Alternews – 7.04.2015

Alternews – prowadzi Janusz Zagórski.

22 thoughts on “Alternews – 7.04.2015

  1. Zadziwiająca zbieżność prac nad rozwojem duchowym i finansowym Janusza Zagórskiego.Proponuję tak trzymać i robić kasę na pomocy poszkodowanym mind control i branym przez UFO.Tylko głupcy prowadzą fundacje,bo wydają-oznacza marnują otrzymane za nic pieniądze-wydają je przed ich pomnożeniem.Prostaki i partacze finansowi z wykreowanym dobrym sercem zabrali się za kwestie czysto finansowe-za fundowanie.Ani pan-panie Januszu ,ani jakikolwiek szef fundacji nie macie lepszego serca i czystszych intencji od zwykłego robotnika,a z pieniędzmi obchodzicie się gorzej niż zwykły człowiek-wam tylko dawać-zapełniać dziurę bez dna,bo jak kasę dostajecie,to ją zaraz wydajecie-zamiast pomnożyc wpierw,a potem wydać na cele statutowe.Nie macie kwalifikacji do prowadzenia fundacji.

    1. Fundacje chyba nie mogą prowadzić działalności gospodarczej czyli nie mogą pomnażać darowizn.
      Natomiast fundacje mogą być obdarowywane przez tych którzy zajmują się pomnażaniem kasy.
      Fundacja koncentruje się na trafionej dystrybucji darowizn.
      A darczyńcy zajmują się pomnażaniem pieniędzy.
      Taka jest idea.

      Ale jak jest idea i pieniądze to zawsze znajdą się dewiacje, mutacje, malwersacje… nadinterpretacje…

  2. http://www.fakt.pl/wydarzenia/milion-zlotych-kary-dla-baru-mlecznego-bo-przyprawial-jedzenie,artykuly,533935.html
    tak to sie niszczy ostatki polskich firm.Jak sie nie poddadzą koncernowej konkurencji to przyjdzie urzędnik i da kare taka ze nie ma juz z czego sie podnosić.
    Oto „polska”polityka.
    Sama znam dwie historyjki z zycia wzięte jakto urząd skarbowy karze przedsiębiorców za nic.”mimo ze wszystko jest wpozrądku to i tak musze panu dać 500 zł kary”

    i to juz sie dzieje.
    Takze oni te 50 % kar sobie w taki czy inny sposób ‚wypracują ‚.

  3. @ Vojtek. Z propozycją i pytaniem.
    Czy jest możliwe ukrycie na stronie tekstów, tak rozpoznawalnych hajterów i ewentualne otwieranie ich linkiem umieszczonym pod podpisem takiego autora ?
    Wydaje mi się, że również inni czytelnicy byli by zadowoleni gdyby teksty z tak negatywną energią nie waliły niepotrzebnie po oczach i emocjach.

    //
    Być może jest jakaś wtyczka do WP, która działa tylko na komentarze, albo którą można tak dostosować – nie wiem i po prawdzie nie mam czasu się tym zajmować… praca studia jest tu priorytetem.

    Voytek – [Admin]

    1. Prawda bywa bolesna… jak zastrzyk z antybiotykiem.
      Nie ma innej drogi.
      Ukrywanie prawdy jest jak udawanie że się bierze antybiotyk.
      To okłamywanie samego siebie, to droga do nikąd.

      „Hajter” może być obelżywe w stosunku do ludzi mówiących prawdę.
      Z drugiej strony cała sytuacja pokazuje gdzie mentalnie znajduje się „wolny” i solidarny narodek…

      Co tam cieszymy się z „wolności”… z bezrobocia 20%, z wymuszonej wielomilionowej emigracji, ze średniej na poziomie 30% średniej unijnej, z wielomiesięcznych kolejek do specjalisty … no i z obecności lichwiarzy którzy nam „dają” kredyty…z pracodawców („dających” nam pracę… za głodowe pensje na śmieciowych umowach)…

      Cieszymy się… wolnością.

      1. Mówienie prawdy, czy krytyka, to nie to samo co hajtowanie. Każdy ma prawo wyrażać swoje zdanie mając logiczne argumenty, bez obrażania i nienawiści. Bez szukania w każdym zdaniu czegoś czego można się czepiać bez umiaru i bez sensownego uzasadnienia. Kim jest taki anonimowy człowiek, czym pozytywnym się wyróżnia, jest obrońcą prawdy i wolności, czy chce tylko dopiec dla przyjemności ataku, może dla podniesienia poczucia swojej wartości.

  4. Trochę na temat działania lichwy.
    http://wolna-polska.pl/wiadomosci/problemem-nie-jest-dlug-problemem-sa-odsetki-lichwa-2015-04

    Dzięki lichwie możesz kupić sobie dom pod warunkiem że w ramach spłaty kupisz lichwiarzowi drugi taki sam a nawet większy dom.
    To jest oferta Solidaruchów dla młodych małżeństw czy w ogóle dla ludzi młodych.

    Lichwa rabuje ludzi biednych (bo to oni muszą brać wieloletnie kredyty)
    Likwidacja lichwy (oprocentowania kredytu) to jednocześnie likwidacja oprocentowania oszczędności w Bankach.
    A kto ma istotne oszczędności w bankach ? Biedni czy bogaci ?

    Jak widać lichwa plus oprocentowanie oszczędności w bankach to dwie korzyści dla ludzi bogatych a dramat dla biednych. (pogoda dla bogaczy) A to nie jedyne metody ograbiania biednych przez bogatych.
    Wszystko to zawdzięczamy Solidaruchom oraz KK z JPII na czele którzy tę lichwiarską zarazę zainstalowali w Polsce.

    Ustawowa likwidacja lichwy prowadzi wprost do zmniejszenia rozwarstwienia społecznego. A to rozwarstwienia jest wynikiem nie tylko lichwy ale i wyzysku konsumenckiego i pracowniczego oraz absurdalnych kominów płacowych.
    Niestety Polski władze od 89r nie reprezentują interesów narodu Polskiego a reprezentują interesy zagranicznych lichwiarzy i wyzyskiwaczy.

    Tylko Kołodko (za Oleksego i za Millera) próbował coś z tym zrobić ale zdrajcy go rozwałkowali (Solidaruchy, Kwaśniewski, PSL.. czyli mafia).
    Zarówno Oleksy jak i Miller zostali zgnojeni przez tę bandę poprzez spreparowane prowokacje polityczne i skorelowaną nagonkę medialną.
    A głupi narodek klaskał z radości… biją komuchów.
    No to narodek ma na co zasłużył.

    Polak niestety głupi i przed i po szkodzie.
    To się zmienia pomalutku.
    Czy wystarczy by obalić ten system wyzysku i zdrady narodowej ?
    Jeszcze chyba nie. Solidaruchy już wiedzą ale jeszcze nie rozumieją i nie wierzą w prawdy obiektywne.

    1. „Wszystko to zawdzięczamy Solidaruchom oraz KK z JPII na czele którzy tę lichwiarską zarazę zainstalowali w Polsce.”

      – te i podobne opinie powtarzasz nam za radiem maskwa, odkąd zacząłeś trollować na NTV.
      No a twoja przemożna miłość do komuchów rzuciła ci się na dekiel, więc zakładasz, że my nie mamy wiedzy, pamięci i rozumu, tylko czekamy na twoje tu pouczania i notoryczne przekłamania – wbrew oczywistym FAKTOM – by dowiedzieć sie na jakim świecie żyjemy.
      Jak widać – płacą ci od ilości stron.

  5. polki i polacy pojdzcie na wybory 10.05.2015. dokonajcie zmiany sami macie szanse wybrac innego spoza kanapowych cwaniakow -nowego swiatlego czlowieka

    1. A gdzie masz wartosciowy towar wymienny . Co chesz zmieniac . Trzeba swiat zmienic i uwolnic sie od haraczu galaktycznych opresorow . Ktokolwiek dojdzie do wladzy bedzie brany w nocy . Nie ma na to zadnej metody ochronnej tylko pelno mozgowa swiadomosc . Ze jak wezma to i tak sie nie zmienie poniewaz moja energia dominujacej sily jest moj spiryt .
      Jezeli bedzie taki przywodca w tym kraju , ktory sie nie zmieni pomimo zewnetrznych presji to go zaltwia inna metoda jakis rak albo heart atak albo poprostu samobojstwo . Moga tez zrobic z niego durnia w oczach spolecznosci , ktora kompletnie jest nie swiadoma galaktycznej manipulacji 🙂 A jak sie o tym mowi do niej to mysla ze nie oni tylko ty jestes czubem . Wiec swiat musi wiedziec , ze jest w odwiecznej opresji .
      Czystosc na wlasnym podworku . Bardzo piekna sprawa ale jakze nierealna jak widze caly obrzar zatrutej gleby dookola . Gdzie niegdzie rosna jakies fajne wyalienowane przyjezdne roslinki ale materialne buldozery niszcza je nawet bez drobnej zenady.

      1. „Brany w nocy” 😀 No Kalinka też tak uważam ;), i nic nie pomoże NIC że ktoś ma zasady, Piękną Duszę itp … tym bardziej Będzie wzięty na części i podstawiony taki sam, identyczniutki, tylko że to już nie będzie ten sam człowiek, i nikt nikt się nie kapnie czemu tak łamał przed wyborami 😉 Można się śmiać, ale to nie musi być w nocy, ani nawet w kibelku czy pod prysznicem, to może być gdziekolwiek, pomiędzy jednym łykiem kawy, a podczas mrugnięcia okiem, taki błysk pod powieką i już. A wiesz co jest jeszcze śmieszniejsze? Że nawet ten podstawiony/na nie wie że jest kopią, najczęściej faktycznie ma wymienione tylko kompletne oprogramowanie i strukturę neuronalną, ale jak trzeba choć bardzo rzadko jest taka konieczność wymienia się osobę w całości 😉 To dopiero heca nie?
        Wiem że, jest taka technologia bo to się stosuje nie tylko by podmieniać polityków i głowy państw, ale na przykład by podstawić sobowtóra na jakichś czas kiedy oryginał jest gdzie indziej. Taka też Bilokacja. Wiesz technologia to jak nóż, można dziecku chlebek ustroić, a można zadźgać kogoś. Zależy kto się czym bawi.

        Na pewno każdy zadawał sobie pytanie jak to jest możliwe, że Nigdy nie trafił się człowiek jaki by nawet w kampanii mówił dobrze a później nie knuł przeciwko ludziom i nic dobrego prócz pozorów nie robił. A to jest właśnie tak, że wygrywasz ale wycieczkę w jedną stronę, czyli do dezintegratora. 😐 A żądzą te same kukły, złodzieje, zdrajcy i Mordercy. To też Tylko dla niepoznaki, bo Oni sami nie wiedzą, myślą że po prostu wydorośleli, zmienili poglądy, zdanie, … Tak pomiędzy jednym a kolejnym łykiem kawy 😉

      2. Każdy na pewno słyszał powiedzenie że Zmienia się Głowa Państwa 😉 I dosłownie wymienia / zmienia się zawartość głowy 🙂

        Oczywiście nie kieruję się Filmami, ale mogła bym to udowodnić i zadziwić wielu jak wiele rzeczy jest na opak, jak na przykład Święta Wielkanocne, bo co? Bo tej nocy Zaciukali Jezusa? w kontekście ostatniej Wieczerzy i Pamiątki (łamanie chlebem na godzinę Zwycięstwa … ) I inne święto, Wigilia, gdzie łamiemy się chlebem i obchodzimy je z pierwszą Gwiazdą. Czyli Wigilia to Wielkanoc, a WiekaNoc to Wigilia. Bo w Wielką Noc urodził się Jezus, a w Wigilię w środę (noc Kupały pierwsza środa Wiosny, tym razem mieliśmy i kometę i zorzę i zaćmienie) o świcie Zmartwychwstał. Oficjalnie jest na opak prawda? Więc co jest fikcją a co prawdą, w medycynie, religii, polityce, nauce … ? To też przytoczę fikcję oficjalną film „Elizjum”, gdzie wygrywasz własną śmierć, a myślisz że cudowne życie. Tak jest właśnie z wyborami. Tak jest ze wszystkim. Polecam też inny dobrze to oddający film, „złodzieje ciał”, albo „w kręgu zła”, albo „oni żyją”, potocznie okulary Prawdy. A jako ciekawostkę dorzucę, choć niektórzy uznają ze już przegięłam lub się zajarałam czegoś, że i nazwy warzyw i owoców są na opak. Ogórek to pomidor, marchewka to pietruszka … Wszędzie tylko nie na Ziemi. Ale to nie przypadek, tak jak ze świętami, to po to by wyłapać tych jacy widzą, i po to by NIKT im nie uwierzył. A dla czego zamiast leczyć morduje się ludzi? A do leków i żywności pakuje się to co trujące? A to dobre jest wręcz zakazane i obwołane za szkodliwe? Też przypadkiem 🙂 Dla czego mamy mieć milion powodów do buntu, rewolucji i tysiąc na nią sposobów i pomysłów, powody do wojen ale NIGDY jak Cywilizacja cywiliZacją nikt nie widzi że Pieniądz to prawdziwy wróg? Podczas gdy Dajcie mi pieniądz, a nie dbam o to kto ustanawia prawa ktoś jawnie powiedział. Bo wtedy nawet podmieniać nikogo nie trzeba, to jest jak trucizna sama w sobie obok religii. I wszystko to w imię dobrobytu, a na odwrót niewoli ludzi, w imię życia a na odwrót morduje Ludzi. …

      3. Powtórzę bo tego niuansu pewnie prawie nikt nie wyłapie. Bo ja wiem że jest ciężko. Więc trzeba się jasno wyrazić. 🙂

        Co ma wspólnego z Ostatnią Wieczerzą, moment narodzin Jezusa? No jeszcze nic, prawda? To dla czego łamiemy się opłatkiem w Wigilię?
        Bo Opłatek ma wspólnego ze Zmartwychwstaniem i ostatnią wieczerzą. To czemu nie łamiemy się opłatkiem w Wielkanoc?

        Jest na opak prawda?

        To samo co do nazw. W Nocy Miriam powiła Syna, więc obchodzimy to na kolację z pierwszą Gwiazdą jako tą nawet Betlejemską. Więc dla czego to się nie nazywa Wielka Noc a Wigilia?

        A Jezus Zmartwychwstał wraz z promieniami Słońca o świcie, i obchodzimy to z rana, przy śniadaniu, więc dla czego nazywa się to Wielką Nocą?

        Też na opak prawda?

        Pomijając już że Wielka Sobota i świętowanie w niedziele mieli Ci Go zamordowali Kapłani i opentańcy. Bo raz że się udało Go zabić, a dwa minęła noc i nie zmartwychwstał. Znów na opak czyli przeciwko Jezusowi świętujemy jako jego wrogowie i wrogowie Ludzkości a nawet życia i siebie. Bo Zmartwychwstał po 3,5dnia czyli w środę. Ale to już pisałam. Więc nie jest to Chrześcijaństwo, a na opak Satanizm. Na co są dowody.

        Jakim Cudem ludzkość tego nie widziała i jest tak szalona? Nikt nie po-kojarzył i nie zauważył przez 2 tysiące lat?

      4. A dałam ten przykład byście zobaczyli, by do Was dotarło jak Was oszukano. Jak wszystko jest ukryte na wierzchu i nikt nie widzi i jak wszystko skoro nawet to jest na opak. Jak jesteśmy wolni od manipulacji.

      5. Jest na opak i jest pomieszane,chrzescijanstwo z satanizmem.
        Stary testament zupelnie inny od tresci w nowym testamencie.
        Jezus to chrzescijanstwo a stary testament to bardziej bóg msciwy zazdrosny i ządny krwawych ofiar z barankow-satanizm.
        Na mszy tez mamy oltarz gdzie sie pije krew i je cialo -wino i oplatek takie tam symbole.
        Nie widać ,no nie widać ,jak sie nie ma podstawowej wiedzy.Ja moglam dojsc do tego tylko po przeczytaniu bibli i nikt mi tego nie powiedzial.Ale nie tylko ja w tym samym czasie doznaje jakichs przeblyskow ,a dzieje sie to z wieloma ludzmi ,ze dochodzą do podobnych wnioskow w tym samym czasie.
        To chyba ta era przebudzenia,albo internet,albo nie wiem przypadek.Ale samemu sie bylo przeciez w tym zaslepieniu,wiec jest to zrozumiale dla mnie.Dzialają programy.
        Ale dawno temu byli juz ludzie wiedzący ktorych palili na stosie.
        Trzeba miec po prostu jakas tam wiedze ,wtedy wnioski same przychodzą.Jak sie nie ma wiedzy to logika nie pomaga.

  6. Przygotowywana jest kolejna zadyma mafii w Europie, tym razem w Serbii.
    http://jeznach.neon24.pl/post/121065,vojvodina-nastepna

    Przydługie ale pokazuje że to dokładnie ten sam scenariusz co w Jugosławii, na Ukrainie, w Kosowie, w Libii, w Syrii… a wcześniej w Polsce.
    Świat jest chory na jedną dolegliwość.

    Znowu ci sami wyzwoliciele i ta sama V kolumna…

  7. witam.dziekuje Kalina./czystosc na wlasnym podworku/ dodamzrozumienie tematu i jego znanie w swoim zaisnieniu energi przestrzeni w tu i tereaz indywidualnie jak kazdy swiadomie pouklada sobie te tematy wie i kontroluje dbajac o swa godna i wolna istote-to tylko tyle .Otoz jak skumuluje sie ok.10% danego narodu i dalej idac cywilizacji to juz TE CWANIAKI KANAPOWE /tzw. partie i bankokracja/ traci swe dominowanie -oraz galaktyczne sily o ktorych wspominasz zostana oslabine!!!!!!!!!!!!!! . Tak sie dzieje znam to z praktyki 60lat zaistnienia tu na tej planecie. 30-40lat temu plakalem w samotny z tymi tematami /zwano mnie ufo-ludkiem/Teraz widze ze pojawilo sie mnustwo istot podobnie swiadomie myslacuch czujacych i dzialajcych-tej lawiny juz nikt nie zatrzyma-wszak wiadomo ze energi nikt nie jest w stanie ZNISZCZYC!!”!!!!!!! mozna ja jedynie przemienic!!!!!!! i to wiedza cwaniaki!!!!! wiem kalina ze choc wskrocie opisalem to dzianie wiesz i rozumiesz. DZIEKUJEM Tobie -nasze polki i polacy to madrzy ludzie -Odwaga budzaca sie w nich uruchamia skuteczne dzialania!!!!!!!! i to widza oczy moje i slysza uszy a serce sie raduje. dziekujemy i to tyle komentarza do Kaliny komentarza . dziekujemy

    1. Ja tobie dziekuje tez , ze podziekowales mi:):) JaniePiotrze, Radujmy !!!sie wiec , ze nasza swiadomosc energetyzuje mozgi POlakow !, a serce podaza za nim . Moze tez byc odwrotnie w dwie strony jest OK 🙂

  8. Panie Januszu,
    Pani Izabela Litwin ujawnia w swych wykładach, że banksterska grabież Polski jest znacznie bezczelniejsza – lewar wynosi 28, nie 10 o czym Pan wspomina (na to zezwala prawo bankowe, uchwalone przez sprzedajną mafię rządzącą Polską).
    Tj. gdy bank ma w kasie 1 milion, to z tego stworzy sobie, z powietrza, 28 milionów w postaci kredytów, które w zębach przyniosą bankom klienci, plus prowizje i tłuste procenty.

Comments are closed.