Dlaczego bank nie broni swoich klientów przed oszustwem – Udo Bawarczyk

5 thoughts on “Dlaczego bank nie broni swoich klientów przed oszustwem – Udo Bawarczyk

  1. Panie Januszu przechodzimy istne piekło z takiej właśnie sytuacji nie wiemy gdzie się zwrócić oszukano nas na 155000 zł czy można prosić o jakiś kontakt jak się ratować? Pieniądze z konta udało się wyprowadzić złodziejom-cyberprzestępcom do Irlandii. Naprawdę wszyscy się odwracają i traktują nas jakby to była nasza wina. Chętnie przedstawimy nasza stuację dla przestrogi dla innych osób przed tymi bandytami.

  2. bank sam okrada,klientow Nie oddaje pieniedzy ktore klient wplacil Zarowno polski bank jak i niemiecki co istnieja,w polsce

  3. Bank PKO BP dziwnie działa. Oszuści mają prawdopodobnie ludzi w strukturach banku. Moją Mamę próbowali zrobić na wnuczka zaraz potem jak miała na konto w PKO BP dość duży wpływ pieniędzy, ktoś wiedział że jest starsza panią i ze można spróbować zaatakować. Źle trafili …. Wcześniej nikt się nią nie interesował. Myślę że mają za słabe procedury bezpieczeństwa. Mama przeniosła konto do innego banku.

Skomentuj Janusz Olędzki Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *