Stop nowemu porządkowi świata – 22.05.2013

Audycja zrealizowana przez NTV Warszawa.
Rozmowa o szkole przyszłości – „Nawigatorzy Jutra” z prof. Andrzejem Zawiślakiem.

Janusz Zagórski w komentarzu do ostatnich wydarzeń (podpalenie domu Tomasza K.) w powiązaniu z procedurami kontroli umysłu i systemu Echelon.

System podsłuchów. Echelon POLSKA. Reportaż realizowany pierwotnie przez TVP Olsztyn, niestety z wiadomych względów władze tvp nie zdecydowały się na jego publiczną emisję. Nie mniej jednak „jakoś” trafił do internetu 😉

Materiał z I Konferencji o chemtrails (smugach chemicznych na niebie), a w nim wystąpienie Łukasza Bartoszewicza referującego raport Izby Gmin Parlamentu Brytyjskiego na ten temat.

 

 

22 thoughts on “Stop nowemu porządkowi świata – 22.05.2013

  1. Witam!
    Mam pytanie. Jak możecie zapewnić anonimowość, jeżeli wszystkie informacje telekomunikacyjne są monitorowane przez system ECHELON! Pozostaje tylko poczta, albo kontakt osobisty.
    Panie Januszu, pana numery tel. są już dawno monitorowane, jak można się domyśleć!

  2. Przy takiej technologi szpiegowskiej na pewno katastrofa smoleńska nie była żadną tajemnicą- albo ,po co wyrzucamy pieniądze na tak bezużyteczną technikę.
    Jedyny wniosek, jaki się nasuwa to ,że u władz są nasi wrogowie, psychopaci.

  3. Ta uwaga na temat Smoleńska w materiale pana Bartoszewicza była zupełnie nie potrzebna. Odnoszę wrażenie że napracował się przez ten cały czas trwania swojego wystąpienia, aby wygłosić to jedno zdanie.
    Nadmienię tylko że nie jestem zwolennikiem żadnej z wersji tego tragicznego zdarzenia

  4. Zamach nozowy w Londynie wyglada dziwacznie, fikcyjny? W oryginalnym nagraniu kobieta z zakupami przechodzi obok zamachowca jak gdyby nigdy nic i ten nie ma krwi na rekach. To co pokazuja w telewizji jest edytowane, jest ucieta scena gdy kobieta go spokojnie mija (tylko zbliza sie i uciete ujecie) a na jego rekach sa czerwone rozmazane (nalozone komputerowo?) czerwone plamki i lektor mowi ze ma krew na rekach (sugeruje to widzom) Na ulicy tez zero krwi, chyba zapomnieli ten fragment edytowac, albo robil to ktos bez wprawy i olał sprawe. Mozliwe ze ten afroamerykanin nawet nie wie ze jest zamachowcem, moze powiedzieli mu ze kreca jakis film (zatrudnili go jako aktora) a potem przyjechala policja i ich wystrzelali zeby nie bylo dowodow. Dziwne nie mogli ich zlapac i dziwne ze stali tam tak dlugo i chodzili obok „ciala” wyglada na to ze nie wiedzieli nawet ze sa „zamachowcami” frajerzy aktorzy? Naprawde bardzo dziwna sprawa, z pewnoscia najbardziej kuriozalny zamach jaki widzialem.

  5. Rzeczywiście ta uwaga nt. Smoleńska b. cienka.
    Ja się interesuję koszykówką, stąd wiem, że sprowadzenie Rodmana do Chicago w latach 90tych to wynik nieporządku w transferach…

  6. ECHELON – w sieci globalnego podsłuchu.
    Raport Maxa Kolonko.

    http://maxkolonkoblog.com/?p=491

    Kwasik nic nie wie, nie słyszał…
    filipińska choroba mu jeszcze nie przeszła…
    🙂
    Traktat Wolne Niebo, Codex Alimentarius, ACTA, INDECT…
    też pewnie nic nie wie – był w końcu prezydentem tylko 2 kadencje…

    Ale z Siwulcem namawiać do jednej waluty i jednego języka w UE to już chętniej…
    Następnymi postulatami Europy+ zapewne będzie światowy rząd i elektroniczna waluta…
    – najbardziej parodystyczne wystąpienie w tym materiale

    Niesamowite… analiza danych – przesłuchiwanie rozmów nie jest podsłuchiwaniem.

  7. „System podsłuchów”
    Jeśli się nie mylę, to ten reportaż został wyemitowany w tv.
    Oglądałam go na którymś ogólnie dostępnym programie;
    odnoszę wrażenie, ze było to jakieś trzy lata temu, a może i cztery.
    Zbyt dużo informacji ostatnimi laty przepływa przez nasze ciała, by móc wszystkie je ogarnąć w szczegółach i co ważniejsze zapamiętać.
    Jeśli oko mnie nie zmyliło, to widziałam w materiale p.Sekielskiego, czyli jednego z dowodzących swego czasu programem „teraz my”-może to w tym programie widziałam ten materiał ?…………….
    Programu rzecz jasna dawno nie ma na antenie..afera goni aferę, aferą poganiając.

  8. Ziemia,Slonce ,gwiazdy sa wewnatrz mnie…sa tam tez wszystkie Byty na ktorych zatrzyma sie moj umysl…pozdrawiam

  9. Rzeczpospolita Polska sama nazwa kraju jest wymowna i doniosła. Inteligetni patrioci i zaufani meżowie stanu zdecydowali iż bedziemy pospolitą rzeczą na mapie. Wcześniej to jeszcze mieliśmy Lud w kraju i nazwie, teraz jesteśmy pospolstwem. Jakiś ehelon to nic innego jak to ze jesteśmy na usługach SI AJ EJ z polecenia Skotland Jardu i jej krolewskiej mości.

  10. ja widzialam na Rai1 i rzeczywiscie wyglada dziwnie…jest film gdzie widac terroryste mowiacego cos do kamery{nic nie slychac!filmik niemy!}z tylu bez widocznych obaw zbliza sie kobieta z zakupami i…potem ten sam z zakrwawionymi rekoma cos mowi{nadal nie slychac nic}gestykuluje widac ,ze cos krzyczy,ale jest tylko komentarz,ze to jest osoba,ktora zaszlachtowala maczeta bylego zolnierza …

  11. ja ogladam NiezaleznaTv wlasciwie po to by poczytac Wasze komentarze…i kiedy nie ma wpisow to nawet nie ogladam…pozdrawiam Wszystkich serdecznie

  12. do Paniznaprzeciwka! a mnie prywatnie nie przeszkadza, gdyby byla naprawde Rzeczpospolita,ale tak nie jest…i to mi sie nie podoba…

  13. Do kowal321 : a jak dotarłeś do oryginalnej wersji filmu ze zdarzenia , bo wszędzie są tylko te zmontowane z tv ?

  14. no nieeeee – 3 słowa i juz jest obajrzę zamiast obejrzę…
    taki jest dyskretny urok moich wpisów, chyba muszę się przyzwyczaić.

  15. A propo szkoły przyszłości:
    Nauczanie komórkowe
    Nauczanie polegające na podziale materiału na podstawowe jednostki (komórki). Tak ułożone treści podlegałyby osobnemu sukcesywnemu zaliczaniu nie w ramach lat nauki, a na podstawie linii rozwojowych. Materiał teoretyczny nauczany i zaliczany osobno przy pomocy komputerów utrwalany i stosowany w praktyce na zajęciach z nauczycielem. Tu miejsce na rozmaitego rodzaju pokazy eksperymenty itp. Nauczyciel i uczeń mieliby wówczas ten sam cel – jak najlepsze wyniki w nauce. Oceniane byłoby tylko przyswojenie teorii. Odbywałoby się to komputerowo. Nauczyciel i uczeń stanęliby tym samym po tej samej stronie „barykady”. Ocenie nie podlegałyby opinie , sądy i poglądy, a jedynie stopień przyswojenia materiału. Zaliczenia z danej części przedmiotu mogłyby się odbywać dość często (nawet raz w tygodniu), tak by w razie porażki nie tracić zbyt dużo czasu. Jeśli założyć, że sprawdzanie wiedzy odbywa się komputerowo, to w jednym czasie uczniowie mogą zdawać z różnych części danego przedmiotu. Cegiełki należące do różnych dziedzin nie ulegałyby niepotrzebnemu powielaniu. Można by porównać takie nauczanie do gry, w której zdobycie jakiegoś osiągnięcia otwiera drzwi do następnych poziomów. Nauczanie takie ze względu na swą przejrzystość daje lepsze podstawy i jest bardziej ekonomiczne niż nauczanie tradycyjne. Rolą nauczyciela byłoby przekazywanie wiedzy na temat technik uczenia się, metod rozwiązywania problemów i ukazywanie jak wykorzystać wiedzę w praktyce. Prace nad nauczaniem komórkowym pozwoliłyby na uporządkowanie dotychczasowej wiedzy i wyznaczenie obszarów wspólnych, interdyscyplinarnych, których badanie pozwoliłoby być może na wysnucie ciekawych wniosków. Nauczanie tego typu nie miałoby granic wiekowych. Przez całe życie można by poszerzać wiedzę na zasadzie zdobywania kolejnych cegiełek. Przy takim nauczaniu łatwiejsze stałoby się przekwalifikowanie. Poszczególne tematy czy działy przystosowano by do nauki samodzielnej przy pomocy komputera. Programy takie zawierałyby wykład teoretyczny, przykładowe zadania i część testową. W razie problemów ze zrozumieniem przewidziano konsultacje z nauczycielem. Zaliczenia odbywałyby się przy nauczycielu z części testowej podobnej do tej przeznaczonej do ćwiczeń. Wakacje, przerwy itp. nie miałyby ustalonych z góry terminów. Każdy sam decydowałby kiedy chce mieć przerwę. Oczywiście powstałby problem tak zwanej opieki nad dziećmi, którą do tej pory zapewnia szkoła przynajmniej teoretycznie. To można rozwiązać na zasadzie uczestnictwa w zajęciach konsultacyjnych, zaliczeniach, pokazach, zajęciach praktycznych i pobycie w świetlicy. Zamiast więc tradycyjnych lekcji szkoła oferowałaby szerszą gamę zajęć służących lepszemu opanowaniu wiedzy.

Comments are closed.