Nauka i Technologia Nowej Ery – 4.12.2012

Grafika i animacja 3D oraz jej praktyczne zastosowanie.
Autorski program Jaśka Łuszczki.

NTV z wizytą w Trzebnicy u pani Pauliny Jodestol.
Kontakt:
E-mail: sun_and_rainbow@wp.pl
tel: 48 609 491 296

9 thoughts on “Nauka i Technologia Nowej Ery – 4.12.2012

  1. Sluchajcie jest BARDZO WAZNA sprawa o ktorej chcialem powiedziec, myslalem nad tym cala noc i pisze z samego rana. Wczoraj ogladalem duzo filmow na temat Lucjana Lagiewki i z tym sa zwiazane moje przemyslenia. Po pierwsze uwazam ze jest oszolomstwem i naiwnoscia budowac i wprowadzac do uzytku rzeczy gdy jeszcze nie zbadalo sie praw fizyki jakie nimi rzadza. Ja chyba ODKRYLEM na jakich zasadach to dziala!

    Otoz wg. mojej teorii wszystko to odbywa sie zgodnie z zasadamy dynamiki Newtona tzn kazdej akcji towarzyszy reakcja rowna co do wartosci i kierunku lecz przeciwnie zwrocona. WIEC jesli sila w zderzaku zostaje przeksztalcona na ruch obrotowy to TO SAMO dzieje sie z pojazdem i pasazerem. Te sily sa spowolnione na WYSTEPUJA. Moze to byc dostrzegalne na poziomie atomowym (czyli nie dostrzegalne wcale w tym labolatorium z samochodzikiem!) Moze to byc cos jak prad albo promieniowanie. Po prostu te sily kraza przez jakis czas w tym obiekcie (osobie) i teoretycznie MOGA BYC SZKODLIWE DLA ZDROWIA.

    Dla przykladu ludzsie skaczacy do plytkiej wody na plasko chwala sie ze nic sie im nie stalo a tak naprawde uszkodzeniu ulegaja tkanki wewnetrzne. Podobnie moze byc tutaj, sily sa spowolnione, rozlozone ale wystepuja i nie wiadomo co robia z organizmem. Zreszta o ile wiem uczestnicy eksperymentow doznali tajemniczych uszkodzen organow wewnetrznych, i mniej wiecej to zapoczatkowalo moj tok myslenia.

    Tak wiec chce przestrzec zeby nie naduzywac tego wynalazku w naiwnosci ze nic sie nie stanie, to moze niesc jakies konsekwencje, nie mozna sie tak zdezac w nieskonczonosc dla zabawy. Jest to jedynie rozlozenie sil a nie ich likwidacja bo w przyrodzie nic nie ginie ot tak. Czyli w uproszczeniu, prawdopodobnie jest to roznica jak skakanie na glowke lub na klate.

  2. uau
    zazwyczaj programy Jaśka, wzbudzają moje niepokoje.
    np. technologia h+ jest odwróceniem się od duchowej/karmicznej ścieżki rozwoju i marszem w kierunku udoskonalania, modyfikowania i przywiązania się do materii jako wartości nadrzędnej. „jesteś Bogiem, wyobraź to sobie, sobie”…
    czy naprwdę, ze swoimi nieuświadomionymi pragnieniami i lękami, a nawet nieoczyszczonymi programami z poprzednich wcieleń (jak przekazuje hinduizm)
    mamy prawo do egotycznego stawiania sie ponad Absolut?
    chyba nie bardzo…
    ideologia roszczeniowego, niezaspokojonego ego jest podstawą panującego SYSTEMU UCISKU i degradacji plądrowanej planety.

    dzisiejsza audycja niesamowicie koreluje z teorią punktu zerowego – czyli z opisem rzeczywistości za pomocą fizyki kwantowej, dla której grafika komputerowa staje się świetną płaszczyzną odniesienia.
    przechodzimy z oserwacji rzeczywistości typu polygon czyli odseparowanych cząści (osobne przedmioty, organy ird.) do obserwacji voxelowej czyli nieskończenie dokładnego odwzorowania z morza jednakowych elementów zmieniających swoją pozycję (energia Pola).
    – b. ciekawa jest uwaga o możliwości przekształcania grafiki woxelowej jedynie w polu widoku kamery ::: czyli analogia do zmiany skupienia cząsteczem korpuskularnych na falowe przez uwagę obserwatora.

    mocne

    a co do bezwładności Łągiewki warto by było przeprowadzić badania jej wpływu na organizmy żywe. ponoć to doświadczenie podważa dynamikę newtonowską a przeciążenia nie występują.

    pzdr

  3. Co czujemy, gdy jedziemy rowerem po drodze i przejedzie obok nas duży samochód ? Powstaje pęd powietrza, który chce nas w siebie wciągnąć, niczym strumień rzeki.
    Samochód oprócz podciśnienia powietrza wywołuje podciśnienie , czego innego, to podciśnienie „czegoś innego” , powoduje to ,że gdybyśmy nagle zatrzymali się samochodem na drzewie to zostaniemy wyrzuceni przez przednią szybę w przypadku nie zapięcia pasów. Tym podciśnieniem które wyrzuca ludzi z foteli w przypadku nagłego zahamowania jest podciśnienie eteru, który płynie podobnie do strumienia powietrza za pędzącą materią. Eter otacza i przenika wszystko, dlaczego nie ma się zachowywać, jak woda, lub powietrze.
    Gdybyśmy mogli nagle zawinąć pęd powietrza przeciwstawnie do jego kierunku to zniwelowalibyśmy go całkowicie.
    Zderzak Łągiewki wychwytuje eter i nawija , wkręca go w swój wirnik niwelując jego pęd.

    Gdyby się tak głębiej zastanowić dlaczego pędzący samochód wywołuje podciśnienie, pewnie doszłoby się do wniosku, że pierwotną przyczyną tego są zmiany ciśnienia eteru za pędzącym samochodem.
    Dlaczego rakieta leci spalając paliwo ? Być może dlatego, że gwałtowny wyrzut spalanej materii , powoduje deficyt eteru w określonym punkcie, gdyż eter przenika każdą materię, deficyt eteru powoduje podciśnienie w danym miejsce i siłę pchającą rakietę do przodu.
    To takie luźne dywagacje na temat fenomenu zderzaka Łągiewki.

  4. Kowal: to nie lataj samolotami. Do dziś nie wiadomo jakdokładnie działa śmigło i właściwie dlaczego wytwarza siłę nośną.

  5. P.S.
    Na takiej samej zasadzie, jak zderzak Łągiewki działa , zwykły amortyzator olejowy, energia płynie tam , gdzie ma najlżejszy opór.

  6. Hi wszyscy
    Koval
    pomysl jeszcze jedna noc .Twoje myslenie intuicyjnie mi pasuje ale nic z tego nierozumiem .Im wiecej bedziesz myslal tym wiecej bede czytac na ten temat i wtedy moze cos zalapie .
    Oj Czas na nauke nadszedl dla mnie . 🙂

  7. Badanie wplywu na organizmy zywe wygladalo chyba w ten sposob: hej Juzek wejdz do windy zobaczymy czy nic ci sie nie stanie. Tymczasem (nie odbiegajac daleko od glownego tematu) chcialem zwrocic uwage ze sa programy komputerowe do przeprowadzania takich symulacji. Tylko pytanie co by wyliczyl gdyby pojawily sie nie znane mu prawa fizyki (chyba zawiesil by sie) No wlasnie czy da sie to wogole wyliczyc zrobic symulacje graficzna?

    Jak narazie nie widzialem zadnych takich symulacji prezentacji EPAR jedynie samochodzik z blaszka. W takim czyms nie widac sil w srodku tylko zewnetrznie mozna stwierdzic o nie spadlo wiec dziala, robmy to na wieksza skale. Nie tyle mnie interesuja SILY WEWNATRZ zderzaka co OBIEKTOW STYKAJACYCH SIE Z NIM (przeszkoda i pojazd)

    Jak wspomnialem wczesniej moga to byc teoretycznie nie widoczne wirujace powolnie sily (jakie powinny wystapic zgodnie z prawem Newtona) Acha juz wiem, najlepiej gdyby zrobili NOWY EKSPERYMENT PRZY UZYCIU WODY (pojazd i przeszkoda jako akwarium z ciecza) najlepiej lekko zabarwionej zeby sprawdzic czy sie bedzie obracac, czy sie wyleje albo zagotuje (przeciez energia moze zamienic sie w cieplo i choc nie widac zderzenia to moze osobie (pasazerowi) robi sie cieplej?

Comments are closed.