdy jakaś mniejszość etniczna zacznie uprawiać terroryzm na wielką skalę, wtedy w obronie tej mniejszości (terroryzmu) należy zmienić granice siłą poprzez masowe bombardowania terroryzowanej przez mniejszość większości (Jugosławia, Kosowo, Irak, Libia, Syria) Banderowcy na Ukrainie dokonujący siłowego zamachu stanu też mają poparcie Pana Zagórskiego. I jednocześnie ten sam Pan Zagórski jest przeciwny wojnie, zagranicznej interwencji itp. Jak on to mieści w jednej główce doprawdy nie rozumiem ?.
    Ja już wolę pokojowe referenda. Tylko trzeba ucywilizować zasady ich powoływania.
    Tak żeby np Legnica z zagłębiem miedziowym nie mogła odłączyć się od Polski albo taki Katar od Iraku czy Cyranejka od Libii. I żeby te terytoria nie mogły się łączyć z odległymi krajami na zasadzie zamorskich terytoriów (kolonii). No i ingerencja obcych (odległych) mocarstw powinna być zabroniona. Tylko kraje sąsiednie które mają powiązania narodowe i historyczne z regionem podlegającym referendum. Referendum jest problemem lokalnym a nie globalnym jak dzisiaj to robi tzw zachód.
    To niestety trudne kwestie i nie będzie tu zgody między narodami.
    Zasada nienaruszalności granic była bezpieczniejsza.
    Niestety została brutalnie zniszczona, zamordowana przez zachód. (Jugosławia, Kosowo). Puszka Pandory została otwarta.
    A to oznacza dla Polski prędzej czy później utratę ziem zachodnich (w trybie referendum). I w to grają Niemcy z Rosją ręka w rękę.
    Oba kraje mają trochę do odzyskania.
    Na tym tle polskie „elyty” i Pan Zagórski wyglądają albo śmiesznie (gdy tego nie rozumieją) albo podejrzanie wręcz agenturalnie (gdy to rozumieją).
    Każdy sam musi ocenić czy to jest śmieszne czy podejrzane ale jakby nie patrzeć to jest to tragiczne dla Polski z której jutro zostanie tylko ogryzek a ten ogryzek będzie posługiwał się urzędowym językiem jidish i jako drugim dopuszczalnym językiem Polskim. I ta Judeopolonia będzie buforem między wschodem a zachodem.
    Taki widzę realny kompromis między wielkimi tego świata.
    Polacy nie mają w tej grze nic do powiedzenia.
    Polacy byli podmiotem międzynarodowym tylko przed 89r (polityka, gospodarka, eksport). Wtedy Polak reprezentował Polskę. Po 89r to już jest tylko kolonia zachodu.
    Dzisiaj Polak reprezentuje albo Polskę (bezdomny, bezrobotny, biznesmen na zmywaku, kelnerka, pomoc domowa, tania dziwka…) albo jakiś zagraniczny koncern zarabiający na terenie Polski i wykorzystujący w charakterze taniej siły roboczej miejscową ludność (inżynier, specjalista..).
    Dobrych snów życzę.

  7. Pan Janusz ma wgrany program antyrosyjski! Postrzega to co się dzieje wokół Rosji bardzo infantylnie. Przypomnę panu, że kiedy rozpadał się ZSRR zachód gwarantował ówczesnej Rosji że NATO nie będzie rozszerzać się na wschód jak jest wszyscy wiemy, nawet republiki bałtyckie są w NATO. Teraz to samo zachód chciał zrobić z Ukrainą. Czy sądzi pan naiwnie, że to nie jest wymierzone w Rosję? A tzw tarcza anty rakietowa przeciwko KRLD i Iranowi to też wierzy pan, że nie miała być przeciwko Rosji? NATOwski marsz na wschód jest realnym zagrożeniem dla Rosji i dla pokoju światowego. Piszę to jako Polak i Słowianin, który obserwuje rzeczywistość i staram się obiektywnie ją oceniać. A co do Kosowa to kolebka Serbskiej państwowości można rzec Serbskie Termopile i to UCK mordowało Serbów rząd w Belgradzie bronił Serbów przed zbrojonymi przez zachód bojownikami UCK. Pan wyjeżdża ze Srebrenicą dla usprawiedliwienia oderwania Kosowa od Serbii co to ma wspólnego jedno z drugim? W wojnie domowej w Jugosławii wszystkie strony konfliktu dopuszczały się zbrodni czyniły to oddziały paramilitarne wszystkich stron konfliktu. Nie wszystkie były jednakowo nagłaśniane bo media grały w tej samej drużynie co NATO. Np prawie nie pisano o czystkach i zbrodniach w Baranii, Krainie i Slawonii dokonywanych na Serbach przez Chorwatów. O Falklandy Anglia zaczęła wojnę Argentyną chociaż leżą te wyspy tysiące kilometrów od UK i mieszka tam kilka tysięcy ludzi a potępia pan Rosję o to że chce odzyskać Rosyjski Krym tuż pod nosem gdzie mają jedyną bazę ich okręty na morzu Czarnym gdzie przy obecnej władzy w Kijowie pewnie wkrótce byłaby kolejna baza morska usa? Miej pan chociaż trochę obiektywizmu w ocenie postępowania Rosji. Ja nie każę panu lubić Rosji czy jej przywódcy ale o obiektywizm mi chodzi. Pan jako politolog wie przecież, że to jest geostrategiczna gra usa i części UE przeciw Rosji to może się bardzo źle skończyć dla nas wszystkich. A Rosja powinna jak najszybciej budować gazociągi i ropociągi do Chin i Indii żeby zweryfikować rynki zbytu na surowce energetyczne bo UE chce kupować droższe paliwa poza Rosją.

  8. ” konstans pisze:
    13 marca 2014 o 15:57
    Dla mnie też numerem jeden jest Pan Janusz Zagórski i nie zgadzam się z nagonką prowadzoną przez część komentujących nie tylko w sprawie Ukrainy i Rosji, ale znacznie wcześniej. Najwyraźniej chodzi o zrażenie Pana Janusza do prowadzenia audycji. Dziennikarstwo to sztuka a nie drętwe, beznamiętne czytanie czegoś – do tego można użyć programu komputerowego. NTV bez Janusza Zagórskiego to nie to i nie warto tracić na to czasu!
    Gregory pisze:
    13 marca 2014 o 18:22
    Wiem że duża część widzów czeka zawsze na Janusza Z., swoim wpisem tylko to potwierdzasz. Miałbym jednak prośbę, o złagodzenie grubiańskiego tonu wobec ‚drugiego’ sprawozdawcy, chyba że przelałeś w tym miesiącu spory abonament i wymagasz…”
    Skąd pomysł, że słowa powyższe były krytyką skierowaną do któregoś z prowadzących?
    Chodziło o podkreślenie, że w przekazie ważny jest styl wypowiedzi. Zarzuty stawiane ciągle Januszowi Zagórskiemu wskazują raczej na jakąś akcję przeciwników tego świetnego dziennikarza. Proszę nie dokonywać nadinterpretacji.

  9. Skąd pomysł, że słowa poniższe były krytyką skierowaną do któregoś z prowadzących?
    Chodziło o podkreślenie, że w przekazie ważny jest styl wypowiedzi. Zarzuty stawiane ciągle Januszowi Zagórskiemu wskazują raczej na jakąś akcję przeciwników tego świetnego dziennikarza. Proszę nie dokonywać nadinterpretacji.
    ” konstans pisze:
    13 marca 2014 o 15:57
    Dla mnie też numerem jeden jest Pan Janusz Zagórski i nie zgadzam się z nagonką prowadzoną przez część komentujących nie tylko w sprawie Ukrainy i Rosji, ale znacznie wcześniej. Najwyraźniej chodzi o zrażenie Pana Janusza do prowadzenia audycji. Dziennikarstwo to sztuka a nie drętwe, beznamiętne czytanie czegoś – do tego można użyć programu komputerowego. NTV bez Janusza Zagórskiego to nie to i nie warto tracić na to czasu!
    Gregory pisze:
    13 marca 2014 o 18:22
    Wiem że duża część widzów czeka zawsze na Janusza Z., swoim wpisem tylko to potwierdzasz. Miałbym jednak prośbę, o złagodzenie grubiańskiego tonu wobec ‚drugiego’ sprawozdawcy, chyba że przelałeś w tym miesiącu spory abonament i wymagasz…”

    1. Niestety Janusz Zagórski prowadzi gorzej alternews od Pawła-na Pawle nie zasnąłem -na Januszu często.Nie powiem,że to było wygodne,bo na kanapce.

  10. Z dużą częścią wypowiedzi pana Zagórskiego w sprawie Ukrainy zgadzam się. To nie Ukraińcy zdecydują, co dalej z ich krajem. Wyszli spod władztwa Putina, a dostali się w szpony Eurozłodziei. Iście wybór miedzy szkarlatyną a czarą ospą.
    Co do rozbrojenia Europy i Polski. Euroland to geje, zboczeńcy seksualni i ludzie psychicznie zdeprawowani (skutki dorobienia się nieuczciwie ogromnych majątków i wpływów). Ci ludzie nie myślą o tym, że o wolność trzeba tez walczyć zbrojnie – już Rzymianie mawiali „chcesz pokoju, to szykuj się do wojny” – czyli trzeba mieć siły na tyle odstraszające, aby przeciwnikowi nie kalkulowało się napadać. W Polsce od kilkunastu lat nie dba się o armię. Większość tej kadry to biurokraci, którzy nie wiedzą nawet co to poligon (może ze szkół). Towarzysz Komorowski przez wiele lat był ważna osobistością w MON-ie w różnych rangach i on osobiście odpowiada za katastrofalny stan naszej armii.
    Gdy pozwalano tworzyć Kosowo nieliczni komentatorzy przestrzegali, że to będzie casus dla podobnych działań w przyszłości. Wtedy nazywano ich oszołomami (np. słynnego JKM). Dziś Putin kpi sobie z zachodu, używając jego własnej broni. Ciekawe, kiedy na Śląsku zaczną się podobne ruchy?

  11. Panie Januszu, trzeba powtarzać i to do upadłego wypowiedzi PO-wców, Wybiorczej itp. na temat Rosji zaraz po katastrofie smoleńskiej, aż do dni dzisiejszych.
    Rosja przez ostatnie 3-4 lata to był kraj praworządny, któremu bez żadnych obiekcji można powierzyć śledztwo, w którym zginął Pan Prezydent Lech Kaczyński i nasza generalicja.
    Rosja i Putin, to państwo któremu można było zaufać, w przeciwieństwie do niedobrych PiS-owców i moherów.
    No bo jak mogło dojść do zamachu? Putin to gołąbek pokoju i nie jest psychopatą, który atakuje ot tak, dla zabawy.

  12. Ciekawe rozważania na temat przyszłości Ukrainy.
    http://www.geopolityka.org/analizy/2746-robert-potocki-marcin-domagala-czy-warto-umierac-za-lwow-w-odpowiedzi-wladimirowi-zyrinowskiemu

    Moim zdaniem jedyny cywilizowany sposób na rozwiązanie tego niepasującego do siebie, sztucznego małżeństwa Banderowców z Ukrainą wschodnią jest cywilizowany rozwód. Rozwód np poprzez federalizację i podjęcie decyzji o kierunkach innych związków niezależnie od siebie ale w trybie referendum.
    To było by cywilizowane i naturalne rozwiązanie.
    Jednak „cywilizacja” zachodnia (w istocie bliskowschodnia czyli koszerna”) tego nie zaakceptuje. Oni chcą mieć całość i bez znaczenia jest wola tych co nie chcą do „demokracji”. Bo jakie ma znaczenie wola goja dla rasy wybranej ? Żadnego.
    Wola Polaków, Palestyńczyków i innych gojów znaczy tyle samo czyli nic.

    1. cd…
      Federalizacja poprzez referenda obwodowe mogła by obiektywnie zdecydować o granicach podziału Ukrainy na dwie federacje albo na trzy bo są tak naprawdę 3 Ukrainy. Jedna Banderowska (Lwów), druga Ukraińska (Kijów) trzecia Rosyjska (Donbas) .
      Podział na 3 Ukrainy implikuje kolejną wojnę o przeciągnięcie „drugiej” Ukrainy czyli Kijowa na swoją stronę.
      To jednak mniej byłoby zamieszania przy federalizacji Ukrainy na dwie części.
      Tu kosztem były by mniejszości po obu stronach sfederalizowanych autonomii.
      (jednak jakby nie patrzyć stosunkowo nieliczne).

  13. Hehe,polityka strusia prowadzona przez PO po Smolensku była ,bo nie stał za nimi zachód.Nie popierał zachod śledztwa bo…?bo oni sa wpólwinni.Kto miał interes wysadzić ze stanowiska prezesa narodowego banku polskiego ,który nie chciał juz brać krdytu w MFW a który poleciał tym tragicznym naszym samolotem? dogadali się z Rosją.Prawie nie mam wątpliwości.
    A teraz zalosna polityka wpieprzania się w cudze sprawy jakies zalosne groźby kogos kto niewiele prezentuje sobą i swoim krajem militarnie już nie mówiąc,gospodarczo .Bo teraz zachod robi za nasze plecy to będziemy udawać odważnych albo takich ważnych.
    po prostu niedobrze się robi od tego co w tej tv glownego nurtu wygadują .
    Była akcja .podstępna perfidna żeby z Krymu zonierzy legalnie przebywających rosyjskich zamienic na natowskich.Nie udało się .i co będą teraz szczuć na tą Rosje ,która oczywiscie w przeszlosci swięta nie jest .Ale w terazniejszosci ma swietą racje bronic interesów swoich i swoich obywateli.A perfidne rzucanie się teraz to tylko fałsz i obłuda ze strony naszych sojusznikow i nas samych jako Polski.
    i gratulacje dla Putina za ogranie tych obłudnikow.
    A Polska jest biedna i będzie biedna i jeszcze zapłaci za to co mamy w naszym rządzie.
    Rosja się liczy tylko ze swoimi interesami i szkoda ze Polska się wogole nie liczy ze swoimi własnymi interesami.Niestety.

  14. @ Alex. Gdyby rzeczywiście istniały jakiekolwiek dowody czy przesłanki dowodów że katastrofa samolotu z polskimi vipami była zamachem zostałoby to bezwzględnie wykorzystane przez zachód dla podważenia pozycji Rosji już dawno. A tak to tylko grupa polskich rusofobów sobie używa w tej grupie jest nasz prowadzący pan J. Z i pewnie Ty. Ludzie myślcie trochę, to nie boli. Kiedy ZSRR chciał instalować rakiety na Kubie omal nie doszło do wojny światowej a była to też odpowiedź na podobny krok usa w Turcji. Rosja jest od dawna otaczana bazami usa stąd jej obawy całkiem uzasadnione zresztą o swoje bezpieczeństwo. Teraz przez przewrót na Ukrainie usa zainstalowały by się na ziemiach Rusi. usa ma wszędzie interesy na całym globie innym chce odmówić tego na własnej ziemi.

    1. Zamach w smoleńsku mogły przeprowadzić nasze służby specjalne na spółkę z ruskimi przy cichym zezwoleniu elit zachodnich. Dlatego wszyscy siedzą teraz cicho w sprawie wraku czy dziwnych samobójstw. Jestem pewien że nasi maczali w tym palce. Zwłaszcza ci z byłego WSI.

    2. I z takim poglądem nie można się nie zgodzić.
      Ja tylko nie potrafię zrozumieć jak tego można nie rozumieć 🙂

  15. po wpisach widać że nawet tutaj pojawili się hasbarowcy z ambasady Rosyjskiej

  16. Szkoła tylko robi roboty, a gdy roślinka osiągnie dojrzałość – zasuwać. Nie pytaj, nie filozuj – bo to już będzie antysemityzm.

    * * *

    Kraj nasz, długi i szlachetny . . . Bla bla bla, – co każdy ma wiedzieć ten wie, nie będziemy tu reklamować Polski, jej legend i historii, i tysiąca świetlistych postaci – kto Polak, ten nie chciałby być jakimś Niemcem, chyba że jest dzieckiem i nie wie co robi; ani Japończykiem, ani nawet Amerykaninem; czy Rosjaninem.

    Tyle o naszym kraju, historii jego starczyłoby Cameronowi na 801 filmów. Ale do rzeczy.

    Nie wiem czemu ale wygląda na to, że na przestrzeni wieków wyróżnialiśmy się spomiędzy innych ludów tym, że chętnie i gościnnie przyjmowaliśmy do siebie obcych, jakichś napływowych ..prześladowanych Braci Ariańskich, czy innych którzy nie mieli schronienia – Żydów, Czeczenów, uchodźców z Wietnamu czy studentów z Afryki.

    Teraz jest taki motyw. Przewertujcie szybko zeszyt do lekcji o trudnym położeniu geograficznym naszego kraju, pomiędzy największym krajem świata a państwem najintensywniej wytwarzającym maszyny – nie licząc Czechów czy Szwedów, Litwinów bądź Ukraińców; że wszystkich nie wspomnę. -Teraz tak: jak są dzieje, i lecą te stulecia – to niewątpliwie kiedyś przegraliśmy, wiecie, w tych wszystkich wojnach. -Co działo się potem?
    no i może TO:
    http://www.cda.pl/video/115926b1/Krotka-prawda-o-Polsce

  17. @Bez nicka pisze: Gdyby rzeczywiście istniały jakiekolwiek dowody czy przesłanki dowodów że katastrofa samolotu z polskimi vipami była zamachem zostałoby to bezwzględnie wykorzystane przez zachód dla podważenia pozycji Rosji już dawno”

    – – Niekoniecznie i niespecjalnie. Polityka z tego mocarstwowego, globalnego pułapu (służb specjalnych) uważa między sobą na wymianę tzw. ciosów ‚poniżej pasa’. Wymiana tego rodzaju ciosów poszłaby w kierunku wypomnienia np. WTC i innych pseudoterrorystycznych ataków, właśnie za Smoleńsk; i międzynarodowe SS z góry to wiedzą: wzajemne wyniszczenie. Przedsmak takiej ‚wymiany’ dał Putin wypowiadając się (wyjątkowo…) dla The Washington Post przed planowanym przez „NATO” atakiem na Syrię. W wywiadzie insynuował prowokację ze strony USA -atak gazowy: 1500 ofiar cywilnych w mieście. Nie wiadomo jak bardzo przyczyniło się to oficjalne udzielenie wywiadu przez Putina, ale do zaatakowania Syrii nie doszło; to tak na marginesie.
    Tak samo Zachód jak i Wschód mają swe brudne, osobiste tajemnice, o których ze wzajemnością o sobie wiedzą. Zmowa solidarnego milczenia wokół tego typu spraw (np. Katyń, czy stan wojenny płk Kuklińskiego) jest już zasadą dobrze przetrenowaną w dziejach rządzenia tym światem

    1. Większość społeczeństwa nie chce ujawnienia tych mrocznych sekretów. Wolą nie wiedzieć i cieszyć się tym co mają. Ludzie wolą spokój od niepokoju. Każdy wie że prawo silniejszego nadal rządzi i taki drugi Hitler znów może gdzieś zdobyć poparcie.

      1. Każdy chce ujawnienia. Tylko to musi mieć ręce i nogi czyli oparcie w faktach w dowodach a nie być bajką, fantazją wymysłem podpieranym kłamstwami lub faktami wybiórczymi.
        W logice wiadomo że zestaw faktów wybiórczych równa się kłamstwo czyli NIE prawda.
        W sądach też to wiedzą i każą m`owić prawdę, tylko prawdę (bez kłamstw) i całą prawdę (czyli nie wybiórczą prawdę).
        Tylko wtedy wnioski logiczne są prawdą a wyrok może by`c sprawiedliwy.
        Nie dotyczy to oczywiście sądów w naszej koszernej „demokracji”. Tu wyroki zależą głównie od politycznych lub finansowych przesłanek. To tak bardzo przystaje do koszernej wizji moralności i praworządności.

  18. Sorry ale ciężko słucha się tak prowadzonego altrnewsa.Pierwsze wrażenie jakie odniosłem po wypowiedzi prowadzącego można skomentowac słowami pewnego elektryka -jestem za a nawet przeciw-.I to mówi czlowiek po politologii?Nie ogarnia geopolityki,nie widzi jak od lat za pomocą faktów dokonanych ,,siły nwo,, krok po kroku dążą do wytyczonego CELU? Poruszę tylko wątek z ,naszego podwórka,Czy to tak cięzko skladac te puzle,kto stał za stworzeniem Rosji bolszewickiej,jaka nacja piastowała najwyższe urzędy ,kto finansował tą rewolucję,jakie sily stały za obiema wojnami,jaką gehennę przeszły narody słowianskie,w tym Rosjanie.A co z Katyniem?To Stalin mordował?Czy Stalin móglby sam rządzic takim imperium? Jaka siła stała za Stalinem /wy macie stanowic drugi garnitur,nie pchac sie na najwyzsze stanowiska-mówi to coś?/Poszukajcie dekretów niejakiego trockiego jak upaństwawiał kobiety,które stawały się dobrem klasy robotniczej i konsekwencje tego, jakich argumentów uzywał gdy przyszły do niego glodujące kobiety z dziećmi.Poczytajcie o niejakim budowniczym Kraju Rad Swierdłowie czcicielu czarnej magi ,zła w czystej postaci a dzis tak promowany jego potomek na ntv.Stare przyslowie mówi ,ze jablko nie pada daleko od jabłoni.A w powojennej Polsce Kto tworzył trzon UB?Kto wydawał rozkazy ?Tajemniczy ONI a wykonawcami w wiekszosci i tam i tu ci sami ,tybylcy.By siac niezgodę międzu Slowianami.Ot co….

  19. Specjalnie dla pana Janusza by zobaczył jak wygląda ta wymarzona i tak pięknie przez niego opisywana „demokracja ” na „nareszcie wolnej” Ukrainie. A to już nie pierwszy film w tym klimacie jaki oglądam. Tak wyglądają prośby Banderowców o podanie się do dymisji ludzi Janukowycza. Posłowie Janukowycza którzy nie uciekli też głosują w takich samych warunkach. I to dlatego parlament przy pomocy mniejszości i zastraszonej reszty uchwala wszystko co Banderowcy chcą.
    Oczywiście o prześladowaniach na Ukrainie innych niż Banderowska opcja mowy niema.
    To Putin prześladuje i brutalnie okupuje mieszkańców Krymu.

    http://wiadomosci.onet.pl/ty-moskalski-smieciu-poslowie-swobody-zmuszaja-szefa-publicznej-tv-do-dymisji/lf19h#

    Chwała Onetowi że to puścił.

    //
    Podsunę to Januszowi….

    Voytek – [Admin]

    1. Putin zrobi lepsze cuda niż to klepanie po łepetynie-tam nawet pobicia nie było.Brzydko to wygląda,ale skoro sposób jest skuteczny i tylko honor zasrańca ucierpi,to wszystko jest fajnie.

      1. O kurde-zapomniałem ,że Janusz nawet brzydkich słów nie akceptuje-co sie porobiło z tymy yntelektualistamy.Mi się podobała rozmowa Janusza z Mirosławem Figlem-ale pokazywali ,że oczytani są i własne wnioski wyciągają.Teraz jak oglądam relację ze spotkania stowarzyszenia któremu pan Figiel prezesi,to nawet jednego słowa z sali nie słyszę-to jest dopiero Guru-Janusz mu do pięt nie dorósł.

  20. 🙂
    „Skupiać się na tym, czego chcecie, a nie na tym, czego nie chcecie.” 😀 Autor
    nieznany.
    🙂

    1. 🙂
      ” Nie lekceważcie potęgi waszej miłości i waszego współczucia. Nie lekceważcie wpływu waszych uśmiechów, z uścisków dawanym tym wokół was.” 😀
      🙂

  21. 🙂
    „Wyćwiczony w uwadze lub ukończony Człowiek
    zwraca uwagę na wszystko to co rodzi się w Myślach,
    uważa na to co wychodzi z ust
    i uważa na to jakie czyny wnosi w Rzeczywistość.”
    & „myślenie o katastrofach działa trochę jak samospełniająca się przepowiednia, a przejmowanie się niepokojącymi przepowiedniami pomaga im się spełnić 😀 Więc jakie myśli – taki ,stworzyłeś sobie świat.”
    „MYŚLI I SŁOWA BY ZNOWU BUDOWAĆ NOWY DZIEŃ, NOWY, NOWY DZIEŃ”
    😀 http://teksty.org/bajm,mysli-i-slowa,tekst-piosenki
    http://www.youtube.com/watch?v=pb-I8Uxzmgk
    🙂 Pozdro.

Comments are closed.