Alternews – 3.07.2015

W Alternewsie korespondencja Jerzego z Berlina i omówienie sytuacji w Grecji w aspekcie referendum wyjścia ze strefy Euro w niemieckich mediach.

69 thoughts on “Alternews – 3.07.2015

  1. Zamiast na wczasy zachęcam do głębszego przyjrzenia się życiu Greków.
    Grecja to niedaleka przyszłość reszty Europy.Przyznam się że czekam na to od 2008 roku a od 2003 zauważyłem wielkie rozwarstwienie na tak zwanych bogatych ,,mądrych” i biednych ,,głupich” hihihihihihihi

  2. Dobry tekst pokazujący to co się w globalnym świecie.

    http://wolna-polska.pl/wiadomosci/grecja-bankructwo-miedzynarodowego-zyda-2015-07

    Ten żydowski lichwiarski kapitalizm posilił się po upadku ZSRR a wcześniej PRLu i innych „demoludów”.
    To niestety solidaruchy wzmocniły wydatnie ten upadając żydowski lichwiarski kapitalizm oddają my do ograbienia cała Polskę.
    I grabią … od 25 lar bez przerwy.
    W winny jest oczywiście Jaruzelski i Kiszczak… a w żadnym razie solidaruchy.

  3. Ciekawe rozważania na temat konfliktu na Ukrainie.

    http://wolna-polska.pl/wiadomosci/co-po-noworosji-2015-07

    Wygląda na to że Koncepcja Putina to federalizacja Ukrainy i swobodna decyzja poszczególnych regionów o kierunku współpracy.
    To chyba jest demokratyczna koncepcja ?
    Bo mordowanie odmiennie myślących, bombardowanie miast pełnych cywili, palenie żywcem ludzi o odmiennych poglądach … to nie całkiem jest demokratyczne.
    Ale to właśnie te drugi działania są opierane przez PO i PIS czyli przez solidaruchy.

    To prosty dowód na to że solidaruchy to zbrodnicza organizacja (popieranie zbrodni to też zbrodnia).
    Smutne to. Bieganie do kościoła jak widać nie czyni człowieka lepszym.
    Takie bezbożne komuchy są przeciw tym zbrodniom.

    Świat nie jest czarno biały.

    1. A nie sądzisz że kolejna propagandówka New York Times odwracająca kota ogonem. Przecież NYT to taka sama żydowska gadzinówka jak Gazeta Wybiórcza.

      Trollingiem na przemysłową skalę zajmuje się tzw hasbara czyli żydowska instytucja dyskredytująca w sieci niewygodne dla mafii prawdy.

      W Polsce daje się obserwować ataki trollów na poszczególne komentarze do artykułów. Ich celem jest wyraźnie odwrócenie wymowy komentarzy z potępiania kolejnej bzdury lub kłamstwa rządzących na poparcie dla tej bzdury.
      Wpisy trolli zazwyczaj mają charakter obelżywy, złośliwy są krótkie i nastawione na atakowanie innych internautów i zwykle nie zawierają żadnych treści merytorycznych.

      Informacje które podaję ze źródeł Rosyjskich jakoś zwykle się potwierdzają.
      Informacje podawane przez mafijne media to zwykle dezinformacja mająca wzbudzać negatywne uczucia (sianie nienawiści) do tych którzy się stawiają mafii a pozytywne uczucia do zbrodni mafii.

      To przecież standard „moralny” mafijnych mediów typu GW, ONET, WP…
      Czyli to są klasyczne propagandowe gadzinówki takie same jak media Goebbelsa.

      1. @Oscar
        No tak, uderz w stół a nożyce się odezwą. W końcu przyznałeś się czyj punkt widzenia tu prezentujesz. Ja to wiem i dlatego chciałbym aby inni czytający Twoje wpisy też to wiedzieli, że prezentujesz tutaj poglądy swoich mocodawców, którzy na samej „wierchuszce” siedzą na Kremlu.
        Mylisz trolli z hejterami, pewnie świadomie!.

      2. Rosja czy Putin nie są moimi mocodawcami.
        Uważam jednak że w sporze z mafią (Ukraina, świat) mają rację, uważam że prowadzą politykę nieagresywną ale skuteczną defensywną, nie idą po władzę nad światem…ale nie dają się mafii pożreć.
        Czyli dokładnie odwrotnie niż mafia i zdominowany przez nią tzw zachód.
        Rosyjskie media są dużo bardziej obiektywne i logiczne w swoim rozumowaniu niż media mafijne które zalewają nas prymitywną propagandą i nienawiści do swoich ofiar i niczym nieuzasadnionej miłości do swoich najemników, zbrodniarzy, grabieżców (prywatyzacje, wyzysk pracowniczy, wyzysk kliencki).

        Ja po prostu popieram ofiary agresji mafii a nie popieram mafii jako największego obecnie na świecie zbrodniarza.
        Popieram też politykę Chin i co też mi płacą lub jestem ich agentem?
        Popieram heroiczną obronę Asada w Syrii (też mi płaci ?)
        Popieram prawa Palestyńczyków do własnego Państwa (pewnie mi płacą).
        Nie popieram PO i PIS (bo pewnie mi nie zapłacili ?)

        Sam widzisz że twój wpis jest idiotyczny.
        No ale taką właśnie logiką kieruje się mafia i jej pieski.
        Ape myślisz tak jak ta mafia (koślawa logika naginana do aktualnych potrzeb) … jesteś jej częścią, w sensie korzennym, służbowym, interesownym… lub jakimś innym
        Zgadłem ?

      3. Oskar przecież jeśli chodzi o ścisłość to każdy wie, że wklejasz, zasypujesz tym co Ci ktoś przygotował na każdą okazję, Ty jak pewnie 30 innych w pokoju 😉

        Inni piszą co Ty powielasz z takim bezinteresownym zapale, a jedzie mi tu czołg? 😉 Pewnie też ze 20 prowadzi blogi i publikuje na innych www.

        To wystarczy by zalać całe polskie media i osiągać swoje cele.

        Nie łudzę się też, gdyby boziu daj zdrówko nie Ty, zjawi się tu ktoś pod innym nickiem i będzie wklejał z równym zapałem, też za free.

        Inna sprawa że jest co pisać, wyłuskiwać, klecić i wiele z tego jest prawdą, wiele nawet podzielam jak pewnie wielu, ale wiele też jest naciągane i demagogiczne. W waszych wytycznych wszystko ma swój cel, nawet pochwała jakiegoś Żyda by nie było że antysemityzm czy rasizm się tu szerzy by skłócać i wjechać czołgami by wyzwalać …

        I nie jest to atak, Ciebie osobiście nawet lubię choć jesteś strasznym urzędasem. Rozumiem że robisz swoje bo co tak każą, nawet jeśli byś zgodził się z tym czy innym poglądem, to szef nie wie co musisz tu czasem czytać i nie rozumie, nie podziela. A co będziesz się wychylał, jedziesz z normą aby do fajrantu 🙂 Pewnie macie jakieś dodatkowe motywatory co do premii za wyniki itp 😉

        I myślę ze to jest obiektywna ocena, bez żadnych złych emocji choć może powinnam takowy przejawić, w końcu można powiedzieć ze jesteś internetowym prowokatorem. Ale też gdybyś nie miał czasem racji że złodzieje i że jest nie ciekawie więc bardziej powinnam się wnerwiać pewnie na to że masz co pisać. Pewnie powinnam się wkurzyć na Panią w okienku biura, urzędu, za biurkiem nauczycielskim, na pana policjanta i tak dalej.

      4. Przecież głupi nie jesteś by nie rozumieć że w zasadzie to jesteś po tych samych pieniądzach co i owa Mafia jak ją nazywasz, Racja stanu USA, Kremla i Banksteki, jak i Solidaruchy czy w ogóle NWO. Wszystkim jest na rękę wywołać zamieszki i mieć pretekst do zbrojnych interwencji, w tym Twórcom kryzysu.

        A tak na prawdę przeciwko czemu jesteś, nawet z urzędu to przeciwko Polakom, Polsce i Ludzkości w ogóle. Bo w tym względzie wszyscy grają do jednej bramki.

        A Twoja wypłata jakiej nie bierzesz, bierze się z Rosyjskiego Banku a z konta CIA, przelewem z Banku Szwajcarskiego z dyspozycji Watykanu. Pewnie nie wiedziałeś 😀 I pewnie manager zespołu każe Ci za kilka dni zmienić nicka. 😉

      5. Raczej nie chwal się tą wiedzą w pracy, bo możesz mieć wypadek na światłach 😉

      6. @SeJa
        Bzdury gadasz i nie brak ci bezczelności w tych insynuacjach.
        Opisałaś mnie jako jakiegoś urzędasa co pisze za pieniądze, któremu przygotowują teksty… który pracuje w jakimś zespole nie wiem pewnie propagandowym.. pewnie w Rosyjskiej ambasadzie.
        Za takie oszczerstwa należy ci się siarczysty policzek taki jak Korwin wymierzył Boniemu (też za kłamstwa choć za kłamstwa dotyczące jego samego a nie Korwina).

        Ja nie jestem żaden „my” jak piszesz. Ja jestem Ja.
        Mam swoje poglądy i je publicznie w internecie wyrażam (puki jeszcze w tej mafijnej demokracji można).
        Wklejam linki bo one są dobrym uzasadnieniem, wzmocnieniem, uargumentowaniem moich obserwacji tego zgniłego świata „demokratycznego”.

        Uważam że pisać o takich rzeczach trzeba bo ludzie nie rozumieją skąd się bierze zło. A zło można pokonać tylko wtedy gdy się wie za co się to zło przebiera, kogo udaje, jak kłamie, jakie są mechanizmy manipulowania ludźmi przez to zło, jak ludzi okrada, jak okłamuje swoimi mediami..
        .. i o tym piszę.

        To nie jest moje główne zainteresowanie ale jak widzę jak Polaków okłamują, jak solidaruchy łykają te mafijne kłamstwa, jak politycy, media, „autorytety” bezczelnie was okłamują , jak odwracają kota ogonem, jak ofiary nazywają zbrodniarzami a zbrodniarzy patriotami, bohaterami … to mam „mus” prostować te brednie, ujawniać kłamstwa, demaskować kłamców…

        Nie toleruje też świata oligarchicznego który zdrajcy budują w Polsce od 25 lat. Polska przedwojenna była właśnie takim krajem oligarchicznym jakże wychwalanym przez moim zdaniem głupich solidaruchów ale nie wszystkie solidaruchy są głupie, niektórzy to najzwyczajniej źli ludzie, zdrajcy, karierowicze, pachołki większych międzynarodowych bandytów.
        Tzw żołnierze wyklęci to obrońcy Polski oligarchicznej, Polski rządzonej przez żydów, KK i resztki Polskiej oligarchii zadłużonej po uszy u żydów (takie były realia przedwojennej Najjaśniejszej).

        Nie popieram systemu oligarchicznego budowanego na siłę przez neoliberałów i za chwilę PIS bo to też pachołek tej samej mafii a mafia chce systemu oligarchicznego i mafii w roli tej oligarchii (patrz Ukraina, USA, zachód..).

        O tym piszę bo to jest dla Polski i Polaków ważne.

        Kłamstwami i insynuacjami, oczernianiem godzisz bardziej w swoją opinię a nie w moją.
        Nie jesteś porządną osobą, ja wiem to na pewno, wiem przecież kim jestem i wiem że to co piszesz to są kłamstwa, podłe insynuacje a podłe insynuacje jak wiadomo piszą podli ludzie.
        To prosta logika.

      7. SeJa,

        Czy ty zawsze tak białe/czarne bez szarości i etapów pośrednich?
        Ja tam lubię czytać Oskara (zresztą cytuje często Neon24 na którym i ja bywam). Dzięki informacjom podsyłanym przez niego, mam dobry obraz na jedna stronę monety. Na drugą stronę spoglądam dzięki oficjalnym mediom i przez to mam komplet informacji o pierwszym poziomie wtajemniczenia. Dzięki temu mogę zobaczyć dokąd zmierza parowóz dziejów. Czy Oskar dostaje za to jakieś wynagrodzenie, czy robi to dla zysku ma już drugorzędne znaczenie. Podejrzewam, że gdyby nie tacy jak on, dostęp do informacji byłby bardziej ograniczony, no bo komu by się chciało tak tyrać jak oni.
        A tak na marginesie zapytam, SeJa co napędza twoje pisanie tutaj? Jakie kompleksy sprawiają, że musisz wylewać swoje nie tyle przemyślenia, co bardziej luźne skojarzenia? Co dostajesz od nas w zamian?

      8. O są jeszcze mądrzy ludzie 🙂 Jacy się nie miotają to w prawo to w lewo w tym teatrzyku. Przypadkiem natrafiłam na najbardziej idiotycznym blogu innego pracownika światła kontra kontra bardzo dobry komentarz, również z odnośnikami jakie ide se poczytać 😉

        http://aronjasnowidzdiagnosta.blogspot.com/2015/06/3-wojna-swiatowa-plan-dobra-i-za-czemu.html?showComment=1435243463857#c4263399609468345295

        Zaznaczam, nie odnoszę się do wpisu osobnika jaki przybrał tożsamość Aron, a jedynie do tego komentarza jaki zalinkowałam. Czemu? nie muszę wyjaśniać. 😉

      9. Tylko dodam zagłębiwszy się w dalsze odnośniki, że nie kijem Go to pałą i znów dwie opcje do wyboru przez niewolnika, nie ważne jakie opium wybierze …

        Media na pewno nie napiszą, bo i skąd mają wiedzieć jak to wygląda na prawdę i w całości. Jedno jest pewne, wszystko to jedna intryga.

      10. A co do Arona, co On mówi i czym to za-skutkuje?

        Na pewno mówi o Wojnie, o poddaniu Polski Putinowi … Na pewno mówi o wymianie duszy w ciele w tym u Putina. Tylko co to znaczy? To znaczy tyle co przejęcie ciała przez inny byt, tożsame z pełną kontrolą inaczej można to nazwać Opętaniem. Mówi też sam po sobie. Sprytnie Demony / Goauld zakłamują, infekują wszelkie prawdy by wywołać wojny i by ludzie nie zdawali sobie sprawy co tak na prawdę jest grane. Niby mówi prawdę, ale tak ją przekłamuje by w efekcie zatruwać umysły. Oczywiście piszę to tu, skoro powołałam się na komentarz z Jego stronki tu, a tam jest Żelazna cenzura i manipulacja.

        Właściwie całe media są tym „duchem” ogarnięte, ludzie myślą że coś robią, demaskują, a tak na prawdę, na prawdę to są manipulowani jak kukiełki. Prosty test, co by się stało gdyby wyłączyć media, wszelkie media i cały smog elektromagnetyczny. Po 3 godzinach zaczęli by wychodzić na ulice jak w filmie Surogaci, po tygodniu zapomnieli by o kryzysie, po miesiącu śmieli by się z zamkniętych banków, zaczęli by żyć zupełnie inną jakością, ze spokojem ducha, uprawiać ogródki, spotykać się, radować … Nagle dzieci miały by rodziców, zniknął by sztucznie pootrzymywany w mentalności kryzys, judzenie, wojny… Tak jak nie ma UFO, prawda? Ponieważ nie jest to w TV na skale prania mózgów. Tak to zagrożenie samo w sobie jest celem i sposobem indoktrynacji, niewolnictwa, pretekstem zaciskania pasa, … sensem istnienia opresji …

  4. Z komentarzy pod artykułem

    http://biznes.onet.pl/wiadomosci/ue/rosja-komentuje-grecki-wybor-ue-czeka-terapia-wstrzasowa/9hrweq


    ~dhdhd do ~k: „Jak finansjera wprowadziła „plan Balcerowicza?”.
    Fajnie. Teraz mam dla ciebie kolejny konkret. Od dłuższego czasu posługuję się nazewnictwem „międzynarodowa finansjera”, „finansjera”. Teraz czas udokumentować prawdę o rodzinach bankowych, a konkretnie o jednej, tej najważniejszej, która przejęła władzę nad złotówką.
    System bankowy to zamknięta figura

    Zamknij oczy. Wyobraź sobie koło. Duże koło, a w nim całe mnóstwo kwadracików, punkcików, prostokącików. Małych, dużych. Teraz przypisz nazwy do tych elementów. Koło to system bankowy, nazywam go systemem finansowo-kredytowym. Jest to jedyny, istniejący system światowy. Znajdują się w nim banki centralne i prywatne. Mają monopol na produkcje nowych pieniędzy, które co roku każdy kraj potrzebuje w dużych sumach, aby nie było recesji i bezrobocia.

    Każda firma, Kowalski, Smith, czyli osoby/podmioty, które wzięły kredyt, automatycznie trafiają do tego koła. Są punkcikami, kwadratami, prostokątami. Oprócz banków, w systemie znajdują się wszystkie państwa, instytucje, osoby, które mają kredyty. Zapewne będzie to 80-90% populacji światowej.

    Wszelkie recesje gospodarcze są sztucznie wywołane po to, aby społeczeństwo traciło pracę, firmy zyski, państwa wpływy z podatków. Konsekwencją tego stanu są bankructwa i przejmowanie nieruchomości przez system bankowy oraz olbrzymie zadłużanie państwa. Krach gospodarczy jest bardzo łatwo wywołać, ponieważ to banki przejęły kierowanie gospodarkami świata. Wystarczy, że przez 2-3 lata będą udzielać na lewo i prawo kredyty, aby następnie radykalnie je ograniczyć. Wtedy wywołują recesje i liczne bankructwa.

    Po co to wszystko piszę? Aby uzmysłowić ci kto jest największym okupantem Polski. Jest nim system bankowy, którym zarządza międzynarodowa finansjera. Przejęli w Polsce kontrolę nad NBP, złotówką, kredytami, podażą pieniądza w gospodarce. Innymi słowy decydują o losie wszystkich Polaków, ponieważ pieniądz rządzi gospodarką.

    Jak Rothschildowie przejęli kontrolę nad Polską?

    Nasi politycy nie tylko przy pomocy ludzi finansjery wywołali hiperinflacje na początku lat dziewięćdziesiątych, zastopowali wzrost wynagrodzeń, sprzedali i zniszczyli polskie firmy, ale oddali kontrolę nad gospodarką w ręce żydowskim rodzinom, które w latach 80 przed zjazdem w Gdańsku uzgodniły treści bezkrwawego przejścia z systemu A do systemu B.

    Wojciech Błasiak poseł na sejm w latach 1993-1997 tak to relacjonuje:

    „Ukrywanie i maskowanie rzeczywistych celów było regułą procesów szokowej transformacji w polskiej gospodarce. I tak w sektorze bankowym rzeczywistym celem przekształceń od początku transformacji, było przejęcie polskiego systemu bankowego w drodze jego prywatyzacji przez zagraniczny kapitał finansowy krajów Zachodu. Cel ten nigdy nie był ujawniony.

    Dowód na jego istnienie odnalazłem w przygotowanym dla Ministerstwa Finansów przez firmy NM Rothschild and Sons Limited oraz Acces Limited, opracowaniu „Strategia prywatyzacji banków. Raport końcowy” z maja 1995 roku. „Rozumiemy – piszą jego autorzy – że najważniejszym celem Ministerstwa jest wypracowanie wiarygodnej strategii prywatyzacji banków, która pozwoliłaby na ich prywatyzację przed końcem 1996 roku. W ten sposób Ministerstwo wywiązałoby się z międzynarodowych zobowiązań wynikających z umowy z krajami – ofiarodawcami 600 mln dolarów na Polski Fundusz Prywatyzacji Banków („PFPB”) (około 430 milionów dolarów z tej kwoty stanowi darowizna, a pozostałe 170 mln dolarów to preferencyjna pożyczka Rządu Japońskiego)… ”.

    Fakt istnienia takiego Funduszu, który był międzynarodową łapówką, a także podjętych zobowiązań, był ukrywany przed polskim parlamentem. W latach 1993 – 1997 jako poseł na Sejm, a przy tym członek Komisji Budżetowej i Finansów Publicznych i okresowo wiceprzewodniczący Komisji Przekształceń Własnościowych, nie miałem o tym pojęcia. Również więc w wypadku prywatyzacji sektora bankowego mieliśmy do czynienia z taką samą ponadpartyjną logiką działania, gdyż choć strategię opracowano dla rządu postkomunistycznego, to prywatyzację przeprowadził już rząd postsolidarnościowy Buzka, wyprzedając w ręce zagranicznego kapitału bankowego ostatecznie blisko 75% aktywów finansowych krajowej bankowości”.
    Kto jest odpowiedzialny za kolonizację Polski? zwiń

    A komu to zawdzięczamy ?
    …. już znacie tę moją mantrę… to smutna prawda o tym jak solidaruchy i KK z JPII na czele wepchnęły Polskę w łapy żydowskich banksterów czyli w łapy mafii.
    I to Putin walczy skutecznie z tą mafią nie solidaruchy z PO i PIS ale np KK z nowym Papieżem też tę mafię zwalcza.

    To gdzie zniewolona Polska powinna szukać oparcia ?
    Na Ukranie i w mafii jak to robią solidaruchy czy może tak jak Węgry czy Grecja… nie wspomnę o Rosji bo to wywołuje atak wściekłości u solidaruchów ale np Chiny to dobry choć odległy przykład do naśladowania. Chiny to po prostu kontynuacja drogi Gierka który wcześniej niż Chińczycy zaczął uprzemysławiać kraj..
    Chińczycy uczyli się od Gierka jak to robić (nie tylko od Gierka uczyli się na HongKongu, na Taiwanie..na Japonii) .
    Gdzie by dzisiaj była Polska na gospodarczej mapie świata gdyby nie solidaruchy ?
    To zadanie domowe do rozwiązania we własnym zakresie.

    1. Czyli powtórka z terapii szokowej planu Balcerowicza ?
      W coś takiego chcą wmanewrować Kukiza.
      Jest jeszcze w Polsce sporo do rozgrabienia.

      Ten Gierek w 10 lat zbudował tyle w Polsce że rządy solidaruchów i chciwy KK przez 25 lat grabieży nie zdołali ukraść wszystkiego.

      A ile solidaruchy zniszczyły strajkami w latach 80tych.
      Komuchy jednak budowały Polskę od 1945r ze skokowym wzrostem po pozbyciu się V kolumny żydowskiej w 1968r a solidaruchy najpierw rozwalały gospodarkę masowymi strajkami a po 89r jak doszły do władzy to wprowadziły do władzy znowu tę V kolumnę żydowską i rozgrabiały kraj dla siebie i dla zagranicznych mocodawców czyli dla mafii.

      Tak w skrócie można opisać historię Polski od 1945r do dzisiaj.
      W szkole jednak uczą alternatywnej historii, wybiórczej, propagandowej wersji historii.

    2. Kukiz opowiedział się za podatkiem katastralnym.
      Mam pewność że to ignorant.Nie ma pojęcia o światowej finansjerze, to tusk2.

      PYTANIE DO Kukiza;
      Czy jest pan za podatkiem katastralnym?
      Kukiz;Tak o ile będzie dobry dla Polski .

      1. Podatek katastralny ma sens jeżeli jest progresywny i z odpowiednim progiem zwolnienia od podatku.
        Podatek katastralny nie powinien dotyczyć majątków poniżej pewnej wartości czyli zwykłych ludzi (jeden dom, jedno mieszkanie, do 10 ha ziemi rolnej…).
        Podatek powinien dotyczyć własności wielkoobszarowej o wielkiej wartości. (jakieś pałace, obszarników, kamieniczników, obiekty przemysłowe itp, prywatne lasy, nieużytki).
        Chodzi o to by przywracać obywatelom przestrzeń życiową zawłaszczoną (czasowo a nie dziedzicznie) przez bogaczy.
        Przestrzeń albo pracuje na podatek katastralny albo oddaje się ją innym. Świat należy do wszystkich i nie jest nieskończenie wielki. Nie może być tak że pół Polskie (np lasy Polskie) należą do jakiegoś prywatnego żyda, czy Niemca czy nawet Polaka albo KK.
        Podatek katastralny pozwala ograniczać system oligarchiczny.

        No ale w Polsce pewnie będzie odwrotnie.
        Pewnie założą podatek katastralny na zwykłych obywateli i pozwolą się wykręcić od niego oligarchom i innym wyzyskiwaczom.

  5. Cisza wokół Iranu i rozgrywek na bliskim wschodzie jest pozorna.

    http://wolna-polska.pl/wiadomosci/hillary-clinton-zapowiada-ze-usa-zaatakuja-iran-2015-07

    Ukraina na chwilę przyćmiła kwestię Iranu.
    Po widocznej już klęsce na Ukrainie mafia wraca do kwestii bliskowschodnich.
    Jak wybroni się Iran ? O to muszą się martwić Rosja i Chiny.
    I pewnie się martwią.

    Gdyby tak udało się Iranowi dać mafii stosowanego kopa na płaszczyźnie militarnej to
    świat miałby więcej gwarancji bezpieczeństwa i mniejsze ryzyko III wojny światowej.
    Iran może obronić świat przed III wojną światową.
    Natomiast klęska Iranu to wzrost apetytów na wojnę po stronie mafii, znaczne pogorszenie się sytuacji geopolitycznej Rosji i chyba Chin, pewny upadek Syrii.

  6. Problem Edwarda G polega na tym, że próbował odtworzyć materialne możliwości dla wydobycia potencjału ludzkiego jaki znajduje się w tym narodzie.
    Jednak „SIŁY” , które sterują rzeczywistością nie dopuściły do realizacji scenariusza, w której POLSKA mogłaby osiągać sukcesy gospodarcze, polityczne i duchowe…

    Za każdym razem, gdy pojawiają się nowi TRYBUNI, szukajmy najpierw duchowości, potem sposobów materialnego wyzwolenia, a na końcu prób walki z domniemanymi przeciwnikami…:)

    Pozdrawiam – Thotal:)

    1. I to jest właśnie PIS. O tym pisze.
      To tylko jedna z dwóch głównych agentur mafii w Polsce. (PO i PIS czyli post solidaruchy).
      Mafia podjęła decyzję że wobec skrajnej kompromitacji PO teraz będzie rządził PIS. Jarek dostał polecenie promowania Szydło bo sam Jarek też jest mocno „kontrowersyjny”.

      Głosujcie dalej na przedstawicieli mafii… „na pewno się poprawi”.
      Solidaruchy to jednak albo świadomi zdrajcy albo niezdolni do samodzielnego myślenia naiwniacy. Pewnie i tacy i tacy.
      I to jest prawdziwy dramat dla Polski.

      1. I gdzie tu mowa o Polsce, tej wolnej chociażby. O prawie do życia, samostanowienia i jakiegokolwiek haha rozwoju. To kpina Zdrajców nie Kraj.

  7. Zbliża się jubileusz 11.lipca honorowego spoliczkowania Boniego przez J.K.Mikke
    Wszedłem więc na jego stronę partyjną i widzę na gł.stronie: „Kobietom nie należy się równouprawnienie, ale przywileje”
    To prawda. Równouprawnienie należy się zwierzętom takim jak kot, pies czy koń w normalnym cywilizowanym Eko/Wege społeczeństwie…cywilizacji. (Już 100 lat temu w Polsce w okresie międzywojennym, kobietom przysługiwały dodatkowe „3 dni” wolne od pracy…)

      1. Nie no jest manipulacja tym wpisem, poprawka nie poszła choć była zamieszona przed publikacją, no spoko, wiem pójdzie fajnie jak z niezmienionym linkiem, ważne że musztarda po obiedzie by wyszło na co najmniej idiotyzm.

  8. Kolejne podstępne zagrożenie dla Polski.

    http://wolnemedia.net/gospodarka/chca-zbudowac-w-polsce-wielka-arabska-dzielnice/

    Łatwo zgadnąć czyim pośrednikiem jest Kuweit.
    Z drugiej strony”zachwyt” Donka multikulti… ciekawe czy też go zachwycają znane z historii rzezie multikulti takie jak holocaust, Wołyń, Jugosławia, Kosowo, Ukraina, Syria…

    Taki los szykują zbrodniarze (bo to nie są idioci, oni to wiedzą) Polakom.
    „Multikulti” służy wyłącznie niszczeniu narodów, niszczeniu ich kultury .. zawsze w interesie mafii żydowskiej i ich kultury jako dominującej na kolejnym terytorium.
    Udało im się w USA , przenieśli to do Europy zachodniej a teraz chcą to samo zrobić w Europie wschodniej uporządkowanej narodowościowo po II wojnie światowej.

    Multikulti oznacza konflikty i w skrajnych przypadkach masowe mordy na tle narodowościowym, religijnym..kulturowym..
    Mafia żydowska takie sytuacje wykorzystuje dla swoich celów tworząc swoje V kolumny z narodów „multikulti” (Jugosławia, Syria, Ukraina… Libia..)

    To jest kolejny zamach mafii na Polskę.

  9. Polecam poczytać kolejne AdNowum.

    https://adnovumteam.wordpress.com/2015/07/10/wojna-domowa-na-ukrainie-10-07-2015r-141-dzien-od-nowego-rozejmu/

    Widzimy na wstępie bloga … jakie są „standardy” mafii przy rozwiązywaniu problemów międzynarodowych.
    Rosji odmawia się uczestnictwa w sprawach której dotyczą właśnie jej.
    Nie przypomina to wam Stalinowskich metod sądów zaocznych w których oskarżony i opluwany nie ma prawa uczestniczyć a tym samym nie może się bronić ?
    Dla mnie nic w tym dziwnego.
    W końcu tzw zbrodnie Stalinowskie to w istocie zbrodnie mafii żydowskiej (chazarskiej) która rządziła w NKWD. Dzisiaj ta sama mafia rządzi zachodem więc i metody są podobne …
    To pochodna kultury narodowej tej mafii (pogarda dla innych narodowości, pogarda dla prawdy, pogarda dla sprawiedliwości, pogarda dla praw człowieka, nienasycona chciwość… i pęd do ograbiania innych, słabszych, bardziej naiwnych.
    Pojęcie mafia dobrze oddaje obraz tej zbrodniczej struktury która usiłuje teraz zdobyć władzę nad światem Nad zachodem już zdobyła władzę, Rosja Putina się twardo broni przed bandytami.
    Polska za sprawą solidaruchów i KK JPII poległa w 89r i prawie całkiem już została rozgrabiona.

    Dzisiaj są dwie strony globalnego konfliktu .. mafia (zdominowany przez mafię zachód i NATO) i reszta świata.

    Polecam czytanie komentarzy.. wiele ciekawych informacji o Ukrainie których w mafijnych mediach nie znajdziecie.

  10. A tutaj dowód na to że są porządni żydzi na świecie.

    http://wolna-polska.pl/wiadomosci/slynny-zyd-potepia-israhell-2015-07

    Żyd też może być człowiekiem jak widać podobnie jak Niemiec w czasach Hitlera.
    Podobnie jak Solidaruch… choć dotychczas nie znalazłem takich przykładów.
    Pewnie dlatego że żyd to nacja a nie ideologia a solidaruch to ideologia podobnie jak Syjonizm, nazizm, kapitalizm, neoliberalizm.
    Porządnego człowieka nawet zdegenerowana kultura narodowa jego narodu (np Tora) z którego się wywodzi nie zdegeneruje, niestety musi być jeszcze inteligentny czyli musi umieć myśleć samodzielnie. Ludzie prości nie są do tego zdolni, ich determinuje ich kultura a raczej tradycja narodowa, wiara, dogmaty, środowisko… i propaganda.
    A masy są statystycznie „proste”.

  11. O tym jak powstało państwo islamskie.

    http://fatamorgan.neon24.pl/post/124069,powstanie-panstwa-islamskiego-siodme-wtajemniczenie

    W konsekwencji o tym komu służy.
    Zbrodnie ISIL to zbrodnie twórców tego państwa. Sami islamiści to tylko wykonawcy nie mający nawet świadomości w czyim interesie mordują, grabią i niszczą, planiści, stratedzy ISIS mieszkają w Izraelu lub na tzw zachodzie i pewnie wcale nie mówią po arabsku.

    Zbrodnie Hitlera wydają się mniej odrażające. Hitler mordował otwarcie z otwartą przyłbicą pod własnym szyldem.
    Dzisiejsi zbrodniarze mordują na nie mniejszą skalę cudzymi rękoma ukrywając jak tylko mogą swoją tożsamość sprawcy, decydenta tych zbrodni.
    A wiadomo że największym zbrodniarzem jest organizator zbrodni a nie wynajęty czy namówiony czy zmuszony do tego „cyngiel”.
    Zbrodni w krajach arabskich dokonuje zdominowany przez mafię żydowską tzw zachód. To są zbrodnia na gigantyczną skalę.
    Polska jest jednym z tych zbrodniarzy (raczej gorliwym pachołkiem tych zbrodniarzy).

  12. Zbrodnie Hitlera wydają się mniej odrażające. Hitler mordował otwarcie z otwartą przyłbicą pod własnym szyldem.

    Zgadzam się i szukam cały czas w głowie wyjaśnień, co się stało z ludźmi że pozwalają na zbrodnie/manipulacje/kłamstwa/szantaże? . Czy kiedykolwiek społeczeństwa, narody, jednostka ludzka zrozumie, będzie Świadoma tego całego teatru możnych tego świata i raz na zawsze pozbędzie się ich . Droga jest tylko jedna, pozbycie się pieniądza, wtedy ich ,,władza”obróci się przeciwko nim a MY ODZYSKAMY WOLNOŚĆ.

    1. Wystarczy zakazać prawnie systemów oligarchicznych, podobnie jak zakazano niewolnictwa, dyskryminacji rasowej, dyskryminacji religijnej itp.
      Wystarczy wprowadzić podatki realnie progresywne i wysokim progiem zwolnienia od podatku i pieniądze popłyną do milionów zwykłych obywateli a nie do oligarchów.
      Wystarczy by wielkie firmy musiały posiadać określone udziały państwowe.
      Im większa firma tym większe udziały Państwa.
      itd itp.
      To systemowe rozwiązania.

    2. A jak nie będzie oligarchów to Państwami zaczną rządzić ludzie wybierani przez naród w demokratycznych wyborach a nie marionetki oligarchów wybierane w przedstawieniu organizowanym przez oligarchów dla gawiedzi pod tytułem „wybory”.

    3. To prawda Qcyp, bez tego nie ma o czym mówić. Łudzenie się że pieniądz i pojęcie Zysku z Palca na czyimś grzbiecie ma jakiś sens jest zgubne. To nie ma nic wspulnego z Ekonomią a z wyzyskiem.

      Jakikolwiek podatek od przychodu, powoduje deficyt, a wszelki zysk to napędzanie inflacji i zmierzanie do kryzysu. Nie wspominając że to choćby najpiękniejsza maszynka ale samonapędzająca i z zasady oligarchiczna.

      Bo skąd ma się wziąć jakikolwiek zysk, odsetka …? Jeśli się nie dodrukuje pieniędzy? Inaczej to fizycznie nie jest możliwe. Ja Ci płacę 3 papierki, lub pożyczam. Ty musisz wydać 4 papierki by osiągnąć to samo (marża, wat …), lub oddać mi co najmniej 4 papierki z każdych 3 pożyczonych. Skąd wziąć brakujący 1 papierek? Z drukarni = inflacja czyli produkt traci na wartości i od nowa, już kosztuje 6 papierków a brakuje nie jednego a 2 papierki i tak dalej. To jest Zysk? To jest Ekonomia? To jest Wykrwawianie społeczeństw, demoralizowanie i zadłużanie narodów, to jest wywłaszczanie i niewolnictwo. To jest WŁADZA. Tu nie chodzi o pieniądz, bo Ci co go drukują mają Go jak wody w kranie i w takim że samym poważaniu, to nie jest też Ekonomiczne. To jest Niewolnictwo i Wyzysk, Władza nad Ludźmi ich umysłami i sercami, niszczenie Narodów i Świata … I nie ważne jak kto to pięknie zakamufluje czy nazwie. Nic nie bierze się z niczego, a obracając czapką śliwek, zawsze ma się czapkę śliwek i ani jednej więcej, więc skąd zysk? Ze śliwy. A w przypadku pieniądza z drukarni. Jak by kto nie liczył.

      1. Zyskiem jest praca na własną Zgubę i na powiększenie zadłużenia. Bo jaki kraj nie jest po uszy w długach? 😉 A pracują jak na niewolników przystało, za miskę zupy.

      2. Ekonomiczne jest dać wszystko za 0 papierków, to nie generuje Długu i rozwiązuje wszystkie problemy, włącznie z Dziurą budżetową, gdzie trzeba było wcześniej dopożyczyć u tych co drukują by łatać co roku dziurę jaka tylko się powiększy od karmienia jej.

        Wolne kreatywne i szczęśliwe społeczeństwo jest Ekonomiczne. Pieniądz jest zaprzeczeniem Ekonomi jak samo pojęcie zysku jeśli nie z Gruszy, Śliwy, Jabłoni, Kłosa, to jest Zysk co Ziemia darmo daje. I to co sami własnymi rękami dla siebie zbudujemy by żyło nam się lepiej. To jest zysk, z tego co Ziemia darmo daje, jak stopy, rudy, materiały bo przecież nie kosmosu.

      3. Żadne paciorki tego nie zmienią bo zasada zysku jest ta sama. Każdy chce zarobić nie stracić więc sprzedaje drożej niż nabywa, tym samym powiększa deficyt i obniża wartość towarów, co ZAWSZE powoduje recesję. Więc każdy zysk w skali każdego społeczeństwa jest STRATĄ.

      4. Ten system jest lustrzanym odbiciem Szaleństwa i opatrzności. Jest zaprzeczeniem nie tylko Ekonomii ale i zdrowego rozsądku jak i pełni władz umysłowych.

  13. To nie pieniądza trzeba się pozbyć tylko LICHWY!!!

    Są różne formy wymiany dóbr i usług, nie musi to polegać na długu…
    Kiedy nie będzie można handlować pieniądzem, ziemią, wodą i powietrzem, skończą się wszystkie problemy naszej cywilizacji, cywilizacji zdominowanej przez mafię o której słusznie prawi Oscar:)

  14. Zbrodnie Hitlera wydają się mniej odrażające. Hitler mordował otwarcie z otwartą „przyłbicą pod własnym szyldem.”
    – Jeśli pogrzebać głębiej, to Hitler też był wykonawcą wyższego planu (wtedy masońskiego) powstrzymania Komunizmu, Stalinizmu prącego na Zachód z apetytem tzw” od Oceanu do Oceanu…

    „co się stało z ludźmi że pozwalają na zbrodnie/manipulacje/kłamstwa/szantaże?”
    – prowokacje, ucieczki do przodu, operacje fałszywych flag, doktryna szoku, media plujące otwarcie widzom w ich godność infantylizowaniem społeczeństwa, itp, itd etc

    „Czy kiedykolwiek społeczeństwa, narody, jednostka ludzka zrozumie, będzie Świadoma tego całego teatru możnych tego świata i raz na zawsze pozbędzie się ich?”

    – – jednostka tak, na swą jednostkową potrzebę Wyzwolenia – być może właśnie przede wszystkim po to tu jesteśmy aby to zrozumieć, i pozbyć się potrzeby zbawiania całego świata z jej populacją „pseudocywilizacyjną”

    ” Droga jest tylko jedna, pozbycie się pieniądza”
    – – – ale jak?…. Jeżeli to nie stanie się JAKOŚ SAMO z SIEBIE, to żadna siła społeczna nie jest w stanie tego dokonać, zwłaszcza że wszystkie opozycyjne/w tym alternatywnie opozycyjne siły wobec WŁADZY nie widzą głównego problemu w MONECIE…

    1. Jeśli nie widzą problemu w monecie, znaczy mało widzą i jeszcze długo będą się babrać , tworzyć rożne systemy pozornie lepsze które i tak suma summarum doprowadzą do miejsca w którym jesteśmy obecnie.
      Zresztą wszędzie jest ten sam problem to ludzie tworzą ten chory system monetarny i są współodpowiedzialni za cierpienie Ziemi.Myślę że to jest fundamentalny powód że nie dostaniemy pomocy/kontakt z innymi Federacjami czy Cywilizacjami POZAZIEMSKIMI. 🙁

      1. 2xtak jest już niebezpieczne, a 3?!… 🙂 …to prawie spisek i zamach stanu

  15. Małodzietność/niedzietność europejska w ostatnim 50-leciu nie jest rezultatem (lub nie tylko) wygodnictwa podyktowanej zamożnością ,lecz czegoś innego…za spostrzeżenie czego niejaki naukowiec socjolog ekonomista w około 1990 otrzymał nobla. Są tym – ubezpieczenia emerytalne……..
    „Aborcja i eutanazja to dwie strony tego samego medalu. Z powodu braku rąk do pracy (starzejące się społeczeństwa) podatek emerytalny to połowa dochodu. Rządy państw słuchają buntu młodych robotników w związku z problemem wypłacania emerytur „starcom wampirom” i z wolna legalizują eutanazję…”
    od 1:20 h (klika minut)
    https://www.youtube.com/watch?v=w4vXhRGsVsM

Comments are closed.