Alternews – 30.01.2013

Alternews – prowadzi Janusz Zgórski

One thought on “Alternews – 30.01.2013

  1. Tomasz Łysiak – Gazeta Polska nr 1015
    „Nie dokonano w Polsce zabiegu pełnej dekomunizacji i deubekizacji. Nigdy nie poczyniono takich kroków ustawodawczych, które umożliwiłyby odpowiednie ukaranie stalinowskich oprawców. Na gruncie prawa i na gruncie świadomości społecznej. W efekcie tego nadal po ulicach polskich miast, w kolejkach do przychodni, na pocztach, w sklepikach i kawiarniach „kuśtykają” zgarbieni staruszkowie pobierający wysokie emerytury za to, że kiedyś pracowali kijem, pałką czy pięścią. Że strzelali z pistoletów w głowę niewinnych ludzi. Że z ich powodów płakały tysiące matek i dzieci. Oni są Prawdziwi.”

    Raport oficjalny (Anodiny, Millera i mediów) jest dezinformacją, rządowi eksperci nie chcą debaty z ekspertami niezależnymi, czego się boją (pewnie niewygodnych pytań i faktów)?! Jeżeli katastrofa byłaby taka jasna jak w ww. raportach to już dawno powinna zostać zakończona a szczątki samolotu w kraju.

    ze strony:
    http://astromaria.wordpress.com/category/spiski-a-nie-teorie-spiskowe/
    „…Jeśli czegoś nie wiem, szukam wiedzy i nie podejmuję tematu, dopóki się nie dowiem wszystkiego, co mnie interesuje. Dlatego, jeśli coś piszę, oparte jest to na solidnym fundamencie poszukiwań, przemyśleń i osobistej obserwacji oraz zweryfikowane przez praktykę. Dlatego żadne, nawet najbardziej zażarte dyskusje nie zmienią moich przekonań…”

    jestem tego samego zdania.

    Słowaccy piloci pokazali, że możliwy jest manewr touch-and-go tym samolotem.
    http://www.youtube.com/watch?v=HlVnx1sfkhI
    Polscy eksperci ustalili, że to kapitan tupolewa Arkadiusz Protasiuk wydał komendę „odchodzimy”, gdy samolot zszedł na wysokość 100 metrów, i wraz z drugim pilotem rozpoczął wtedy wyprowadzanie maszyny.
    29 maja 2010 słowaccy piloci pokazali w Piestanach nie tylko możliwość przejścia samolotu tego typu na bardzo małej wysokości nad ziemią i podniesienie go powtórne, ale także wykonanie klasycznego manewru touch-and-go, to zaprzeczeniem tego co twierdzą Rosjanie i tak zwani nasi eksperci.

    http://niezalezna.pl/9187-uchod-zadzialal-dlaczego-spadli

    A co eksperci na to? http://www.fakt.pl/Wypadek-Tu-204-wszyscy-przezyli-Katastrofa-smolenska,artyk

    Twierdzenie Rosjan jest to pewnie taka sama prawda że samolot nie był myty: http://www.rp.pl/artykul/858373.html

    W kwietniu 2012 r. ekipa brytyjskiej telewizji Chanel 4 zrealizowała eksperyment, w którym zdalnie sterowany samolot Boeing 727 uderzył w ziemię na pustyni Sonoran w Meksyku. Realizacja przedsię-wzięcia kosztowała równowartość 5 milionów złotych. Film dokumentalny, w którym wykorzystano nakręcone wówczas zdjęcia, zostanie pokazany w całości w październiku 2012 r. W Internecie pojawił się krótki fragment, w którym widać ostatnią fazę lotu i upadek maszyny.
    W eksperymencie występują analogie do katastrofy w Smoleńsku. Samolot opada z prędkością 225 km/h, czyli podobną do tej, z jaką tupolew uderzył w ziemię, a Boeing 727 to maszyna, na której Rosjanie się „wzorowali”, projektując Tu-154M. Badania Brytyjczyków wykazały, że samolot nie uległ znacznemu rozczłonkowaniu, a jedynie przełamał się na dwie części. W maszynie zainstalowano też manekiny z aparaturą pomiarową. Obrażenia tylko jednej piątej (22 proc.) z nich były śmiertelne.
    http://www.youtube.com/watch?v=54LQ51mSlBg

    Film dokumentalny Anity Gargas „Anatomia upadku”
    http://www.youtube.com/watch?v=HQRWr5pnZyI

    i artykuły o SMOLEŃSKU
    http://www.se.pl/film-o-smolensku,52861/

Comments are closed.